Shimano ložiská stredové HTII BSA horské 68/73mm FCM8000/780/770
Shimano ložiská stredové HTII BSA horské 68/73mm FCM8000/780/770

Shimano ložiská stredové HTII BSA horské 68/73mm FCM8000/780/770

4.74 / 531 hodnoteníPridaj hodnotenie

17.40€
MOC 28.60€ - zľava 39%

Tento tovar je nedostupný

Pridaj si ho do wishlistu (ikonka pri názve tovaru) a budeme Ťa informovať, keď bude dostupný.

Pozri aj ďalšie produkty v kategórii:

Stredové zloženia Hollowtech II / GXP (Shimano)

Stredové zloženia Hollowtech II / GXP

Stredové ložiská BB-MT800, anglický závit BSA, pre MTB kľuky s integrovanou oskou 24mm, s vylepšeným tesnením pre dlhšiu živitnosť. Pre použitie so širokou škálou kľúk, vhodné najmä pre sady SLX a XT. Pre šírku rámu 68/73mm. Na montáž je potrebné náradie TL-FC32/36 s redukciou TL-FC25.

Typ: MTB, Celková hmotnosť balenia: 82g, Dĺžka/Priemer: 68/73mm, Spôsob montáže: BSA, Hollowtech II, čierne, s plastovými podložkami, Materiál: Hliník

Shimano DEORE XT. Výkonnosť, dynamika a odhodlanosť. Efektívny prenos sily vďaka technológii DYNA-SYS a Rider-Tuned. Komponenty DEORE XT boli špecálne navrhnuté pre segmenty XC/enduro/all mountain a celoodpružené bicykle s veľkými priemermi kolies, kde sa vyžaduje extrémna pevnosť a spoľahlivosť každého komponentu za akýchkoľvek poveternostných podmienok.

TECHNICKÉ ÚDAJE:
Typ 1 MTB
Typ 2 Hollowtech II
Celková hmotnosť balenia 137g
Spôsob montáže BSA
Priemer/Dĺžka 68/73mm
Materiál Hliník
Farba Čierna


ID produktu: 10656

Hodnotenia ( 4.74 / 5 • 31 hodnotení)

skeblik 21.11.2016 (12:49)

1


Zatial bezproblemov. Treba povedat, ze v baleni su este 3 distancne podlozky aby ste nekupovali zbytocne ako ja.

 
Martini 15.01.2018 (03:04)

1


Zatiaľ ide ok, žiadne vôle. Pri použití dvoch podložiek by bol závit ale už dosť krátky.

 
Liv 30.08.2019 (12:48)

1


Adaptér nezapadá do PRO kľúča (len okraj, cca 1mm). Montáž je preto trochu neštandardná.

 
JuloHC 20.05.2016 (15:25)

0


Výborný produkt, perfektná inštalácia vďaka priloženému adaptéru.

 
zano1 01.03.2018 (12:46)

0


nahodene bez problemov

 
spinoq 23.03.2018 (07:23)

0


spokojý , kvalita dodanie

 
mvarga1983 28.04.2018 (22:44)

0


👌🏻

 
FGJohnyK 29.08.2018 (18:46)

0


 
mipro 25.09.2018 (13:53)

0


nahodene v pohode.. reduckia na kluc i podlozky v baleni. takze spokojnost.

 
rudyger55 16.11.2018 (20:12)

0


ok

 
radius5 18.04.2019 (12:25)

0


absolútna spokojnosť

 
ivlasak 19.04.2019 (10:16)

0


Spokojný, výborná kvalita

 
SubZero84 01.05.2019 (17:26)

0


Spoľahlivosť, kvalita. Ok

 
durasjan 05.07.2019 (12:25)

0


(y)

 
Luigi 23.10.2019 (05:57)

0


Vsadil som na osvedcenu kvalitu od Shimana. Na verzii SH-BB52 som najazdil 20t. km tak som sa rozhodol pre este nieco luxusnejsie

 
Kenai 20.12.2019 (15:58)

0


Zatial malo najazdene, ale javi sa super. len pre boha naco zasa novy rozmer kluca pre montaz ???

 
ivankovacik 11.03.2020 (06:58)

