minule som sa rozprával s nemčúrom, podľa neho sú VW v Nemecku považované za podradné autá. na otázku čo je teda podľa neho dobré auto povedal, že AUDI, príp. BMW, až potom Mercedes
07.06.2012 - 07:37:42
00
no asi mas pravdu astro. akorat som cital posledny autotip a tam testovali wv touran ale nie novy ale jazdeny tak na nom ***** vsetko dsg,tdi tfsi motory .len audi moze trpet problemami wv tym ze polovicka suciastiek je rovnaka..(a6 ci Q7 uz mozno ma ine..)
07.06.2012 - 08:44:30
00
ja jazdím tiež VW... heh :lol:
07.06.2012 - 08:50:57
00
tak vw je tam to isté ako tu škoda
07.06.2012 - 09:15:21
00
sak ludove auto :) ale musim povedat co mala mama v robote passata tak 100000km bez problemov..ale pri passate si asi davaju viac zalezat a asi aj slovensky touareg bude natom lepsie :).. inak v novom Autobilde DE testuju A4 allroad, passat freetrack, a subaru outback zial clanok je za peniaze na nete ale keby ste niekde boli v obchode tak pre zaujimavost pozrite kto to vyhral ci AUDI alebo Wv :D
07.06.2012 - 09:47:29
00
inak k tomu koncernu.. bývalý spolužiak robil kontrolóra interiérových konzol vo VW na tuaregoch a cayenoch a na cayenoch bola nariadená o dosť prísnejšia, na tuaregy pustili kde čo.. takže podobne to bude asi aj u audi ktorá je tiež prémiová značka..
07.06.2012 - 09:55:12
00
...co mala mama v robote passata tak 100000km bez problemov..

100 000 km je dobre zabehnute auto.
Tie stocenky co sa predavaju v tejto dzamahirii maju v D, IT v klute 350 000 km a tu ich kolotocar v teplakoch stoci na slovenskych 120 000 a vsetci su vysmiati.
Kolotocar ze zase zarobil na hlupom Slovakovi a hlupy Slovak ze sa moze ukazat pred susedom ake fasa auto kupil.
Hlupy Slovak o niekolko rokov zatuzi po novom aute a tak toto zavezie napriklad do ZZZ auto. Tam aktualnych 170 000 km co pocitadielko ukazuje teraz opat upravia na 120 000 a pride iny hlupy Slovak, ktory im da zarobit.
07.06.2012 - 10:52:15
00
Cayenne HGT? Toto oznacenie Porsche nikdy nepouzivalo. Vseobecne HGT parti Fiatu :)
A ze uplna servisna historia? Vacsina automobiliek nema centralnu databazu servisnych zasahov. Servisne knizky sa daju kupit, peciatky vybavit... Slovenskoooooooo...
Alebo ina situacia: Slovacisko si chce kupit Passata, overuje si historiu svojho vysnivaneho v servise v Nemecku, kam podla servisky chodil. A Nemec: nooo take auto tu bolo, pred dvoma rokmi naposledy a vtedy malo natocenych 195 000 km.
Proste dobre auta sa na Slovensku nepredavaju v inzeratoch. Dobre auta na predaj sa siria ustnym podanim v rodine, pripadne v uzkom kruhu znamych.
07.06.2012 - 12:30:51
00
podľa VIN vedia overiť každe "normalne auto" v každom "normalnom" (autorizovanom) servise
aj na SK
AK pôvodný majiteľ chodil do "normálneho" servisu
:!:
(a v D je stačanie kilometrov trestný čin)
08.06.2012 - 09:07:17
00
nevedia.. väčšina značiek nemá prepojený register servisu vozidiel a musíš overovať len v tom danom servise.. samozrejme sa bavíme o autorizovaných.
stáčanie km je trestný čin aj v ČR, ale obchádza sa to tým že neuvádzajú "najazdené km auta" ale "stav tachometru" a tým definíciu zákona neporušujú.. a autobazár samozrejme nič nestáčal, ako kúpil tak predáva, ak niekto niečo tak tretia osoba..
08.06.2012 - 09:55:29
00
kie a iné ryže nie sú "normálne" autá...
napr vag ti overia podľa vin...
aj tak sú KM len márne čísla nič viac to neznamená...
08.06.2012 - 10:17:49
00
Zabudol si napisat ze upravovane cisla k tomu aby boli kupujuci spokojni, ale spravne pises, su to cisla, ktore nic neznamenaju, auto so 40 000 km moze byt viac znicene ako to, ktore ma 100 000 km, ked niekto nevie preradovat, ked to turuje niekto na studeny motor, ked tam nemeni olej 40 000 km, ked to ma tych 40 000 km nabehane po meste a neviem co dalej .. ale hlavne, ze to ma 40 000 km.

Trebalo by do aut davat jednotny pristroj, nieco ako cierna skrinka, ktory by bol pre kazdy jeden model, motorizaciu, znacku rovnaky, ktory by zapisoval prave taketo "chyby" a priradoval body, pri kupe by som sa skor zaujimal o to, kolko ma take auto bodov a nie kolko km ..
08.06.2012 - 10:22:51
00
tieto veci zachvílu odpadnú.. dnešné autá už zdaleka nevydržia to čo autá 90 rokov.. resp tak do 2001-2002.. na dnešných autách bude nie že 300-500 problém nabehať bez vážnej poruchy ale aj 200..
08.06.2012 - 10:31:40
00
patooo - auta sa stavaju tazkym spotrebnym materialom. O par rokov nebudes riesit, ci ma auto 10 alebo 1000km, jednoducho si zaplatis balik, kde budes mat obsiahnute vsetko, co behom prevadzky 2-4roky potrebujes, povies ci chces cervene alebo modre a tym to pre teba skonci. Proste to prestanes riesit. Ci ti niekto v noci skoci na kapotu atd. Ked sa to pokazi dostanes druhe. Pre fanusikov je to mrzute, no doba pripisovania ludskych vlastnosti kope srotu sa pomaly konci a ludia sa budu chciet venovat inym veciam, zazitkom.
08.06.2012 - 11:44:57
00
ako vraví Craobs... na tsi,tfsi aj 100 :lol:
08.06.2012 - 11:46:21
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu
keyboard_arrow_up