comment22. augusta 2013 o 15:48

No nemozem celkom suhlasit ze ventilky spojene s gumennou pasko su nanic. Skusal som stastie so samostatnymi ventilkami a samostatnou gumennou paskou a na mojich rafikoch DT Swiss AM60 su otvory na ventil take velke ze ich samostatne ventilky jednoducho neutesnili. Jedine riesenie bolo dat gumennu...

comment10. augusta 2013 o 20:36

Co sa tyka stracania tlaku tak to sa mi stava ked mam bicykel odparkovany a tmel stecie dole. Ked na nom jazdim tak tlak vobec neunika.

comment10. augusta 2013 o 14:32

Tak sme v piatok isli so zenou z Vricka cez Vricke sedlo do Fackovskeho sedla a spat. Zial som sa dal zene odklonit zo spravnej trasy a namiesto po lesnej ceste sme sa trepali hore po cervenej. Poviem vam ze take tlacenie a nesenie mi stacilo na cely zivot. Ale od kedy sme sa vyskriabali na ubocie...

comment7. augusta 2013 o 15:48

Ahoj @boledo00, je to prejazdne v pohode (pokial to nema pevnu vidlicu). V rovnakom smere som to presiel na crosse vid tento post. Dakujem ti za informaciu, no praveze ma zena trek s pevnou vidlicou... Tak neviem ci ju mam odhovorit alebo nechat trpiet a nadavat Co sa tyka bludenia, tak planujem...

comment7. augusta 2013 o 8:48

Ciao, planujem s manzelkou ist z Vricka cez Vricke sedlo do Fackovskeho sedla. Viete mi povedat ci trasa ktora je vyznacena na bikemap: http://www.bikemap.net/en/route/1561959-vricko-fackovske-sedlo/#/z13/48.95136,18.67813/opencyclemap je zjazdna aj na trekovom...

comment30. júla 2013 o 8:53

Mapy hovoria 1946 a turisticke znacenie na vrchole zase 1948 mnm. Ktore je spravne?

comment28. júla 2013 o 23:44

Tak som ju Holu jednu v sobotu doobeda dal. Cyklistov ako maku, aspon som sa nebal. Roma som nevidel nikde ani jedneho, este asi spali Inak vylet to je super, stupanie dlhe ako tyzden pred vyplatou, ale citil som sa tam lepsie ako ked som naposledy slapal na Zobor Pocasie vyslo uzasne -...

comment24. júla 2013 o 13:08

Sorry ze sa pytam, aj ked to tu uz bolo urcite niekde napisane, ale 34 stran sa mi nechce precitat . Zo Sumiaca na KH hore po ceste by mala byt oficialna cyklotrasa. Mozem vsak legalne ist dole z KH do Sumiaca po modrej? Alebo tam riskujem pokutu? Ak to nieje legalne, tak aj dole len po cyklotrase...

comment23. júla 2013 o 19:19

Pomoooooc! Uz ked som si myslel ze nasledky defektu z minuleho tyzdna su vyriesene, tak dnes mi vyfucal vsetok tlak cez tu istu dieru. Kedze som mal defekt od 4mm samoreznej skrutky, bolo potrebne plast z vnutra podlepit. Mam na to kupenu sadu na lepenie bezdusovych plastov od Zefale:...

comment22. júla 2013 o 18:36

podla smradu to nieje len voda, ale aj cpavok ci ine prchave latky. To urcite urychluje jeho odparovanie. Ale aj tak by podla vyrobcu malo stacit dolievat raz za 3-12 mesiacov... Ja to kontrolujem hlavne sluchom, je pocut ked je este v plasti kvapalina - zblnka.

comment21. júla 2013 o 20:05

No to som prave spravil, robim to uz dva dni a stale niekde unika. Nevychadza mi nic ine len to rozobrat, poriadne poumyvat, vycistit a potom znova zlozit, naliat a nafukat...

comment19. júla 2013 o 14:30

Caute, potrebujem poradit. Ked som mal na bezdusaku defekt tak som nahodil dusu. Doma som potom zalepil dieru na plasti, dolial mlieko a nafukal. Odtvedy mi vsak rychlo straca tlak. Myslim si ze to je mliekom ktore bolo usadene a stvrdnute na patkach plasta a rafika. Zial nedari sa mi ho poriadne...

comment17. júla 2013 o 23:22

Dnes som mal prvy defekt od kedy som presiel na bezdusovy system. A hned svina samorezna 4x50... Tmel by to vydrzal keby sa mlatenim srobu o zadnu stavbu nezvacsila diera na moc velky rozmer. Aj tak to po vytiahnuti srobu dieru ako tak zalepilo a presiel som na najblizsie miesto kde som mohol...

Runtastic Mountain Bike Cyklotrasy, navigácia

comment16. júla 2013 o 21:11

No ja som ju skusal, je super, nielen mapove podklady ale aj moznost offline map (ked ides do zahranicia, tak to je dolezita moznost). Presiel som vsak na endomondo z 2 dovodov: 1. Runtastic zerie baterku ako divy (na Iphone mi vydrzal max 3.5 hodiny. Endomondo vydrzi 2x viac... 2. Premium account...

Bikovanie po Zobore - Nitra MTB akcie, výjazdy

comment15. júla 2013 o 10:43

Moja chyba... Nepochopil som ze to zelene podfarbenie zobrazuje tie cyklotrasy. Hladal som na mape to modru ciaru ako na tvojom obrazku, co je asi prejdeny track a nie vyznacenie cyklotrasy. Sorry za zmatok.

Bikovanie po Zobore - Nitra MTB akcie, výjazdy

comment15. júla 2013 o 10:02

mne sa tam nic nezobrazuje... Inak super aktivita, naozaj velka vdaka! Uz len aby mi to fungovalo.

Galéria našich bajkov MTB bicykle

comment14. júla 2013 o 21:49

prikladám sľúbenú fotografiu nového tátoša samozrejme ešte určité zmeny prebehnu ale viac menej len drobnosti.. To vahadlo je fakt obrovske a nie prave krasne, ale strasne sa mi paci ten tvar ramu. Asi je to vekom a pacia sa mi starsie veci, ale je ten ram pekny. Detaily necham na...

Servis kotúčových bŕzd Servis, opravy

comment14. júla 2013 o 21:39

@Martinux, ja som vcera odvzdusnoval brzdy, vsetko prebehlo ok. Zadna brzda super ucinna a nabeh pekne ostry. Predna vsak brzdila tak nejako ako popisujes ty. Mal som podozrenie na problem, ktory sa aj potvrdil: strmen bol pohnuty tak ze platnicky neboli na 100% rovnobezne s kotucom. Ked som ho po...

Aké plášte na MTB? MTB komponenty

comment13. júla 2013 o 13:47

Grip'r advanced sa da momentalne zohnat len 2.1...

Specialized Align Oblečenie, doplnky, príslušenstvo

comment12. júla 2013 o 10:06

Ja som ju vcera kupil, potom ako som vyskusal vsetky prilby Specialized od najdrahsej az po najlacnejsiu. Aj ked je mozno trocha tazsia (mam aj Bell Variant, ktora vazi skoro o 100g menej, ale nesadla mi velkost - inak super prilba), ale sadla mi na hlavu tak dokonale ze sum ju okamzite bral....