comment23. augusta 2011 o 14:54

Takže nove poznatky bol som priamo v Klobušiciach včera na biku dodavateľ CUBE aj predajna a som si skušal neviem aky model ale nie karbonovy ale 20´´ a my najprv hovoril ze to mi bude stacit potom meral moju trubku od sedlovky po riaditka po predstavec a meria a moj bol dlhsi tak hovori ze...

comment22. augusta 2011 o 21:13

Ahojte chcem ist prvyk rat na maraton hadam nebude vadit ked nebudem mat tretry a cyklo oblecenei dal som si BASIC ze ci budem sam amater neviem DAKUJEM pekne

comment17. augusta 2011 o 22:29

No zaujimava stranka len neviem ako by to bolo s dopravou a nepoznam tie značky modely ramy nič a Cube su tam rovnako v cene ako u nas a hladam nieco aj na maratonik sem tam a nech ram je trvanlivy nie ze by mi niekde prdol a rozmyslam ci ist do perfektne vybaveneho LTD CC s hlinikovym ramom...

comment17. augusta 2011 o 5:53

pekne prosim len rady skusenosti ak su dakujem

comment16. augusta 2011 o 21:57

Takže prepacte v prvom raade ze zasa otravujem ale neviem nasiel som asi lakavu ponuku a neviem chcem sa poradit ohladne bikou Cube (pre info meriam 194cm 83kg).tak tu je http://www.cubebikes.sk/wp/ltd-cc/ bike celkom dobra vybava akurat neviem kolko vazi a neviem chcem pocut nazory ci ma zmysel...

Nizka cena KTM O hocičom

comment16. augusta 2011 o 19:52

Ahojte len tak pozeram bazoš a zazrel som tento bike http://sport.bazos.sk/inzerat/9666160/predam-KTM-TEAM-RACE-vel-c21-vybava-XTR.php Nezda sa vam nizka cena alebo je to dost starý model neviem Dakujem

comment23. júla 2011 o 17:02

A chalani co vravite na nieto okuliare pretoze nemam ziadne poriadne a na bike sa zídu http://bicykle.soof.sk/shimano-doplnky/shimano-odev-obuv-okuliare/shimano-okuliare/okuliare-s40r-metalicka-titanova/c31000000279p700687.html

comment23. júla 2011 o 12:29

neprehanaj 1400 BLADE cca teda ako kde a ja meriam 194cm a vazim teraz 82,5kg cca max 84kg ked poskoci ale ked brigada tak tak DAKUJEM

comment23. júla 2011 o 10:20

Presne nad ním som rozmýšlaľ že komponenty no neviem nevyznam sa presne do rady SRAM ale že vcelku fajn čiže spočiatku by stačil samozrejme časom človek od neho bude čakat viac a aj ine komponenty takže niaky pretek by sa dal určite sním absolvovať hej? ja hovorim ze je mať...

comment22. júla 2011 o 23:35

to som si vsimol ze na svoju vybavu v akej su cene uz ked niaka trocha znacka tak hned tresknut maximum a ludia kupujte tak chcem zistit ci by sa oplatilo do noveho cca 800e ist do neho no u kellysa samozrejme viac tak neviem a chcel si nieco povedat poradit ci aj tak dakujem chalani

comment22. júla 2011 o 10:22

takze zatial som pozeral ponuky nasledovne:(u kellys -40%cize do cca 1300e) 1....

comment22. júla 2011 o 5:36

zabudol som na jednu vec ze mozem mat 40%zlavu na akykolvek novy kellys ake su vponuke musim kuknut Dakujem prepacte

comment21. júla 2011 o 22:54

ja viem som sprosty ale neuvazoval som o takych sumach uz som ticho a nie jasne ze ho nezvladnem lebo ani neviem co si obut a na seba nie este bike

comment21. júla 2011 o 22:45

Kto kupuje rám za 400, asi nemyslí na kolesá za 500... prepac moja chyba ze som tak spociatku uvazoval preto sa chcem poradit. A myslite si ze ten za 800e by niaky maraton zvladol?este som nebol ale neviem na znacku asi netreba hladet vychod toisti Dakujem

comment21. júla 2011 o 22:34

Dynatom ten kenzel akoze myslel som ze uz ani biky nerobia velmi pekny a ten za 800e nevidim link neviem tazko sa bude spavat po brigade budu v septembri zlavy plus narodky tak to riesim teraz krasa

comment21. júla 2011 o 22:19

Vpohode to potrebujem lebo neviem ktorym smerom sa vydat novy bike a casom nieco ale to asi nie to je dost keby zarabam alebo bazar niake Xc kvalitnejsie by sa hadam dalo ci? Inak dakujem za ochotu

comment21. júla 2011 o 21:42

Investovať 400€ len do rámu to sa neoplatí, za 800e už sa dá kúpiť niečo celkom slušné, síce jazdené, ale najdeš. To je moj názor. Nadtym som tiez rozmyslal ze aj tak by sa dalo len treeba vyckat a to prave orechove sa mozno najde ale co by boo vhodne tak to uz pozeram tak 2 mesiace

comment21. júla 2011 o 21:30

Moj bike: http://img27.imageshack.us/img27/4505/p5040018d.jpg Vybava Alivio prešmykovač novy,Prehadzovacka: alivio ma mi prist pouzita XT len neviem kedy to bude asi namna kasle kluky alivio rok maju aj so strednym nabojom aj zadne ozubenie je menene vyplet DT rafky neviem ake...

comment21. júla 2011 o 21:19

ten odkaz uz som videl ale to je suma za zostavu alebo ram cisto?a dakujem aspon niekto ze je ochotny a samozrejme do ramu by som investoval isto okolo 400e mozno viac podla toho co by to bolo ak ccarbon tak uvidime a vidlica by neviem ci sa oplatila nova alebo bazar lebo potreboval by som aj...

comment21. júla 2011 o 20:11

Pekny deň prajem Tak moj starý bike Kelly´s spider ročnik neviem asi 08 som kupil cez baar.Nasledne som vymenil takmer všetko ale nie naraz samozrejme ale co bolo opotrebovane A tak jazdim snim uz dlho cca 3 vacsinou hory stredne tazky teren sem tam skok a zaujimave stale drzi ale Chcem...