0


Trochu som bojoval s montazou skrz adapter na montaz, X- krat som to musel trafat kym to neslo do kriza - zavit, balenie - adpater, podlozky. Pri buducej vymene pojdem asi este o radu vyssie.

 
pepo2608 ivankovacik 04.06.2020 (08:20)

1


Ono, by sa to malo z prvej časti závitu natočiť prstami,nie cez kľúč.

 
mariankn 17.04.2020 (07:17)

0


Shimano kvalita, spokojnosť uvidíme výdrž, montáž OK, pred montážou som pre ochranu ešte doplnil mazivo na ložiskách

 
erichmasiar 23.05.2020 (08:35)

0


S klukami Deore super.

 
rebbel 14.06.2020 (06:16)

0


Jazdím 3 roky, zima/leto okolo 9000km, furt hladký chod, bez vôle, pôjdu aj na nové kľuky.

 
ivan.majercik82 04.07.2020 (12:52)

0


Zatiaľ v pohode

 
ivan.majercik82 04.07.2020 (12:53)

0


Bez problému.

 
marcel11 23.07.2020 (09:03)

0


Ide super, montáž bez problémov.

 
obor 23.07.2020 (22:40)

0


Ahoj, poterebujem zachovaty stredove zlozenie FSA Gravity MegaEvo BB-EVO7000 MTB Bottom Bracket BSA-68/73-30 a datna to kluky Shimano. Pojde to, a ktore? Dik.

 
marcel11 05.08.2020 (09:34)

0


Bezproblémová montáž , hladký chod, zatiaľ celé super s klukami xt

 
lubomirsamek000 04.09.2020 (16:26)

0


Zataľ som spokojný. k stredovému zloženiu sa v balení nachádza aj kľúč na monáž (plastový) a dá sa použiť aj ako redukcia.

 
jasik 09.09.2020 (00:39)

0


Tiez ma trochu prekvapila potreba ineho kluca pre montaz ked uz som mal jeden, do ktoreho ten plastovy nadstavec nepasoval takze skoncil dost poskodeny po namontovani. Najhorsie prekvapenie nastalo po cca 1500km zacal stred pukat.

 
tatolaco 25.09.2020 (06:15)

0


Veľká spokojnosť

 
defe95 26.11.2020 (23:45)

0


po namontovani nevrzga,jednoducha montaz velke plus pribalene distacne podlozkuy a redukcia

 
davidco 26.04.2020 (11:14)

-1


Ťažko mi je hodnotiť, pretože pri nasadzovaní kľuky(osky) som odlomil kus z vonkajšej krytky(prachovky). Keďže súčasťou tohto plastového dielu je aj vnútorné vymedzenie, tak oska už bola na tejto strane voľná. Kľuky aj pôvodné stredové zloženie mám FSA, ale rozmery by mali sedieť. Napriek tomu tá oska išla dnu veľmi na tesno, ale asi moja chyba, mal som byť opatrnejší.

 
Bade davidco 26.04.2020 (12:49)

-2


Uplne zle, na kluky FSA je treba stredové zlozenie FSA nie Shimano. FSA ma o 0,5 mm hrubsiu osku. Preto si to Shimano stredové zloženie poškodil.

 
davidco Bade 30.04.2020 (17:07)

0


Nepíšem so zámerom niečo si dokazovať, len kvôli informácii v rámci "komunity". Dnes som ten stred rozobral, a zmeral posuvným meradlom, oska FSA má presne 24mm, tak isto, ako Shimano. Tak, či tak, priznávam si chybu, išiel som na to príliš silovo, oska mi tam skočila naraz, zrejme trochu do strany, a z krytky sa kúsok vylomil. Mimochodom, bol som nútený namontovať tam čínsky stred, ktorý som mal kúpený už dávnejšie do rezervy, tiež podľa Shimano špecifikácie, a ten sedí ako originál, som zvedavý, koľko vydrží, ale zatiaľ bez problémov.

 
bigmig Bade 03.06.2020 (23:04)

3


Mam kluky FSA a stred Shimano HII.uplne bez problemov.

 
matobubak davidco 24.09.2020 (19:16)

0


vnútorný priemer tej krytky som nameral 23,85 mm tiež mi to nesadlo potrebujem na 24mm

 
adrian1981 19.08.2020 (05:28)

-1


plastový nadstavec nesedí dobré, takže sa to veľmi nedá dotiahnuť

 
davidco adrian1981 19.08.2020 (09:57)

0


Sedí určite dobre, len ho musíš nasadiť poriadne. Keď ho dáš trochu skríža, alebo nedotlačíš, prípadne sa ti pohne mimo os pri samotnom doťahovaní, čo sa môže ľahko stať, tak na tom umelom adaptéri strhneš zuby.

