bluebiker20

comment23.05.2012, 15:03

priatelia pridajte sa tohtoročná cyklotour začína v Novej Sedlici 3.6.2012, viac info tu http://www.nakoledetem.cz/projekt/cyklotour

comment21.05.2012, 11:20

Rymanow kde si našiel taký zelený výkričník? BaLTurS-akom som nestihol včas napísať, ale videl som, že Laďo má iné povinnosti a ako píšeš, zvyšok skupiny by tam asi bez neho nešiel. V Poľsku sme sa niekde minuli, so Sparcusom sme boli na omši v Olchowci a potom presun autom do...

comment18.05.2012, 22:09

Rymanow, opäť dávam do pozornosti akciu, tentokrát kermeš v Olchowci http://lemkounion.republika.pl/Image/program%20XXII%20kermeszu.jpg Keď sa mi podarí, tak v nedeľu by som tam išiel pozrieť (auto + možno bike na strechu)

comment07.05.2012, 20:16

veru, Rymanow by mohol aj knihu napísať, ale nemá na to čas..jedne že by písal počas jazdy Inak stíhaš všetko ako čítam, aj s poliakmi aj v nedeľu s BaLTurS Neviem kedy sa s Jimym vyberieme do Jaślisk, on nemôže cez týždeň, ja mám zase cez víkend rodinné záležitosti,...

comment04.05.2012, 22:53

Žeby Bodka zostal kempovať s poliakmi? Tu je fotodokumentácia z 1. mája kedy sme spoločne sprevádzali medzinárodnú (UA aj PL) skupinu cyklistov cez časť okresu Medzilaborce https://picasaweb.google.com/MLbikers/SladamiPrzygodDobregoWojakaSzwejka2012#

comment04.05.2012, 20:37

Rymanow som zvedavý, kde ťa dnes potiahlo, či si išiel s partiou až do PL, počasie bolo dosť nestále Zajtra, teda v sobotu zapraszam do Komańczy na pojazd http://www.zbik-komancza.pl/. Ja som mal v pláne odjazdiť si tú kratšiu trasu cez brody Oslawy, ale zajtra máme...

comment02.05.2012, 10:32

pekne si to zdokumentoval fotky dám neskôr lebo nestíham

comment30.04.2012, 22:16

Bodka ja myslel že si ma nespoznal, ale videl som že si dobre rozbehnutý na novom bicykli tak som pokračoval ďalej. Ja som sa vybral až tak pred večerom, cez Lupkowsky tunel do Lupkowa. Stretol som sa s panom Krzystofom - vedúcim pelotónu. Spomínal, že ste sa stretli Naspäť som už...

comment30.04.2012, 11:10

Palo TT áno, už si ani nespomínam kedy tadiaľ prechádzal nejaký vlak. Dokonca už odstránili aj "stopku" na železničnom priecestí vo Vydrani

comment29.04.2012, 22:30

Zajtra, teda pondelok idú bieščadskí cyklisti z Tyrawy Solnej cez Sanok, Zagorź do Noweho Lupkowa. Tam sa ubytujú (za železničnou stanicou sú noclegi "Radodsne Szwejkowo"). V utorok o 9:00 by mali vyraziť cez Lupkowsky tunel na Slovensko až do Humenného.. tu je podrobnejší...

comment19.04.2012, 22:26

Dávam do pozornosti cezhraničnú akciu na trase vojaka Švejka. 1.5. majú v pláne cyklisti trasu od Lupkovského tunela (nad Palotou, okr. Medzilaborce) cez Medzilaborce do Humenného k železničnej stanici, kde je socha vojaka Švejka, nasledujúce dni pokračujú do Maďarska...viac info tu:...

comment23.02.2012, 20:49

Ach, zabudol som dať link na zvyšné fotky z akcie v Smolniku, tu sú: https://picasaweb.google.com/MLbikers/ZimoweTropyZbikow2012 Rymanow a diky za tip, ale ja skôr lyžovať pôjdem jak na turistiku

comment18.02.2012, 23:33

Keď mi Bodka zavolal, že už je v poľskom Smolniku..nechcelo sa mi veriť, ale hneď som si uvedomil, že jedine on je toho schopný Bodka nepozná pojem koniec sezóny ..aj keď sme sa zarozprávali, štart pretekov sme stihli lebo sa o niekoľko minút preložil. Viac foto dodám neskôr

Bicyklovanie v okolí Medzilaboriec MTB akcie, výjazdy

comment16.02.2012, 19:28

Neviem či sa mi podarí ísť na tú akciu do PL, minulý rok mi to nevyšlo.. Bubu jak medveď ..a čo sa týka bicyklovania tak plány sú, tak uvidíme ako to bude keď sa roztopí sneh

Bicyklovanie v okolí Medzilaboriec MTB akcie, výjazdy

comment14.02.2012, 18:37

V sobotu 18.2.2012 sa konajú cyklistické preteky do vrchu. Štart je o 12:00 v Zagrode Chryszczata v Smolniku nad Oslawou. Viac info na stránke organizátora: http://zbik-komancza.pl/component/content/article/1/97-iii-bieszczadzki-wycig-rowerow-gorskich-zimowe-tropy-bikow-2012-uphill

comment14.11.2011, 10:48

tie fotky z poľských polonín sú krásne, vrátane jeleňa Rymanow odpoveď na tvoju hádanku z predchádzajúcej strany..nie je to kostol v Koškovciach? keď nie tak potom neviem

Bikovačka v okolí Sniny MTB akcie, výjazdy

comment14.11.2011, 10:28

Ondro super! pekne zdokumentované výjazdy Pozdravujeme Sninských bikerov

Bikovačka v okolí Sniny MTB akcie, výjazdy

comment27.10.2011, 08:34

Pekne Ondro

Lesná zver O hocičom

comment10.10.2011, 11:30

Traduje sa, ze salamandru nebrat do ruk. Ten sliz na povrchu je vraj jedovaty. Nie je tu niekto, kto sa v tom vyzna? Pišta, nie som síce odborník, ale zaujímal som sa o to. Salamandra má jedové žľazy za hlavou a na chrbte - to pekne vidno, taký dvojrad tiahnuci sa od hlavy až po chvost....

comment26.09.2011, 23:29

Rymanow tak si predsa našiel cestu z lesa ..ja som bol pozrieť v Poľsku tie drevené chrámy, ale v Turzańsku rekonštruujú tak som nemohol dobre nafotiť, budem sa tam musieť neskôr vrátiť išiel som pomaly, domov som sa vrátil za súmraku niečo po siedmej večer