Izzy68 keby slo o ram tak nepoviem ani slovo... ale o spotrebny material.... to ako keby som reklamoval tenisky po 2 rokoch nosenia ze sa rozpadli, ved mam zaruku na ne 2 roky tak mam pravo nie??....
je rozdiel medzi "bežným opotrebením" a výrobnou chybou - keby sa na tých teniskách po roku odlepila podrážka, tak to nepovažujem za bežné opotrebenie a reklamujem. Na druhej strane keby som ich používal intenzívne a následkom toho sa podrážka zošúchala, tak tam by reklamovať nebolo čo...
Patka sa kontikom trhala uz davnejsie, vsetko bolo z jedneho podniku, india, alebo nieco take. Clolvek by si myslel, ze to poriesili, ale zjavne proste davaju OEM veci skladacom bajkov co najlacnejsie. Jeden cas s tym mal dost problem /ak ma pamat neklame/ schwalbe. Ale asi sa poucili /hmm/.
PhilJ : a tym tradicnym znackam sa trhaju plaste ? .. inak ta RT vidlica prave bolo dobre, ze si ju mal, problemy boli s RT3, kedze je tam inak vyriesene tlmenie. Komplikovanejsie.
bedo mne sa skoro na svsetkych teniskach po roku odlepi podrazka... sak ma vysmeju v obchode ze som priniesol rok nosene topanky a ze sa podrazka odtrhla... normalne opotrebenie.... a rok myslim od jari do jesene...
ale ked sa niekomu chce hadat a behat po reklamaciach tak kludne... mna bloky zbierat nebavi, ale niekoho to bavi
Mám tu napr. Nike Pegasus 25, kúpené v roku 2008, v ktorých som najprv nabehal cca. 1000km, potom nachodil ešte niekoľkonásobne viac, podrážka je už schodená takmer "do mŕtva", ale stále držia a nič sa neodliepa ani neláme, takže mi je ľúto ich vyhodiť...
Čítajte: Rozpadly se vám boty? Nejste sami.
U turistických bôt je to celkom "bežné", časom (rok je IMHO celkom málo). Takisto aj výmena podrážky na drahších modeloch.
Napíšem k tomu len toľko, ak by nikto nič nereklamoval, výrobca by nemal dôvod riešiť výrobné vady. Ak je výrobca seriózny tak reklamácia je preňho len dobrá.
No a v tomto prípade sa jedná jednoznačne o výrobnú chybu. Čiže za mňa správny krok aj keď reklamácia nebola uznaná.
Ja to tiež vidím podobne. Pre výrobcu je reklamácia spätná väzba, že sa niečo nepodarilo a dobrý výrobca sa z toho poučí. Horšie je, ak bola vada spôsobená "zámerne", napr. v rámci "optimalizácie nákladov" s tým, že záručnú dobu to nejako vydrží. Ale aj v takom prípade je lepšie reklamovať, vlastne o to viac...
Rumakklto U mna sa nejednalo o ziadny OEM, ale riadne zabaleny, originalny plast vyrobeny v Nemecku a stary bol ani nie pol roka od vyroby. Ano je to spotrebak, ale plast stal cca. 40€ a to si myslim, ze nie je malo, resp. pre mna nie a to netrem biedu. Skratka ma stve, ze plast, ktory je v podstate top model pre XC, nevydrzi ani 3 mesiace jazdenia (cca. 1000km) po zvazniciach pri tlakoch okolo 30psi na rafoch, ktore su urcene pre bezduse. Navyse sa ta diera urobila na asfalte na rovine.
Tak nevidim dovod preco ho nereklamovat a som si isty, ze Continental a aj dodavatelia o celej vadnej serii vedia, lebo len tu na fore su minimalne 3 ludia s rovnakym problemom.
sesulak: no ano, ale ja som pisal ohladne bajobb (a), tvoj post sa dako vytratil s pamate .. aha, takze nemecko, no pekne .. 40e je inak dost slusny peniaz, hlavne ak vzadu vydrzi pri horsom terene tak 1000km (x-king).