 
Pridaj hodnotenie

Otázky pre predajcu

cviro1 04.11.2017 (21:58)

1


V popise máte chybu, píšte že je priložená redukcia TL-FC25 ale mala by tam byť redukcia TL-FC24 https://www.cycology.cz/stredove-misky-s-lozisky-shimano-xt-bb-mt800-m8000-p9748/

 
Robo87 cviro1 08.11.2017 (08:17)

0


 
JurajMTV 20.01.2016 (14:44)

0


zdravim, bude mi to prosim vas pasovat na kluky shimano FC-M590?

 
mondzo JurajMTV 20.01.2016 (16:58)

0


Zdravim, ano bude, FC-M590 su typu Hollowtech II (3x9), takze nevidim problem...

 
JurajMTV mondzo 22.01.2016 (09:11)

1


Dakujem pekne, idem poslat obj

 
struhlik 27.02.2016 (21:30)

0


Dobrý den.Teraz mam nahodene BBun26-123mm bude tam pasovat toto stredove zloženie?

 
mondzo struhlik 27.02.2016 (21:36)

0


Ahoj, pockaj, ale teraz tam mas stvorhran, nie (myslim toto: http://www.mtbiker.sk/shop/komponenty/stredove-zlozenia/mtb/shimano-bb-un26-os-4hran.html)? ides menit aj kluky, ci potrebujes len vymenit stred?

 
struhlik mondzo 29.02.2016 (19:00)

0


Vymenil by som aj kluky samozrejme...len neviem či ten stred tam bude pasovat..

 
mondzo struhlik 02.03.2016 (09:56)

0


ano bude, zrejme tam mas anglicky zavit, dlzka domceka sedi, akurat budes musiet menit aj kluky k tomuto stredovemu, neviem, ci to nie je az zbytocne draha zalezitost ale rozhodnutie necham na Teba, zalezi na ako biku sa to bude menit

 
Scott66 12.04.2016 (20:43)

0


dobrý deň, momentálne mám na biku namontovaný stred Shimano SM-BB51 Deore, môžem ho vymeniť za tento? Ďakujem za odpoveď.

 
Imroman Scott66 13.04.2016 (20:10)

0


Dobry den, ano stred pasuje aj na starsie Shimano kluky.

 
Supafly666 02.03.2017 (16:01)

0


Zdravím, bude pasovať toto uloženie na tento bike? https://www.bike-discount.de/en/buy/radon-zr-race-27,5-8.0-237505

 
Robo87 Supafly666 02.03.2017 (16:29)

0


Dobrý deň,
podľa popisu je na tomto bicykli stredové zloženie PressFit a teda toto nebude pasovať. Pre tento bicykel je určené toto stredové zloženie : http://www.mtbiker.sk/shop/komponenty/stredove-zlozenia/press-fit/shimano-ismbb71-41a-mtb-press-fit-stredove-zlozenie-82373.html

 
Supafly666 Robo87 02.03.2017 (16:32)

0


ďakujem za rýchlu odpoveď, existuje nejaká kvalitnejšia alternatíva, ako uloženie, ktoré ste uviedli v linku?

 
skeblik Supafly666 02.03.2017 (16:35)

0


Mohol by si ho dat len by si musel dokupit redukciu ale to je asi uz drahe. Napr.

http://protocycles.cz/shop/index.php?id_product=122&controller=product&id_lang=2

 
skeblik skeblik 02.03.2017 (16:36)

0


Teda to je uz koplet stred aby som nezavadzal.....

