nech ukazuje cokolvek, kalkulovany dojazd je hlavne cislo vycucane z prsta. Nema ziadnu oporu v realite. Ked mas 100kg a ides na booste strminu, zoslahas
baterku raz dva. ked mas 60kg, ides po rovine, fuka ti do chrbta, mas slaby rezim, prejdes aj 100km. Takze orientovat sa podla cisla na displayi je uplne iluzorna zbytocnost. Ak chces overit dojazd, treba overit porovnanim. tzn. podobne vaziaci jazdci na rovnakej trati s rovnakou podporou. Ak tam vzniknu nejake disproporcie pri podobnej kapacite baterie, vies ze nieco nieje v poriadku. Panasonic ma unikatny rezim AUTO, ktory davkuje podporu podla potreby a pri pocite jazdy ako na booste spotrebuje oproti stalemu boostu vyrazne menej energie. Pri fixne nastavenom rezime mid alebo boost(high), nieje dovod, aby vydrzal kratsie ako ostatne. Panasonic ma velmi maly odpor, skor by som odhadol ze vydrzi viac ako starsie generacie Boschov, mozno viac ako shimano