comment28. marca 2009 o 18:15

Dnes sme menej fotili a viacej makali. V trojici (Paťo, Enday a ja) sme od deviatej do štvrtej rezali, rúbali, hrabali lístie, ukladali kamene a uskakovali pred padajúcimi skalami. No a trošku sme aj oddychovali a maškrtili na Pištovej pečenej slaninke - díky, dodala mi znovu chuť do...

comment17. marca 2009 o 18:58

Brigáda na chodníku bude pokračovať 28. marca (sobota). Náradie zabezpečíme, odvoz na miesto napr. zo železničnej stanice v Margecanoch tiež. Prosím, kto chce a môže prísť, dopíšte sa na zoznam: 1. Enday 2. mrazik 3. Paťo + 1/2 4...?

Bicyklovanie na Spiši MTB akcie, výjazdy

comment16. marca 2009 o 18:48

...skoda ze je este v lese blato dalo by sa v okoli Hury pekne pojazdit... Treba sa nabudúce pred výjazdom na Huru dobre pomodliť, aby blato už vyschlo Ale ozaj, z M. Hory smerom na Úložu, Krúžok, Závadu sú krásne cestičky a chodníky, dole na Levočskú dolinu či Kováčovu vilu...

comment16. marca 2009 o 12:25

Pozeral som na satelitnú mapu a zistil, že sme sa v sobotu s enday-om prerezali a prerúbali až do polovice dĺžky chodníka. Na tej zostávajúcej polovici bude samozrejme menej práce, aby ste sa nezľakli Teraz vážne, hneď za rohom na nás čaká riadna makačka, pozrite endayove...

favorite0thumb_up1thumb_down
comment14. marca 2009 o 18:51

Tááákže: počko bolo ideálne na bikovanie, nie na brigádu, ale treba priniesť aj osobnú obeť. Podarilo sa nám čiastočne sprejazdniť pomerne dlhý úsek chodníka, žiaľ, zopár stromov bolo nad naše sily a možnosti rámovej pílky a sekery. Chcelo by to "štilku", alebo...

comment12. marca 2009 o 19:43

Som rád, že nám leziete do revíru, aspoň vidím, že vás to zaujíma. Pozeral som na tvoju mapu. Je veľmi ťažko naklikať ten chodník, pretože ho pod stromami nie je vôbec vidieť. Ja som to tiež skúšal, ale vzdal som sa - začiatok a koniec je presný ale čo je medzi... Dĺžku...

comment12. marca 2009 o 9:35

chodnik vyzera super, aky je asi dlhy? Prúser je, že ho nemám odmeraný... Samotný chodník (bez príjazdových lesných ciest) bude mať okolo 5-6 km, ale to je fakt len odhad.

comment11. marca 2009 o 20:48

najblizsie dva vikendy chcem ist lyzovat OK, nemusíme sa zase až tak ponáhľať, chodník neutečie Do úvahy teda prichádza víkend 28.-29. marec, alebo neskôr. Mne je jedno, či sobota/nedeľa, prispôsobím sa. Taká pracovná obhliadka je dobrý nápad - prešli by sme chodník...

comment11. marca 2009 o 20:24

prave som Ti chcel poslat PM v rovnakom tone. ked das vediet dostatocne dopredu, zopar ruk aj s naradim z Kosic by sa mohlo zapojit s radostou. Ďakujem za ochotu pomôcť - jeden či dvaja toho veľa nespravia, to už s Endayom vieme. Pred rokmi sme sa síce snažili sprejazdniť čo najväčší...

comment11. marca 2009 o 18:52

to:Mrazik Nič sa prenášať nebude...upravíme to ručnou pílou.... ....že by si nezabudol ako sa používa.. To bude brigáda....Neboj pomôžem ti....(budem robiť majstra) Pílka, sekerka, hrabličky, zopár ochotných brigádnikov... to by hneď nabralo inú fazónu

comment11. marca 2009 o 18:08

Dnes som bol pešo prejsť úsek od Jakloviec do cca polovice trailu, ďalej sa už pre súmrak nedalo... Som príjemne prekvapkaný, bál som sa, že chodník bude v horšom stave. Na 5-6 miestach bude treba prenášať biky cez popadané stromy. Takmer všade je na povrchu hrubá vrstva lístia,...

comment11. marca 2009 o 8:07

Endayko môj milený, ty si poklad, len ťa zakopať Ja som už skoro zabudol, čo sme povystrájali zamladi a aký šumný bike som mal (Sintesi, ojojoooj...) Jano: chatári a rybári tam isto budú, ale verím, že to dopadne dobre a bez konfliktov. Chatárska oblasť našťastie končí...

comment8. marca 2009 o 15:46

paradne fotečky mrazik...v akej nadmorskej výške je to fotené...veď tam už nie je ani trošku snehu... Bude to okolo 650-700 mnm, ale to len podľa mapy a vrstevníc, výškomer nemám Tento svah je otočený na juhozápad (aspoň dúfam...), sneh tu zmizne vždy rýchlo.

comment8. marca 2009 o 14:21

... aby som ale nepokazil nedeľu, deň Pánov, tak aj niečo pozitívne. Vzhľadom na vyššie uvedené a odfotené som musel nájsť alternatívu, ako zísť z kopca a mal som šťastie. Pár desiatok metrov pod zničeným trailom je ďalší, ešte dlhší, rovinatejší a na jednom mieste...

comment8. marca 2009 o 14:11

Dnes (NE) som na Thurzove "testoval" nové lastovičky od BBB, okrem toho som chcel omrknúť stav chodníkov po zime. Lesáci nesklamali a pracovali... Začiatok trailu, ktorý som tak oduševnene opisoval pár strán skôr je na nespoznanie, momentálne neprejazdný a ako to vyzerá,...

comment7. marca 2009 o 15:53

Po týždni boja s vírusmi a baktériami som dnes konečne pretočil pedálmi...

comment26. februára 2009 o 12:41

Ktorým smerom je to lepšie absolvovať? Od Bradanu, alebo od Margecian? Pre pešiu turistiku je to jedno, ale na bike je podľa mňa vhodnejší smer od Bradanu - opačne by bolo viacero úsekov nezjazdných pre sklon chodníka. Dole sa vždy dá nejako spustiť, ale hore by to vyšliapať...

comment25. februára 2009 o 16:46

Tak sa hlasim aj ja, uz len kvoli tomu ze pod priehradou su utopene moje korene aj s rodnym domom mojho stvoritela Trasa sa dá naplánovať tak, aby sme obišli celú priehradu. Z Margecian cez starý železničný tunel po (možno dobre známej) šotolinovej ceste na Bujanov, potom trochu...

comment25. februára 2009 o 16:15

Nosim v hlave taku Myslienku... i tak še dá... ale, dovolím si navrhnúť opačný smer (SN, Poráč, Slovinky, Plejsy, GL), aby sme šli viac pekných úsekov dole kopcom. Teda mi prídeme vlakom do SNV a vy (ty?) pôjdeš domov vlakom z Margecian

comment25. februára 2009 o 16:08

to majoBull: Je to lesná škôlka, ale keď idem okolo, vždy mi brní v ušiach. Asi to bude maskovaný radar alebo raketové silo Lepšia fotka je v téme o jazdení v okolí KE, pekný výhľad na to čudo je z vyhliadky - Drienkovej skaly.