 
Robo87 skeblik 02.03.2017 (16:49)

0


Pozor toto je stredové zloženie pre BB30 a nieje vhodné pre rám, na ktorý sa pýtal Supafly666.

 
marcel.baldy 06.03.2017 (09:11)

0


Dobry den, prosim Vas, ktory kluc potrebujem na toto stredove zlozenie XT BB-MT800 Hollowtech II?
- Shimano TL-FC33 kľúč na misky stredového zloženia Hollowtech II 21.70€,
alebo
- Shimano TL-FC34 kľúč na misky stredového zloženia SM-BB9000/BB93 18.40€.
Dakujem vopred za odpoved.

 
cviro1 Imroman 04.11.2017 (21:49)

0


Kľúč TL-FC32 na tento stred nepasuje, bude tam treba nejakú redukciu, mala by to byť redudukcia TL-FC24, ale nie som si istý. Môže mi to niekto potvrdiť?

 
Robo87 cviro1 08.11.2017 (08:16)

0


Dobrý deň,

je potrebná redukcia TL-FC25, ktorá je ale súčasťou balenia.

 
marcel.baldy 06.03.2017 (09:51)

0


...takyto mam, potrebujem ale kluc na 1/2" stvrohran, aby som mohol pouzit pri dotahovani momentovy kluc. Tak ktory teraz: TL-FC33 alebo TL-FC34.

 
kuborider 02.04.2017 (10:09)

0


Dobrý deň chcel by som sa spýtať či by pasovala oska zo stredu howitzer. Ďakujem.

 
Imroman kuborider 04.04.2017 (19:04)

0


dobry den,

mate na mysli stedovu osku kluk?

 
kuborider Imroman 05.04.2017 (16:36)

0


ano to som myslel

 
Imroman kuborider 10.04.2017 (08:37)

0


Ak ma 24 mm v priemere tak ano.

 
2in1 25.04.2017 (06:35)

0


Dobry den..mozem tymto nahradit terajsi bb-70? Cisla sedia ale ta bb-70 ma 3 vymedzovacie podlozky. Viete mi prosim poradit? Chcem nieco trvacnejsie. Mam kluky fc-m770 3x9..

 
Imroman 2in1 25.04.2017 (08:14)

0


Dobry den,

myslim, ze by to malo byt spolu kompatibilne.

 
Misko00 16.05.2017 (20:15)

0


Dobry den, chcem sa opytat ci mi bude toto stredove zlozenie pasovat na kluky Shimano XT FC-M782 3x10. Dakujem

 
jaroslavf Misko00 18.05.2017 (07:35)

0


Dobrý deň,

S tým by nemal byť problém.

 
Misko00 18.05.2017 (07:53)

0


Ďakujem

 
koso888 22.05.2017 (06:59)

0


Zdravím potreboval by som poradiť. Chcel by som vymeniť predné ozubenie a prejsť z 3 na 1 vpredu. Lenže momentálne mám vpredu truvit blaze 3.1 a to je system isis ako som sa dočítal. Dá sa tento systém nahradiť týmto holowtech. Ďakujem za radu

 
Imroman koso888 22.05.2017 (10:10)

0


Dobry den,

ak mate vhodne kluky na HT2 tak to nebude problem.

 
koso888 Imroman 22.05.2017 (11:15)

-1


Ďakujem za radu

 
naustim 22.07.2017 (23:21)

0


ahojte. teraz mam tuto osku :http://www.mtbiker.sk/shop/komponenty/stredove-zlozenia/oska-stvorhran/shimano-bb-un55-sliapacia-os-stvorhran.html
bude mi na tento zavit do ramu pasovat HTII ?
dakujem za odpoved

 
sidopatrik 23.07.2017 (18:47)

0


Dobrý deň, možno toto stredové zloženie použiť na bikeoch pôvodne so Shimano SH-BB52 Hollowtech II ? Ďakujem

 
Imroman sidopatrik 24.07.2017 (13:58)

0


Dobry den,

ano, je to kompatibilne.

