Ahoj Matejko39,
gratulujem k úspešným 1000km za tri mesiace.
Ďakujem za typ, už som našiel kde bola chyba, mal som zle dotiahnutý prevodník na pavúku, menil som ho z 34z na 38z a aj to mi je malo. na asfalt.
Čo sa týka toho chipu tak je to pre mňa skvelá vec, cena je trochu vyššia, stálo ma to 179 eur a zapojil som si to sám - nič zložité. Kto jazdi hlavne po okresných cestách dlhšie trasy tak to veľmi ocení, funguje to tak že motor ťi pomáha aj nad 25Km/h, čiže na režime šport som mal max. priemernu rýchlosť 40km/h samozrejme že som musel točiť veľmi rýchlo to už bolo nadoraz, zvyčajne mávam priemerku 35Km/h. Zapnutím funkciou svetiel sa chip aktivuje a keby som chcel aby motor dopommáhal len do 25Km/h, tak funkciu
svetla vypnem a pracuje to normálne, ako keby tam chip nebol.
Do horských/lesných terénov, by som tento chip moc neodporúčal.
Inak treba byť veľmi opatrný pri jazdeni vo vlhkom prostredi, keď prší hlavne, tieto brose motory a nie len tieto - väčšina, maju jednú slabú stránku, dostane sa do nich ľahko voda, nemajú dobrú technológiu tesnenia na stredovom hriadeli, tam si vždy voda cestu nájde a to končí veľmi zle a ložiská potom strašne rýchlo odchádzaju. A prečo sa tam voda lahko dostane? Je to preto, lebo keby to výrobcovia mali poriadne utesniť tak by tam bol veľký odpor a tým pádom väčšia zátaž pre
baterku rychlejšie by sa vybijala. Ja som už tak motor rozobral a premastil
vazelinou ložiská aj remeň, od výroby tam tej vazeliny skoro vôbec nebolo a budem to robiť po určitých najazdených km ako prevenciu.
Čo ty Matejko39, motor ti funguje bez problémov?