Kliknutím prejdeš na
www.alpina-sports.com
Reklama
tak viem ze sa to tu uz kde-tade preberalo ale bolo by dobre mat to pokope a nenasiel som ziadnu taku temu. :oops:

zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)

takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*

chapem dobre? :oops:
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?

+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ? :) )

discuss...
11.01.2009 - 23:59:27
ked som si toto precital, tak ma napadla jedna otazka. nikdy som sice bezdusovy rafik nevidel, ale myslim, ze nema diery na spice. teda by ma zaujimalo, ako sa to vypleta? :)
12.01.2009 - 00:02:59
Dieru na spice nema len Fulcrum a tam sa niple nahanaju magnetom. Mavic a vsetky ostatne rafiky su v tomto ako bezne rafiky plus sa pouziva speci zaslepka na tie diery alebo paska.

Duše sú prežitok a defekt zábava šporovlivých :D
http://bike-forum.cz/fotogalerie/nase-biky/detail-8312.html
quasko.blogspot.com

12.01.2009 - 00:34:13
Steju DT Kit som skusal s kevlar plastami no dostavila sa explozia uspech nie. Preto som vymenil DT 4,2 rafik za NoTubes Olympic (patentovana patka) a chystam sa za pomoci NT zltej pasky a NT ventilku a kevlarovych neUST plastov zrealizovat gramarske UST.

Duše sú prežitok a defekt zábava šporovlivých :D
http://bike-forum.cz/fotogalerie/nase-biky/detail-8312.html
quasko.blogspot.com

12.01.2009 - 00:42:08
quasko napísal:
Dieru na spice nema len Fulcrum a tam sa niple nahanaju magnetom. Mavic a vsetky ostatne rafiky su v tomto ako bezne rafiky plus sa pouziva speci zaslepka na tie diery alebo paska.

Ale pendrek :-)
UST ráfky dělá Mavic, Shimano a Fulcrum, jsou bez děr a dráty se šroubují různým spusobem
pak další výrobci mají UST redy ráfky - ty se překrývají zevnitř páskou.
Mavic - specielní nypl šroubuje se přímo do ráfku, nebo kalíšek v kterém, je vložený obyč. nypl a ten se šroubuje do ráfku
Fulcrum - jak píšeš
Shimano má těch způsobů uchycení víc
UST ráfky mají jinou patku ráfku - UST pneu nejsou kompatibilní s běžným ráfkem !!!
12.01.2009 - 07:49:53
výhodou UST proti systému DT (Eclips), NoTubes, NoFlats a dalších podobných, je výrazně jednodušší montáž pneu bez nutnosti použít těsnící tmel, a většinou pneu nahodíš i obyč pumpou :-) což u těch dalších nejde zaručit a mám s tím hodně zkušeností. UST vozím od roku 2001 pak další varianty pomocí UST pásek.
nevýhodou je nutnost použití speciálních pneu které sou cca o 200g těžší a potřebuješ specielní UST ráfek.
Zbytek je +/- srovnatelný a dá se to i různě kombinovat
12.01.2009 - 07:55:38
Nevadi myslel som zi ze tie diery na Ctrailoch ma Shimano vyriesene rovnako ako na Crideoch len je to prelepene paskou.

Duše sú prežitok a defekt zábava šporovlivých :D
http://bike-forum.cz/fotogalerie/nase-biky/detail-8312.html
quasko.blogspot.com

12.01.2009 - 09:36:54
kubad napísal:
... nevýhodou je nutnost použití speciálních pneu které sou cca o 200g těžší...

No, uz su aj tie vahy UST plastov veeelmi zaujimave, takze mne sa vyrazne viac pozdava UST nez tie hybridy:

univerzal Rocket Ron UST 2,1" 530g
univerzal Rubena Charybdis V76 2.0" UST Supra 550g
a uzsi, ale dal by sa na blatko/sňach Nobby Nic UST 1.8" 540g

Hrádzar, lesnoasfaltkár, listobrod aj blatošľap.
Lidé jsou různí, povětšinou hovada.
http://youtu.be/ueNgBL77Wps

12.01.2009 - 11:09:57
Bohuzial verit vyrobcami udavanycm vaham je ako verit videam z temy "Pravda nic len pravda !!!"
Moj Rocket Ron v kevlare ma tu tusim okolo 410gr a to som si nechal poslat tie najlahsie co maly na sklade. Dali sa kupit aj 435gr ... vyrobca udava 395.

Duše sú prežitok a defekt zábava šporovlivých :D
http://bike-forum.cz/fotogalerie/nase-biky/detail-8312.html
quasko.blogspot.com

12.01.2009 - 11:30:40
Ja som nenapisal, ze verim. Ale pre zakladnu orientaciu to sluzit moze, lebo aj keby mal Rocket Ron v UST 600 gramov (a asi bude mat o nieco menej), tak je to stale super vaha na UST plast, lebo po odratani vahy light duse som na tom rovnako ako pri dusovom light plasti s light dusou, ale ziskavam nizsi valivy odpor a nulove riziko seknutia...

Hrádzar, lesnoasfaltkár, listobrod aj blatošľap.
Lidé jsou různí, povětšinou hovada.
http://youtu.be/ueNgBL77Wps

12.01.2009 - 13:37:10
jediný kdo dělá tak lehké UST je Schwalbe - model Rocket Ron je novinka a nevím jak UST s touhle váhou bude bez tmelu fungovat, a zrovna s UST Schwalbe mám nejhorší zkušenosti odolnost proti defektu nic moc.
odjezdil sem několik sad RR jedny Fast Fredy - ty letěly hodně rychle do koše :-(
až UST + tmel znamenal skoro jistotu bez defektu.
Ale jinak souhlas pokud je UST plášť jen cca o 150g těžší než klasický tak to prakticky váha duše srovnává.
12.01.2009 - 13:53:09
Suhlas. Inak ta Rubena moze byt celkom zaujimava, ale kedze je to novinka rovnako ako raketka :) (rocket ron), tak tiez asi nikto nebude vediet povedat co je to zac...

Hrádzar, lesnoasfaltkár, listobrod aj blatošľap.
Lidé jsou různí, povětšinou hovada.
http://youtu.be/ueNgBL77Wps

12.01.2009 - 13:55:16
takze tie DT len s UST plastmi?

a ked dostane UST plast bez tmelu defekt tak je na odpis...?
13.01.2009 - 00:08:57
DT sada - výrobce je Eclipse je podle návodu určena na UST pneu, funguje ale i s normálníma, i když pár lidem to na ráfku DT
už střelilo při foukání.
Když dostaneš defekt s normálním pláštěm, tak buď tmel díru zalepí, nebo ji zalepíš sám lepením na duše - většinou to jde,
nebo dáš duši :-)
13.01.2009 - 07:19:30
hlavne ma zaujima ako je to s defektovostou USTcok.. proste by som rad isiel napriklad maraton alebo dlhy vyjazd bez strachu z defektu (a bez nosenia nahradnych dusi a neviem coho)

+ kolko vazi ten tmel do USTcok ? ;-]]
18.01.2009 - 15:43:22