HORAL a HORAL TOUR 2013 MTB maratóny, XC, Enduro, DH

favorite0thumb_up2thumb_down
comment13.08.2013, 09:15

Pravda je, že tých konárov na chodníkoch mohlo byť menej, ale rozumiem, že upratať celú trasu nie je v silách organizátorov. Iceman, myslím, že nemáš pravdu. Organizátor vie už dopredu niekoľko týždňov, respektíve mesiacov akú akciu ide robiť. Má už aj plán, kadiaľ...

HORAL a HORAL TOUR 2013 MTB maratóny, XC, Enduro, DH

favorite0thumb_up0thumb_down
comment08.08.2013, 17:06

budem mať v aute voľné miesto pre bikera a bike. Ideme len sobotňajší pretek. Do Svitu pôjdeme už v piatok podvečer, prespíme vo Svite. Ak by niekto potreboval odvoz tam v piatok a späť v deň maratónu, nech mi napíše súkromnú správu, aby sme sa dohodli. Pôjdem od Žarnovice...

comment02.08.2013, 12:53

budem mať v aute voľné miesto pre bikera a bike. Ak by niekto potreboval odvoz tam a späť v deň maratónu, nech mi napíše súkromnú správa, aby sme sa dohodli. Pôjdem od Žarnovice smerom na Zvolen, Lučenec, atď.

comment20.06.2013, 08:17

Pocuvadlo- Vlcia jama som siel naposledy v roku 2007 mostiky tam vtedy neboli ale zarastalo to uz celkom slusne. Mrzi ma ze su moje oblubene trasy v takom stave .. Ked sa najblizsie dostanem do BS pojdem to omrknut. Chlapi, nič v zlom. Netreba to chodiť pozerať, treba s tým niečo robiť....

comment19.06.2013, 08:42

budem mať v aute voľné miesto pre bikera a bike. Ak by niekto potreboval odvoz tam a späť v deň maratónu, nech mi napíše súkromnú správu, aby sme sa dohodli. Pôjdem od Žarnovice smerom na Žiar nad Hronom, Prievidza, Považská Bystrica, atď.

comment18.06.2013, 15:28

Je to tak ako píšeš, odbočením z modrej sa vyhneš tomu hnusnému úseku... Jimmi, píšeš správne. Ten úsek sa jazdil na akcii Sitno MTB Tour - piatkový výšlap na Sitno. Je to možno pre niekoho strmé stúpanie od Krížnej, ale ja som si to bežne dával v rámci tréningu. Minulý...

comment14.06.2013, 10:39

Rád by som Vás upozornil na plánovanú akciu Sitno MTB Tour 2013 . Viac informácií o akcii nájdete tu: http://www.bajkomktajchom.sk/novinky/items/sitno-mtb-tour-2013

comment10.06.2013, 12:09

dalsia galeria 1000 fotiek https://plus.google.com/photos/106197126358948093088/albums/5887374395996276369 ďakujem, parádne fotografie

comment03.06.2013, 11:56

Tiež si myslím, že naopak to bude náročnejšie. Stúpanie na tej veľkej vodou napitej lúke zoberie kopec síl. Ďalšie úseky budú tiež zaujímavé v takomto počasí. Dúfam, že organizátor bude mať triezvy odhad a v prípade nepriaznivého počasia trať upraví. Nie ako na Fantrane...

comment30.05.2013, 14:31

Na budúci rok o niečo výraznejšia propagácia vašej akcie a prídeme Vás podporiť aj my od Banskej Štiavnice. Nevedel som o tejto akcii. Nemám problém vynechať aj niektorý z "licencovaných" maratónov, ak by bol v ten istý deň. Vaše trate okolo Inovca a Veľkej Lehoty...

comment30.05.2013, 14:17

budem mať v aute voľné miesto pre bikera a bike. Ak by niekto potreboval odvoz tam a späť v deň maratónu, nech mi napíše súkromnú správu, aby sme sa dohodli. Pôjdem od Žarnovice smerom na Banskú Bystricu, Donovaly, Ružomberok, atď.

comment30.05.2013, 10:38

mám v aute voľné miesto pre bikera a bike, ak sa nájde odvážlivec, ktorý by chcel absolvovať Faranský MTB maratón, nech mi napíše súkromnú správu, aby sme sa dohodli. Pôjdem od Žarnovice smerom na Oslany, Prievidzu, atď. Alebo to môžem zobrať od Žarnovice cez Žiar nad...

Cyklistika v TV O hocičom

favorite0thumb_up0thumb_down
comment25.05.2013, 13:01

Páni, zajtra (26.05.) od 11:00 hod. na ČT4 sport bude priamy prenos zo sveťáku v Novom Meste na Morave. Pekný zážitok prajem...

comment27.03.2013, 12:03

píšem si do kalendára Dúfam, že do vtedy zmizne sneh...

comment21.02.2013, 17:34

Držím palce organizátorom v PE. Vzhľadom na to, čo sa udialo s našou CMS v tomto roku, určite sa ukážem viac ako 1 X na maratóne v PE a vôbec mi to nebude prekážať, ak v tom čase bude „licencovaný“ maratón niekde inde na Slovensku alebo v zahraničí. Tak, ako mi to bolo v...

comment24.09.2012, 08:22

Zdravím boris.ko, teší nás, že ste jazdili u nás po tratiach Bajkom k tajchom. Snažíme sa udržiavať naše trate zjazdné, aj keď niekedy je to nerovný boj s lesnými traktormi . Čoho dôkazom je aj Vaša fotografia. Môžem vás však ubezpečiť a aj ostatných, že včera ( 23.09.)...

comment16.08.2012, 08:59

Páni pretekári, ak by náhodou niekto chcel ísť na Green Bike v sobotu (18.08.) a nemá sa ako tam dopraviť, ponúkam jedno voľné miesto v mojom aute a na nosiči. Moja trasa v sobotu ráno bude: Žarnovica – Nitra – BA . Kontaktujte ma cez súkromnú správu, napíšte aj svoje...

comment08.08.2012, 11:02

Kaktuss, tajch a jazero nie je to isté. U nás sú iné múdre hlavy, ktoré by ťa iste presvedčili o tom. Predtým ako sme začali budovať projekt Bajkom k tajchom aj pre mňa bol každý tajch jazero. Teraz viem, že to tak nie je a už inak ako tajch nepoviem. Kopanický tajch =...

comment06.08.2012, 10:04

Astro, máš pravdu. V čase keď sme budovali celý projekt cyklotrás Bajkom k tajchom a keď sme pripravovali popisy pre jednotlivé trasy, sme používali nesprávne termíny. Už sme si za to vypočuli dosť upozornení od miestnych pamätníkov a ľudí, ktorí sa zaoberajú banskou...

comment03.08.2012, 10:19

Niektoré veci upravím v príspevku od Palo TT. Trate BKT neprechádzaju popri Ottergrund. tajchu. Píše sa Richňavský tajch a nie Rychnavské jazero. V Štiavnických Vrchoch sú tajchy a nie jazerá. Cez Lukavicu sa dostaneš hore na Kerling, kde sa napojíš na našu červenú cyklotrasu...