Lokalizácia
Formulár sa odosiela
No...nehovorím ze sa mi to nemôže stať..... Ale.... Nevidel som tu ani na iných fórach takto prasknutý Felt... Zato Haibaikov niekoľko
Zobraziť komentár 07.08.2015 - 13:28:48
00
ja len :) možno tam ten lak na vlasy nalej len tak preventívne :)
Zobraziť komentár 07.08.2015 - 13:34:15
00
Canyon iny system odpruzenia momentalne ani nepouziva, aj strive ma stale taketo prepakovanie, a sedlova trubka ma tak divny zhrbeny a asymetricky tvar, ze asi sa nad vydrzou zamysleli a snad to nieco vydrzi... tie Nervy co praskali mali este rovnu sedlovu trubku, nie ?
Zobraziť komentár 07.08.2015 - 13:42:17
00
Este by ma zaujimalo.Ono tu sedlo ruru roztrhne,alebo zlomi?Ako je viac namahana?Predpokladam,ze roztrhne...
Zobraziť komentár 07.08.2015 - 13:50:00
00
Je namáhaná ťahom, tak ju postupne odtrhne. Vložíť dnu ďalšiu rúrku z lakom by podľa mňa vôbec nepomohlo. Je to od začiatku zle nadimenzované...
Zobraziť komentár 07.08.2015 - 13:58:47
01
Kony sa robili na 120kilových jazdcov, pokiaľ si pamätám. Čiže uvezie dvoch takých ako ty :)
S ťažšími chlapmi má táto konštrukcia často problém, pokiaľ si pamätám, aj Paľo TT to tu rozoberal. On je tiež z tých "menších" a dokonca to bola aj podstatne renomovanejšia značka (Giant).


hej, len kone zvykne sem tam upadnut hlavicka...
Zobraziť komentár 07.08.2015 - 14:19:39
01
ten haibike praskne bohuzial asi kazdy..ocovy po druhom prasknuti vratili peniaze....este jeden kamos ho ma, tam sa uz tiez zacina tvorit prasklina....na druhej foto svietim celovkou zozadu na trubku, ano dobre vidite, ten ram vazne presvita okolo zvaru.....

Prílohy:

IMG_20150529_185854.jpg
IMG_20150529_185854.jpg 147.25 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

IMG_20150529_185938.jpg
IMG_20150529_185938.jpg 289.99 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down


Naposledy upravil pol dňa 07.08.2015 - 15:13:32, celkovo upravené 1 krát.

Zobraziť komentár 07.08.2015 - 15:12:47
00
No keby som mal taký bajk, preventívne by som tam vložil starú sedlovku úplne na doraz kolko by išla

Ja som celkom zvedavy, kolko vydrzi ten tvoj, kedze si moje preventivne rady ignoroval :)
post887558.html#p887558
Ale mas karbon, mozno ten bude odolnejsi na unavove zohybanie a aj po 6000km bude este bike vcelku...
Zobraziť komentár 07.08.2015 - 15:13:14
00
Uvidíme :-D ... Ale chovám sa k nemu dobre, neskacem... Tak snáď sa trochu povozim kým ho vymením
Zobraziť komentár 07.08.2015 - 15:16:16
00
Človek by sa uživil robením kapiláriek a magnetických skúšok na rámoch ako tak pozerám :D
Zobraziť komentár 07.08.2015 - 15:40:15
02
Mna by zaujimalo,či na tých bikoch bol niekedy otvoreny a premazany tlmič...ono tu energiu pohlcuje tlmič a ked je tlmič suchý tak to povolí v najslabšom mieste... roztrhnut trubku v ťahu-to je iná sila...
Zobraziť komentár 07.08.2015 - 19:51:14
00
macky to co si napisal myslis naozaj vazne?
Zobraziť komentár 07.08.2015 - 19:59:53
00
Silu až takú veľkú netreba. Ten zvar tam vytvára dosť veľký koncentrátor napätia, počet cyklov pri jazde je vysoký, takže dosť vysoké únavové zaťaženie. Ako som písal skôr celé zle navrhnuté...
Zobraziť komentár 07.08.2015 - 20:02:30
00
pri katalogovych ramoch sa tieto veci zial stavaju. kazdopadne mi je luto majitela, co to musi riesit v strede sezony.
Zobraziť komentár 07.08.2015 - 20:42:15
01
No nie som konštruktér,ale robim s pneumatikou a hydraulikou cca. 15 rokov v automatizácii...volodaj má pravdu,že rázov je tam veľa-ale to že tlmič je sučasťou zadného odpruženia hádam suhlasíte...a že chod tmiča po servise je citelne iný ako chod 5 rokov starého tlmiča,ktorý nebol nikdy otvorený...
To :marina_militare :pri katalogovych ramoch sa tieto veci zial stavaju...ano,len nie kazdy je ochotný dať za bike také prachy
Sám mám takýto system zadnej stavby a iba nad tým rozmyšľam...v žiadnom prípade sa nejdem hádať a ani sa nezastávam žiadnej značky...
Zobraziť komentár 08.08.2015 - 09:34:28
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up