comment23. februára 2013 o 22:03

ECMWF je vraj poslednu dobu nepresny, treba dufat, ze sa opat myli Teplo, ktoré začne na väčšine územia Slovenska zaberať od tejto nedele, bude takmer isto znamenať koniec hlavnej fázy zimy pre nížiny. Je veľmi pravdepodobné, že v nížinách Slovenska sa počas budúceho týždňa...

comment23. februára 2013 o 21:19

vdaka, v mape je to zle zakreslene, ja som sa dostal k zavore niekde pred prasnickym sedlom potom som sa uz vracal lebo slnko zapadalo, musel som to len o kusok minut

comment23. februára 2013 o 13:46

Pet ja som tu cestu tiez hladal a nenasiel, podla mna to je chyba v mape, mala by to byt normalna lesna cesta lenze si ju neviem predstavit v tom strmom svahu. Tak som sa pekne vracal a cez salaš do Rybieho.

Oblecenie na MTB Oblečenie, doplnky, príslušenstvo

comment20. februára 2013 o 16:54

Lelo Singletrack sa mi zdali vhodnejsie na jazdu v blate a vlhku, maju hrubsi material v oblasti clenkov a celkovo su take robustnejsie. Vydrzia viac ako Hummvee, ale co som cital recenzie na ne tak ani ked je mokro to nie je s nimi zle.

comment20. februára 2013 o 16:43

Kukni po Suzuki SX4 pripadne starsi Ignis, aj ked japonce su to len znackou (vyrobene v madarsku) ale mohli by splnat tvoje poziadavky. Ak by si kupil 4x4 tak s nizkou spotrebou nerataj, bude vyssia zhruba o liter oproti autam bez 4x4.

Oblecenie na MTB Oblečenie, doplnky, príslušenstvo

comment13. februára 2013 o 13:07

Pet55 v bystrickom bikepro Endury maju, skoda, mohol si ist vyskusat a nemusel si cakat Inak mam tiez Hummvee a su to uplne perfektne kratasy, sadli mi dokonale a daju sa pouzit bez vlozky aj na turistiku alebo len tak na von, dnes som dokupil Hummvee dlhe nohavice, aj ked dlhe Singletrack su z...

radon alebo cube MTB bicykle

comment6. februára 2013 o 19:28

Proste kvalitne sluzby, zo slovenskeho eshopu niekedy clovek caka na drobnost dlhsie ako na bicykel z nemecka Inak parádny bike.

Galéria našich bajkov MTB bicykle

comment6. februára 2013 o 19:16

V jednoduchosti je krása

comment4. februára 2013 o 2:24

Kovadlinu??

comment2. februára 2013 o 16:50

Ja jazdim na tomto stroji, moje prve auto. Zo zaciatku ma potrapilo ale teraz nan nedam dopustit

comment30. januára 2013 o 20:15

zatial je ho len 30% z minulorocnej nadielky 3m ešteže nebývam na orave

comment30. januára 2013 o 19:16

len nech sa topi toho snehu tolko nakotilo, ze na horach bude do leta, este v maji som obchadzal sneh a to ho minuly rok bolo menej

Aku mate celkovu hmotnost? Tréning, výživa, zdravie

comment30. januára 2013 o 19:11

183cm a 82kg, bike asi 13kg a zvysok do 3kg. Ked som mal 86kg doktorka mi povedala, ze uz chudnut netreba, vraj mam pevnu kostru zacinal som na 103kg

specialized alebo ctm MTB bicykle

comment29. januára 2013 o 22:44

Ako pise Jacub, ja som si iba pomeral ram stareho bicykla, porovnal s Radonom a vybral velkost a sadol mi fajn, geometria bola podobna takze som si bol celkom isty, ze sadne

Galéria našich bajkov MTB bicykle

comment3. decembra 2012 o 15:51

Včera som mal konečne možnosť trochu prevetrať nový bike Radon nahradil starú meridu, ktorá to už pomaly prestala zvládať.

Bicykel okolo 700€ s Hollowtech II MTB bicykle

comment1. decembra 2012 o 18:20

Ja som teraz kupoval ten Radon a je to namakany bike, pre mna asi az prilis dobry Objednal som vo stvrtok vecer a v stredu rano uz bol doma, platil som cez PayPal, ziadny problem. Tiez som najprv uvazoval o Edition RC ale ked som objavil Radon tak bolo rozhodnute

Kolko rocne najazdite Tréning, výživa, zdravie

comment20. novembra 2012 o 22:42

Ja mam 2650km, nastupanych cez 55 tisic a 182 hodin, ak bude krajsie este naslapem nieco

Radon ZR Team MTB bicykle

comment20. novembra 2012 o 14:47

vdaka za nazory, asi vezmem 7.0 servisne naklady nebudu snad o vela vyssie a dufam, ze do vianoc pride

Radon ZR Team MTB bicykle

comment19. novembra 2012 o 21:53

Rozhodujem sa medzi tymito dvoma bicyklami, myslim, ze za tu cenu lepsie asi nezozeniem http://www.bike-discount.de/shop/k1830/a58228/zr-team-7-0.html http://www.bike-discount.de/shop/k1830/a58202/zr-team-6-0.html Rozdiel je vo vybave a chcem sa spytat ci sa mi oplati priplatit si tych 100€ a...

Akcia v LIDLI Cyklistické obchody

comment1. novembra 2012 o 12:00

rukavice a ciapky boli instantne vypredane, kupil som bundu, nic moc, ale na znicenie na bajku staci