 
Borso 23.07.2017 (20:06)

0


Ahoj,
mozem prosim ta vymenit tieto misky za povodne ak mam kluky s integrovanou oskou ? Konkretne pri tychto klukach
http://www.mtbiker.sk/shop/komponenty/kluky/mtb/3-prevodnik/shimano-deore-fc-m612-3x10-kluky-40-30-22z-cierna-645464-1.html

 
Borso Borso 24.07.2017 (07:56)

0


Mam stredove zlozenie SH BB-51

 
Imroman Borso 24.07.2017 (11:28)

0


Dobry den,

ano, mozete ho pouzit.

 
andros 25.07.2017 (14:41)

0


Zdravim mam tam teraz BB-70 co noli ku klukam deore XT 2x10 38/26 chcem sa spytat ci to vude pasovat , a ci bude treba podlozky ubrat alebo pridat alebo je toto uplne totozne s tym mojim len s tym rozdielom ze je to novsi model, nakolko chcem aby ostalo radenie neporusene po vymene.. Dakujem

 
Robo87 andros 28.07.2017 (08:38)

0


Dobrý deň,

áno tento stred je vhodný ako náhrada za BB-70 a môžete ho použiť. Podložky sú súčasťou balenia, ak by boli potrebné, môžete ich použiť.

 
Neromander 22.09.2017 (02:39)

0


Zdravim. Bude mi to pasovať, keď tam teraz mám Shimano SM-BB52?

 
Robo87 Neromander 22.09.2017 (12:14)

1


Dobrý deň,

áno, toto stredové zloženie Vám bude pasovať.

 
kikorausa 01.11.2017 (17:48)

0


Dobrý deň chcel by som sa vás opýtať či mi tam bude pasovať keď tam teraz mám FSA MegaExo BB-1000 misky stredového zloženia MTB 19 mm?

 
Robo87 kikorausa 02.11.2017 (12:57)

0


Dobrý deň,

áno tento stred bude pasovať, nakoľko má rovnaký závit - BSA - a je určený pre rovnakú šírku domčeka, teda 68 / 73mm. Samozrejme nebude kompatibilný s pôvodnými kľukami.

 
kikorausa Robo87 02.11.2017 (14:08)

0


Ďakujem no chcel by som tam dať XT kľuky

 
kikorausa kikorausa 02.11.2017 (14:11)

0


Presnejšie tieto Shimano XT FC-M8000-1 kľuky 175 mm 1x11sp. bez prevodník.

 
Robo87 kikorausa 03.11.2017 (08:12)

0


Dobrý deň,

tieto kľuky sú kompatibilné s týmto stredom a teda takáto kombinácia je vhodná.

 
kikorausa Robo87 03.11.2017 (13:31)

0


Okj ďakujem

 
galis.patrik17 23.12.2017 (13:13)

0


Dobrý deň chcel by som sa spýtať či tento stred bude pasovať na tento rám https://www.soof.sk/ram-dartmoor-primal-27-5-2016

 
Robo87 galis.patrik17 02.01.2018 (08:13)

0


Dobrý deň,

áno, toto stredové by malo byť vhodné aj pre tento rám.

 
poli0907 05.02.2018 (17:02)

0


Dobrý den chcem sa informovať. Priemer osky na klukach mam 24mm a nikde na nete sa neviem dočítať pre aký priemer osky je tento strede .... rozmery pre domček by mi aj sedeli.... ďakuje krásne

 
jaroslavf poli0907 06.02.2018 (08:42)

0


Dobrý deň,

Stredové zloženie je pre 24 mm osku takže by to malo sedieť.

 
ponozky123456 11.02.2018 (17:37)

0


Dobry den.Aktualne mam na bicykli stredove zlozenie SH BB-51.Chcem sa spytat,ake kluce su potrebne k tomu aby som stare stredove zlozenie zhodil a vymenil za toto stredove zlozenie?Dakujem.

 
NoroSi 09.03.2018 (16:29)

0


Dobrý deň mením kluky Shimano Deore FC-M6000 kľuky 40/30/22z a chcem vymeniť aj stred bude tento vhodný alebo odporučíte iný.
Ďakujem

 
Robo87 NoroSi 09.03.2018 (17:15)

0


Dobrý deň,

pokiaľ máte rám, ktorý má závit BSA , tak toto stredové zloženie je vhodné.

 
NoroSi Robo87 09.03.2018 (17:45)

0


mám tak klasiku a chcem to vymeniť, mám MTB scott aspect

 
Robo87 NoroSi 09.03.2018 (18:00)

0


Dobrý deň,

ako píšem, ak máte rám s BSA závitom a nie PressFit , kde sa stredové zloženie lisuje, tak tento stred je vhodný a bude kompatibilný s danými kľukami.

