comment1. júla 2007 o 22:30

mal si to pruzenie naladene na svoju vahu? Najprv som ho mal trochu viac prifuknuty. Potom som tlak v tlmici ubral aby mal cca 1/4 ponor. kompresiu som mal na oboch jednotkach na minimum. Aj v tomto nastaveni bol bike neuveritelne tvrdy v zabere. Vo vacsich rychlostiach zehlil celkom dobre, ale...

comment1. júla 2007 o 22:27

Slavo, kolko krat ti mam povedat ze ten bike je hnusny? Mne sa neskutocne paci. Okrem toho design nejazdi. Ja nemozem za to, ze sa ti nepaci. Musim povedat, ze Reign je oproti novemu Speslu Enduro strasiak do maku.

comment1. júla 2007 o 22:13

Takze tu niekolko postrehov mojho "testovania" Endurka: -neskutocne lahky na to aky ma zdvih -do kopca ide neskutocne dobre. Ovela lepsie ako moj hardtail. -geometria je perfektna. Do kopca je predne koleso ako prilepene, a to som ani v najprudsich kopcoch neznizoval zdvih. Z kopca...

comment1. júla 2007 o 22:11

mozte aj sem alebo zaloz temu "Specialized Enduro 2008" a tam, ale nie temu "Preco som nesiel na zelene pleso" do fora "Biky" Tak dobre. Hodim tam par postrehov.

comment1. júla 2007 o 21:54

Akoze dost chaby dovod, sa nehnevaj:) Zelene pleso je zelene pleso...spesl si mozes pojazdik kedykolvek..len v jasnej ich bolo kopec:) Zelene Pleso tiez mozem ist kedykolvek. Okrem toho sa mi nechcelo do Tatier trepat samemu z PO. Radsej som vyuzil moznost sa povozit na tomto krasavcovi. Ale...

comment1. júla 2007 o 21:42

comment1. júla 2007 o 21:34

Takze som mal tu cest sa "trochu" povozit na tomto tatosovi.

comment1. júla 2007 o 21:15

Myslim ze chlapci z kony museli mat strasne dobry matros ked toto vymysleli... zatial najhorsie co som videl, a uz teraz vidim, ze to bude velmi velmi zle - ta pruzinka je fakt unikat Ale aspon prisli s niecim novym a neokukanym. Vsetci vyrobcovia zacali kopirovat patent VPP (Giant, Iron Horse...

comment29. júna 2007 o 14:19

no nic moc teda... stinky ma vahadlo ako merida am, four (kikapu) ma tiez skarede vahadlo, ten system na coilair som zatial nepochopil, jedine akotak v norme je dawg... Tu meridu si presne vystihol. A ja som nevedel co mi to vahadlo pripomina pripomina. Ten system na Coilairovi meni geometriu a...

comment29. júna 2007 o 12:28

2persing: ked sa nato budes kukat 2 dni v kuse, tak sa ti to zapaci urcite, ale mohol si to napisat aj do jedneho postu!! Dobre dobre... Tu je dalsi odkaz: http://www.soulbiker.com/de/photos/albu ... -livigno//

comment29. júna 2007 o 12:25

ak by sa mi podarilo presvedcit Feriho tak mozno dojdu aj AMEN riders. Teda aspon dvaja zastupcovia.

comment29. júna 2007 o 12:22

Mozno si len musim zvyknut na ich novy vzhlad. A ked nad tym rozmyslam, tak ten Coilair nevyzera az tak zle... Hlavne ten biely vyzera celkom dobre... ...netradicne... ...zda sa ze mam noveho favorita na novy Enduro bike... (spojene do jedneho - marecej)

comment29. júna 2007 o 12:09

Nuz akoze pomaly uvazujem nad kupou nejakeho Endura, tak si stale prezeram toho noveho Coilaira. Ten novy system moze byt hlavne pre Enduro velkym prinosom. Cert ber vzhlad. Ak by ten system naozaj fungoval tak by som si ten bajk pokojne vedel predstavit vo svojej stajni.

comment29. júna 2007 o 12:00

A tu je fotogaleria: http://www.soulbiker.com/de/photos/albu ... kona-2008/

comment29. júna 2007 o 12:00

doplnim nazov temy Kona 2008 - hnus (ako vzdy) ale vazne by uz mohli urobit nejaky designovy obrat Mne sa Kony doteraz vzdy pacili. Ved nakoniec jednu jazdim. Ale toto co teraz spachali... Nemam slov. Aj ked som velmi zvedavy ako ten novy system na Coilairovi funguje. Co som pochopil z clanku...

comment29. júna 2007 o 11:46

Uz ste videli nove Kony? Podla mna vyzeraju otrasne. Pokazili hlavne Stinky, ktora mala doteraz neskutocny sexappeal. No nic. Dost bolo reci. Vzhlad je cisto subjektivna zalezitost. Tu je odkaz: http://www.soulbiker.com/de/news/report ... n-livigno/

comment29. júna 2007 o 10:54

no super...ale sa to zbiera predpokladam,ze Dijck a Jfab sa tiez pridaju Bohuzial nie. Obaja su teraz mimo. J fab bikuje dakde pri Kezmarku a Dijck foti a zrejme aj bikuje v Jasnej.

comment28. júna 2007 o 18:37

tak co tak tuto sobotu/nedelu? Ja by som aj mozno mohol ale ostatni bikeri od nas su mimo. Keby nieco dam vediet.

comment28. júna 2007 o 15:13

Ja by som isiel ale mozem len cez vikend (okrem 7.7 a 8.7 -to mame AMEN v slanskych). Okrem mna by od nas isli este asi 3 bikeri. Navyse uz aj tak dlhsi cas planujeme ist na Zelene Pleso.

comment26. júna 2007 o 16:49

tak to je jasne.ale presov nepoznam velmi, tak by bolo dobre, keby ma niekto na nejakom znamom mieste pockal.este upresnim neskor ako pridem a odkial. Neni problem. Sme tu Jfab, ja alebo Dijck. Jeden z nas si urcite cas najde.