Sesulak ale co spravis ked ti povedia ze na reklamaciu je uz neskoro?? a to sa nedeje iba pri plastoch, ale aj pri obleceni a dalsich xx produktoch... zbytocne sa rozculovat.. spotrebitel je pre vacsinu firiem ten posledny clanok ktory ho zaujima... zisk je prvorady... zaruku neuznaju a kup si dalsi, na tomto principe funguje vacsina vyrobcov... velmi dobre to viete, len sa s tym nechcete stotoznit ze sa to deje aj v bike svete...
priklad: znamemu sa olupal lak z ramu az na hlinik.... vyrobca dal vyjadrenie ze na lak dava zaruku pol roka a je uz neskoro... a co mohol? nic.. dat si ram prelakovat z vlastneho...
bedo ja beriem ze niektory vyrobcovia si daju zalezat na spetnej vazbe klienta a snazia sa o napravu a klient je pre nich boh....napriklad Fiskars, ak nieco zlomis a prinesies im to daju ti kus za kus..... ale su vyrobcovia ktorych klienti nezaujimaju.... bohvie kam patri continental....
K tym plastom mam tiez skusenost. Kupil som tu na mtbikeri v juni tohto roku plaste Conti grand prix 4000 II a po cca mesiaci sa jeden z boku roztrhol.Tlak 7 barov. Ziadne mechanicke poskodenie lebo si davam na to riadny pozor. Samozrejme ze reklamaciu zamietli...
velmi nerad prispievam do tejto temy - dnes mi na Rebe modelovy rok 2017 ***** (doslova) vzduchova patrona - vidla ma necelych 5500km - asfalt/teren 50/50. doraz nikdy nezazila, ziadne velke skoky a uplne bez varovania na strkovej lesnej ceste po ktorej chodia aj osobaky zrazu ***** - som myslel najprv ze defekt. potom som zbadal vytlacene tesnenie, zatlacim naspat ale vidla uz bola makka.
U Reby klasika, nič nezvyčajné Musíš použiť nejaký Loctite alebo niečo iné, ja som použil montážnu pastu a občas keď mi napadne, tak odpustím vzduch ventilom na spodku nohy. Tento rok gufera držia, predtým toto bolo tak 2-3x ročne
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Je to prevalené kúsok dovnútra, pod tým popraskaným.
Legenda neklame, rovno pri tom písmene "G"
ale drzim palce s maxxisom
je rozdiel medzi "bežným opotrebením" a výrobnou chybou - keby sa na tých teniskách po roku odlepila podrážka, tak to nepovažujem za bežné opotrebenie a reklamujem. Na druhej strane keby som ich používal intenzívne a následkom toho sa podrážka zošúchala, tak tam by reklamovať nebolo čo...
PhilJ : a tym tradicnym znackam sa trhaju plaste ?
ale ked sa niekomu chce hadat a behat po reklamaciach tak kludne... mna bloky zbierat nebavi, ale niekoho to bavi
Rozpadly se vám boty? Nejste sami.
U turistických bôt je to celkom "bežné", časom (rok je IMHO celkom málo). Takisto aj výmena podrážky na drahších modeloch.
No a v tomto prípade sa jedná jednoznačne o výrobnú chybu. Čiže za mňa správny krok aj keď reklamácia nebola uznaná.
Tak nevidim dovod preco ho nereklamovat a som si isty, ze Continental a aj dodavatelia o celej vadnej serii vedia, lebo len tu na fore su minimalne 3 ludia s rovnakym problemom.
priklad: znamemu sa olupal lak z ramu az na hlinik.... vyrobca dal vyjadrenie ze na lak dava zaruku pol roka a je uz neskoro... a co mohol? nic.. dat si ram prelakovat z vlastneho...