comment15.04.2009, 19:16

serpentyny mi nevadia,mensia kvalita tiez nie,satelitnym snimkam uz neverim podcicva:o 9.00 sa cestari zacali pripravovat na pracu prvy stupak za malou domasou asi 300m prava strana odfrezovana praca v plnom prude.pustali iba osobne,kamiony odklonene.pod vrchom sa im uz asi nechcelo tak iba sem...

comment15.04.2009, 07:26

spominas Roskovce....zaujimalo by ma ci je tam asfalt,myslim tym cestu:Krasny Brod-Roskovce-Bystra-s vyjazdom na Havaj.na mape to mam zobrazene ako cestu v zime neudrziavanu...tak neviem.Dnes skusim ten Stropkov,maj sa.

comment14.04.2009, 19:03

jasne,ze peso aj so psom mali sme dost .dnesny vyjazd:Polsko.este skoro,fukal severak hore zima v priekopach pri ceste sem tam sneh.kopec Palota-Radoszyce neupraveny na zatackach vela nanosov jemnej skvary,najma na zatackach.chcel som prejst:Smolnik,Mikov,Rzepedz a spat cez Komancu,ale nedalo...

comment13.04.2009, 08:48

aj u nas vcera take padali...chodim vela,priprava na leto(vydrz na bicykli).zabludil a nie raz prikladam jednu cestu k babke do R.Kajni tam ok naspat uz zachadzalo slnko tam ma to ztocilo do Ravani.vratil som sa az za tmy.Slovensko je husto osidlene(na rozdiel od Polska tam budem toho roku casto...

comment12.04.2009, 11:04

uvidim ako bude zajtra,mozno vybehnem,ale tiez niesom na tom najlepsie vcera mi nedalo tak som vybehol do lesa(trochu vyslo slnko)v lubisi som stretol kamosa trebalo mu zapojit subwofer tak som sa zdrzal a na spiatocnej ceste som zmokol teraz kycham trosku kaslem. a dnes uz som bol zase v...

comment10.04.2009, 21:13

dosiel,len sa mi uz nechcelo zmensovat mapu sobota ,nedela asi dazd a pondelok?ktovie ako bude.potom si doma ci ides do skoly?

comment10.04.2009, 16:10

rano vstanemkuknem z okna cesty mokre zamracene,blatniky nemam nejde sa nikam.beriem psa a ideme na Janovo cez Laborec.cesta az na konecnu je asfalt,potom cez les na luku.o 10.00hod. uz v lese nadavam,ze vyslo slnko zeniem domov,ze este stihnem mensi vyjazd,ale o 13.00 sa zatahuje o 14.00 lejak a...

comment09.04.2009, 20:49

ok.

comment09.04.2009, 17:01

dnes som konecne vymenil retaz tak skusobna jazda HE a spat,vypada byt ok tak zajtra vybehnem hore ak to este plati. ranna turistika so psikom:Hankovce od hlavnej popri cintorine az hore na kopec asfalt,dalej polna.

comment08.04.2009, 20:55

dnes slnko nic moc tak zase pesia turistika so psom

comment07.04.2009, 21:18

ja ich najradsej jem.dnes som sa presiel so psom do zubneho.lesaci obnovili cestu,tazba.modra bodka:studnicka,vajcovka paradne smrdi.kratka zlta:zjazd asfalt do Veskeho s vyjazdom na hlavnu.dlha zlta:asfalt az do Jablona,niekedy som to jazdil MTB.

comment06.04.2009, 22:15

tak dnes som musel sadit zemiaky nebicykloval som nic az v podvecer som vybehol do lesa so psom,hore na suchar(ta zlta ciara..asi vidim Z.Hamre nejake domy,kamenolom...). zajtra mam volno.

comment05.04.2009, 09:06

mne nejde o km,jazdim to pre potesenie,len tak.dnesny vyjazd-idem sa trocha opalit

comment04.04.2009, 09:01

dnes len tak na rychlo,poobede musim na pole

comment03.04.2009, 09:13

ja uz iba cestna cyklistika.dnes:

comment02.04.2009, 09:06

jasne,ze hej.hostovice,konec sveta cesty total rozbite.dnesny okruh:

comment01.04.2009, 09:04

vypada byt slnecny den tak sa idem povozit tel:0902645407.

comment08.09.2008, 07:40

tak to ste si spravili riadnu turu Je tam naozaj pekne vsak? Ja som chcel Polsko trochu spoznat na bicykli, tento rok nevyslo tak snad nabuduce. Pri Solinskych jazerach som bol minuly rok, ale autom . vidis keby som ta nasiel skor mohli sme tahat spolu.polsko je fajn nabehal som kopec km toho...