 
NoroSi Robo87 09.03.2018 (18:54)

0


ďakujem
stred je našróbovaný nie lisovaný

 
N/A 17.06.2018 (11:05)

0


Dobrý deň,
bude toto stredové zloženie kompatibilné s kľukami Force Ten 2.3+ ?

 
zwARO N/A 12.07.2018 (09:59)

1


Zdravim, podla infa od dodavatela bude kompatibilne.

 
andrejkostanislav 09.07.2018 (08:53)

0


Dobrý deň ,potrebujem radu na ktorú stranu mam dat podložky a kolko kusov alebo ci ich tam vobec treba ? Domcek ma rozmer 73 mm. Ďakujem za odpoveď 😉

 
Robo87 andrejkostanislav 23.07.2018 (14:35)

0


Dobrý deň,

pokiaľ má domček 73mm , tak podložky niesú potrebné.

 
Bruco Robo87 11.05.2020 (11:12)

0


Pre pripadnych dalsich zaujemcov, aj pri 73 mm domceku je potrebna 1 podlozka pod pravu misku. Ziadna podlozka sa nedava len v pripade, ze je domcek 73 mm a zaroven pouzity e-type (montaz pod misku) presmykac alebo napinak.

 
DudySVK 19.08.2018 (21:26)

0


Ahojte, bude tento stred pasovat na kluky Shimano FC-M627 ? dakujem za odpoved

 
jaroslavf DudySVK 20.08.2018 (06:15)

0


Dobrý deň,

Stred bude sedieť na Vaše kľuky.

 
mirexx 21.08.2018 (07:18)

0


Dobry den,
chcem sa opytat ci dane stredove zlozenie bude kompatibilne s mojimi klukami KLS Racepro (40x30x22) integrated : https://jumpsport.sk/kluky/kluky-kls-race-pro-40x30x22-175mm-black-integr-os-68-73 . Jedna sa o bicykel Kellys Gate 10 (2015) Vdaka pekne. (ospravedlnujem sa sa duplikaciu otazky ale na prvu som si "odpovedal" sam.

 
Robo87 mirexx 21.08.2018 (16:02)

0


Dobrý deň,

ak majú dané kľuky priemer osky 24mm, tak potom áno, je možné použiť toto stredové zloženie.

 
biker1111 18.11.2018 (15:49)

0


Dobrý deň, Ktory kluc je možné použiť na toto stredové zloženie.bez pouzitia plastovej redukcie.Dakujem

 
biker1111 Robo87 19.11.2018 (11:27)

0


Nie, ten som mal a nepasuje. Nakoniec som objednal od Park Tool BBT-59.

 
Robo87 biker1111 19.11.2018 (11:50)

0


Dobrý deň,

ospravedlňujem sa, pomýlil som si potrebné redukcie a vybral zlý kľúč. Vhodný je teda tento kľúč : https://www.mtbiker.sk/shop/servis-a-trening/naradie/stahovaky-na-stredy/park-tool-stahovak-stredoveho-zlozenia.html v prevedení BBT-59-2

 
zwARO Jemi 18.03.2019 (09:48)

0


Zdravim, HT2 nie je kompatibilny standard s GXP.

 
putzig 27.04.2019 (10:32)

0


Zdravim, prosim Vas mozem pouzit tento stred miesto povodneho zapuzdreneho Shimano BB-UN26, BC1,37x24, LL123? A mozem to skombinovat s klukami Acera MT3003 (https://www.mtbiker.sk/shop/komponenty/kluky-a-prevodniky/mtb/3-prevodnik/shimano-stred-acera-mt3003-175mm-44-32-22z-9-k-cierny-s-krytom-dvojdielne.html) ? Dakujem, Peto

 
Robo87 putzig 07.05.2019 (09:56)

0


Dobrý deň,

áno môžete, pokiaľ máte domček v ráme na BSA závit a jeho šírka je 68/73mm .

 
gata16 31.05.2019 (14:15)

0


Zdravim potebujem poradit mam stredove zlozenie Token zlate 68/73mm a neviem kolko kruzkou mam dat na lavu a kolko kruzkov na pravu stranu pri klukachSLX M7000 32z jednoprevodnik a vzadu mam kazetu SLX M7000 11-46z domcek je 68 na rame dakujem.

