mamutko

Gerlacher

Šarišský cyklomaratón MTB maratóny, XC, Enduro, DH

comment27. septembra 2007 o 15:52

Pochopil som že chceš vedieť keď prídeš do PO autom od PP. Je to úplne jednoduché. Pri príjazde do PO sa treba stále držať smerovky na KE. T.j. 1 križovatka rovno, 2, doprava, následne doľava cez most ponad rieku a za mostom doprava a potom stále rovno až po pravej strane uvidíte...

comment21. augusta 2007 o 14:03

Musel si byť predomnou. Ja som tam síce tlačil, ale nepredbiehal ma nikto. Až v poslednej zákrute pred asfaltom v Rusave som sa trochu vysekal. Chyba bola že som štartoval dosť zozadu a permenentne som celý závod obiehal, ale hold viac som nevytlačil. O rok plánujem repete. A v sobotu...

comment21. augusta 2007 o 11:30

Tak nakoniec je to 182 miesto. Mohlo byť aj lepšie, ale na 2.maratón v živote

comment19. augusta 2007 o 8:27

Tak bol niekto? Ako ste dopadli a ako sa vam trať páčila? Na mňa tam bolo az príliš veľa ľudí, ale inak spokojnosť. Až na to že manželka mala 5km pred cieľom pád a našiel som ju až v Kroměříži s vykĺbeným ramenom. Môj čas bol okolo 2:36. Tak s pochválte aj vy

comment16. augusta 2007 o 13:57

Pre tych co sa chystaju na Rusavsku50, posielam profil trate.

comment10. augusta 2007 o 14:20

Dík za info. Nevedel som o tejto akcii a vyzerá celkom zaujímavo.

comment8. augusta 2007 o 13:05

Tak sa nechám s Baske prekvapiť. Kohútku dávam v pohode aj z SK aj z CZ, ale na Baske som v živote nebol, tak preto tieto obavy. Nejako to zmákneme

comment6. augusta 2007 o 11:22

No malina to nie je určite . 2000 výškových je dosť. A Baske, už mi teraz naháňa strach. Závisí ešte od počasia ako sa bude šľapať.

comment6. augusta 2007 o 10:54

Na Stupavskom som zistil, že cyklomaratóniky sú celkom OK, tak som už prihlásený aj na dubničák, zatiaľ KLASIK. Manželku som prihlásil na BASIC nech sa nenudí v priestore štartu cieľa ako na stupavskom. Ešte potrénovať a ideme nato

comment30. júla 2007 o 19:54

Kto by mal záujem pripájam môj tracklog z GPS.

comment30. júla 2007 o 19:41

to juraj janosik: len taka drobnost, neberte to zle. Pripajam fotku z ciela. Do ciela sme prisli v poradi 90, 139, 123 tesne za sebou, pricom vo vysledkoch predo mnou figuruje 57

comment30. júla 2007 o 19:33

to karrantena: Tak potom klobuk dole. Mozno si mal vyhodu, ze si jazdil po Karpatoch, ja som tam pachol teraz asi 3 krat v zivote a takyto teren som jazdil 1.krat v zivote . Nakoniec som rad, ze pri tych zjazdoch som to prezil, aj bike v zdravi. Hore kopcom sa mi islo lepsie ako dole, aj ked som...

comment30. júla 2007 o 19:14

to michalz: potvrdzujem. Ja mám tento rok najazdené na MTB(ale veľa na záhoráckých asfaltkách) 2750 km a čas bol 2:31 hod. Jazdím asi 800 km mesačne a aj to sa už ťažko stíha. Je to moja prvá sezóna, kedy to beriem trochu vážnejšie, tak snáď mi to vydrží.

comment30. júla 2007 o 15:23

to dury: vid. priloha

comment30. júla 2007 o 15:02

to dury. tiez som chvilu hladal . Je to na hlavnej stranke v zálozke home uplne hore. Tak oficialne som skoncil 39 so stratou na predchadzajucich 2 skoro minutu, napriek tomu ze sme spolu sprintovali . Cas mam tiež lepsi ako ukazal komp.

comment30. júla 2007 o 13:43

to karrantena:sice som nemal cas pod 2 hod (ale bol by som spokojny, keby som bol tak namakany). Ja som mal cas okolo 2:30, priemerku mi vyhodilo 18,5 km/h a priemerny tep som mal 172, co je totalna haluz, lebo v skutocnosti mam taky tep po 1/2 hod sliapania v kopci, takze popracoval aj adrenalin....

comment30. júla 2007 o 7:48

To Juraj Janošík: Mne sa išlo fajn. Ohľadom organizácie nemám žiadnu negatívnu skúsenosť. Možno aj preto že to bol môj 1. cyklomaratón. Nepodarilo sami ani raz niekde zakufrovať, takže spokojnosť. Po technickej stránke to bolo na mňa trošku ťažšie. Myslím, že aj počasie...

comment29. júla 2007 o 12:41

To danger: Podľa opisu ma napadlo, nezdvíhal si mi okuliare? To len tak streľba na slepo, lebo taký nejaký mi pomohol.

comment29. júla 2007 o 12:35

To enemista: Super, dík za foto. Ani som si nevšimol, že ma tam niekto fotil.

comment29. júla 2007 o 9:45

To enemista: Moje bolo 123, keby si niečo našiel bol by som rád.