MlokAk som ta spravne pochopil, tak ECO 82% znamena
100W jazdec + 82W motor = 182W
max 275W jazdec + 225,5W motor = 500W
300W Jazdec + 225,5W (strop co dostanes z motora pri 82%)
Vyzera, ze u Brose to je prehladnejsie a jednoduchsie nastavit a pochopit
---
Bosch, politika skryvania.
U toho noveho smart systemu zo 750Wh baterkou v
ebike flow uz mozes menit parametre od -5/+5 ale kolko to je sa nedozvies. Mozes akurat skusat.
To je taky problem dat tam napr. graf ako u Shimano pre EP801.
Sice tam opat nedali vstupny krutiaci moment jazdca ale uz sa to da akotak vydedukovat, ked clovek vie ako tie jednotlive asistencie: LEVEL, posunu grafy.
Príloha:
Komentár súboru: etube project pre motor EP801
Shimano_profil_asistencia.jpg
55.92 KiB
thumb_up0thumb_down
---
Arrow79Mne napriklad momentalne vyhovuje ten TOUR+ lebo ide az do max.
Vacsiu pripomoc odvtedy nepouzivam. Staci mi TOUR+ pretoze este vladzem prisliapnut vyssim vykonom.
Ked uz clovek tolko nevladze tak pre neho je lepsi ten linearny rezim TOUR.
Pretoze ked sa pozries do grafu aky ma priebeh tak pri tych nizsich Wattoch od jazdca dava vyssi vykon od motora ako TOUR+ co je pre daneho bikera lepsie.
Az pri urcitej hranici sa to preklopi v prospech TOUR+
---
Co sa tyka toho merania vzdialenostiAk vies nastavit obvod
kolesa v cyklopocitaci, tak mas v podstate 3 moznosti.
1. vypocitat obvod podla priemeru
kolesa2. nastavit obvod podla tabulky na zaklade rozmeru
kolesa napr. 29x2,6
3. podla mna ten najpresnejsi
Nafukas
kolesa na tlak akym jazdis, pripadne na tlak odporucany podla tvojej hmotnosti
Urobis znacku na zemi, napr od ventilku, sadnes na bike a urobis jednu otacku. poznacis a zmerias prejdenu dlzku.
Takto som to zmeral aj ja.
Pred kazdym vyjazdom nafukam
kolesa na ten dany tlak.
Pripadne sa da to
meranie opakovat po nejakom case, napr. pol roku, lebo aj dezen uz moze byt zjazdeny atd.
Ja som to zmeral len raz na zaciatku.
Povodne som tam mal nastavene od vyrobcu obvod 2355mm
Zmeral som to a mam nastavene 2290 mm
koleso 29 x 2,6
---
Meranie podla GPS je menej presne ako od obvodu
kolesa ale lepsie ako ziadne.
---
Horsie je to pri merani vyskovych metrov.Kazda
mapa vam ukaze ine, ked si planujete cestu.
Este horsie je to, ked do tych map date zaznam svojej trasy v GPX.
Su urcite miesta na ktorych to nameria velmi zle, hlavne ked idete niekde po nejakom uzkom singletraily a je to na zraze, uboci po obvode kopca.
pre predstavu
Príloha:
Komentár súboru: presnost merania nastupanych vm
vyskove_metre_1.jpg
37.28 KiB
thumb_up0thumb_down
Ti co jazdime v Malych Karpatoch je taky usek napr. obchvat Konskych Hlav.
https://sk.mapy.cz/s/herakajopaKedze GPS nemeria s presnostou na cm ale par metrov, tak tam to dokaze zaznamenat dost velke nepresnosti.