 
Robo87 gata16 04.06.2019 (18:13)

-1


Zdravím,

nevieme o aké stredové zloženie sa jedná, ale výrobca by to mal uvádzať buď na krabičke, alebo v manuály ku danému zloženiu. Väčšinou je to tak , že pre 68mm domček podložky niesú potrebné a pre 73mm domček áno.

 
Bruco Robo87 11.05.2020 (11:57)

0


Zaujimava zmena vzhladom na komentar z 23.07.2018 (14:35), v ktorom tvrdite, ze pokiaľ má domček 73mm , tak podložky nie sú potrebné.

 
gata16 05.06.2019 (10:34)

0


Moc diky viskusam.

 
patrikk.horvath 03.08.2019 (22:22)

0


Dobrý deň, bude mi pasovať tento typ ak pôvodné misky boli FSA MEGAEXO priemer 24mm MS187 V4.9?

 
jaroslavf patrikk.horvath 07.08.2019 (06:04)

0


Dobrý deň,

Budete meniť aj kľuky za kľuky s Hollowtech II? Ak máte stred FSA pre MegaExo os kľúk tak pre rovnaké kľuky je potrebné použiť MegaExo stredové zloženie. MegaExo os nie je kompatibilná s týmto stredom.

 
martin.vodzak 14.08.2019 (08:38)

0


Zdravím, mám toto stredové zloženie a chcel by som sa opýtať akú vazelínu by ste doporučali na premazanie. Najlepšie by bolo niečo v tube, keďže sa to ľahšie aplikuje. Ďakujem za odpoveď.

 
MICHAL853 22.11.2019 (16:16)

0


Zdravím myslíte si že by sedelo na specialized chisel comp 2018?

 
MICHAL853 22.11.2019 (16:16)

0


Zdravím myslíte si že by sedelo na specialized chisel comp 2018?

 
jaroslavf MICHAL853 25.11.2019 (14:58)

0


Dobrý deň,

Tento stred Vám pravdepodobne sedieť nebude, je určený pre kľuky Shimano s oskou Hollowtech II. Podľa dostupnej špecifikácie žiaľ nevieme povedať aký stred bude vhodný pre Váš bicykel Odporúčame sa obrátiť na predajcu značky Specialized.

 
MICHAL853 25.11.2019 (15:26)

0


Zdravím myslíte si teda že ak ho dám do servisu nebudú tam mať vhodný stred?

 
jaroslavf MICHAL853 25.11.2019 (18:50)

0


V servise by mali vedieť aký stred bude sedieť. My to ale takto na diaľku nevieme povedať vzhľadom na to že špecifikácia od výrobcu neuvádza o aký typ sa jedná a prístup k technickej dokumentácií Specialized nemáme.

 
MICHAL853 25.11.2019 (19:11)

0


OK Ďakujem

 
MatusMatusko 09.02.2020 (09:49)

0


Dobrý deň chcel by som sa opýtať či by toto stredové zloženie šlo namontovať na tento bicykel: https://www.mtbiker.sk/shop/bicykle/horske-bicykle/pevne-a-hardtail/ctm-zephyr-matna-metal-model-2019.html

 
Robo87 MatusMatusko 14.02.2020 (19:13)

0


Dobrý deň,

pôvodné stredové zloženie má BSA závit, takže áno, bude to možné. Budete však musieť vymeniť aj kľuky, pretože tie pôvodné sú na štvorhran.

 
Jochas99kenzel 22.02.2020 (15:54)

0


Dobrý deň, chcel by som sa spýtať či tento stred bude kompatibilní s Truvativ klukami, ďakujem

 
jaroslavf Jochas99kenzel 23.02.2020 (07:30)

0


Dobrý deň,

S Truvativ nebude, určený je pre Shimano kľuky s osou Hollowtech II

 
RadoBB 25.02.2020 (11:22)

0


Dobry den, je sucastou balenia aj redukcia TL-FC25? Dakujem

 
zwARO RadoBB 02.03.2020 (12:55)

0


Zdravim, ano.

 
Bade 26.02.2020 (17:45)

0


dobry den. mam toto strdove v kosiku a rad by som objednal aj stahovak na gola stvorhran puzitelny bez tej plastovej redukcie. viete mi poradit ktory objednat? dakujem.

 
Bade Robo87 05.03.2020 (20:19)

0


diky, objednany

 
mirexx 03.04.2020 (12:40)

0


Dobry den, su prilozene k danemu stredovemu zlozeniu aj distancne kruzky ? Pripadne je ich mozne dokupit ?

 
Bade mirexx 03.04.2020 (12:45)

1


Jasné, su tam tri kusy.

 
josephsikula 16.04.2020 (15:38)

0


Dobry den, mozem pouzit namiesto sh-bb52??

 
marock josephsikula 11.08.2020 (09:06)

0


Dobrý deň,
ospravedlňujeme sa za neskorú odpoveď. Stred môžete kľudne použiť.

 
JurajMTV 25.06.2020 (19:02)

0


zdravim, prosim vas nevidim moznost vyreru domca, 68/73. aky mate skladom prosim vas?

 
Bruco JurajMTV 26.06.2020 (20:41)

0


Velkost je univerzal. Sirka domceka sa doladuje prilozenymi podkozkami.

 
obor 20.07.2020 (02:07)

0


Dobry den. Mam stredove zlozenie FSA Gravity MegaEvo BB-EVO7000 MTB Bottom Bracket BSA-68/73-30 a kluky FSA Gradient modular. Je tento Shimano stred vhodny na ram kde mam teraz to EVO7000? A po vymene stredu asi teda aj kluky budu musiet byt shimano, ze? Dakujem.

 
jaroslavf obor 26.08.2020 (06:13)

0


Dobrý deň,

Stred do rámu sedieť bude ale s FSA kľukami sedieť nebude. Potrebné budú Shimano kľuky s osou pre Hollowtech II.

 
plesko81 30.07.2020 (23:55)

0


Dobrý večer. Chcem sa prosím vás spýtať či je tento strede kompatibilný s kľukami SLX M7100 175mm a s prevodníkom Shimano 32Z. M7100 SLX 1x12? A či to celé bude pasovať na Cannondale Trail 7 2018, kde bolo predtým stredové zloženie Tange LN 3912, square taper a kľuky FSA Alpha Drive, forged, 22/36? Chcem to celé vymeniť za prevod 1x12. Ďakujem za odpoveď.

 
marock plesko81 05.08.2020 (11:50)

0


Dobrý deň, pokiaľ máte aktuálne na ráme závitové stredové zloženie tak to bude pasovať. Pri výmene kľúk si ale treba dať pozor, aby ste si nekúpili boost verziu.

 
DusanDominak 12.08.2020 (11:53)

0


Dobrý deň
Chcel by som sa spýtať že aký kľúč na to pasuje a či je pritom redukcia?Ak nie tak aku odporúčať?

 
marock DusanDominak 12.08.2020 (12:12)

0


Dobrý deň,
redukcia je súčasťou balenia a potom už stačí napríklad kľúč na Hollowtech II misky, napríklad https://www.mtbiker.sk/shop/servis-a-trening/naradie/stahovaky-na-stredy/shimano-tl-fc32-kluc-plochy-na-misky-hollowtech-ii.html

 
Slavomirsk 20.08.2020 (18:04)

0


Zdravim. Aktualne mam na bicykli toto https://www.mtbiker.sk/shop/komponenty/stredove-zlozenia/misky-hollowtech-ii-gxp/shimano-bb-rs500-ht-ii-105-stredove-zlozenie-cestne.html a cestne kluky sora HT, chcem to neskor vsetko vymenit za GRX sadu tak predpokladam ze tie kluky chvilku na tomto "XT" strede pojazdia.

 
viliamstrajnakvs 21.08.2020 (10:04)

0


Je toto stredové zloženie náhradou za zloženie Shimano XT BB-M800/M8000, ktoré som si u vás zakúpil v roku 2017 ?

 
marock viliamstrajnakvs 25.08.2020 (13:22)

0


Dobrý deň,
áno, ide o závitový BSA stred určený pre kľuky Shimano M8000.

 
marock janino 14.10.2020 (15:24)

0


Dobrý deň,
súčasťou balenia je aj redukcia TL-FC25, takže to utiahnete aj s týmto kľúčom.

 
Pridaj otázku pre predajcu

K tomuto produktu sa môžu hodiť:

  Nákupný košík je prázdny