Ja som zmenil pôvodný uhol 67,5 stupňa na CTM Point na 66 stupňov-podla predpokladu je to teraz z kopca ovela lepšie,do kopca nepatrne horšie,ale k týmto zdvihom tento položenejší uhol sedí (montážou zloženia sa mierne zmenila aj celková geometria,hlavová trubka sa zdvihla cca o 11 mm,šlapací stred o cca 4 mm,uhol sedlovej trubky z pôvodných 73,5 stupňa na 73) celkovo je to na "ostrejšie" pojazdenie lepšie ako pôvodne
Skvely obchod. Prikladam od nich mail, ktory mi prisiel par dni po objednavke. Skvely pristup.
Hi Mario.
Thank you for your recent order with us.
Apologies for the slow dispatch, there has been a delay with anodising and your order will now be ready to send on Thursday (23rd June).
For the delay we will express courier your item to you and include a free pair of spare bearings.
Please accept my apologies for the incovenience caused.
If you need any help or have any questions please let me know.
Thanks, Regards, Sophie.
Zaprve. Praca to bola najhorsia aku som na biku robil. Dat to presne a zalisovat to tak bol kruty problem. Tri krat som ho vybijal von. Spodnu cast dva krat. Na toto musi byt asi profi naradie alebo co. Aj tak to nieje uplne na tisicinu co zrejme sposobuje praskanie v zjazde pri brzdeni. Verim, ze sa podda hlinikova vymedzovacia podlozka v hlavku. Ak nie tak davaj znova. Ale to uz naozaj kdesik na stolici.
Co sa tyka jazdenia, tak hned ako som na to sadol, tak bolo citit obrovsku zmenu. Citil som sa ako na zjazdaku. Slapanie do kopca veru zo zaciatku bolo take kostrbate ( hlavne v stojke ) ale po dakych 50km odjazdenych uz pohoda.
Zjazd je uz trosku ina kapitola. Ta kontrola v rozbitom terene je paradna. Aj zatacky sa mi idu lepsie. O dost. Zatial som este nesiel ten najvacsi mordor, ktory tu mame ale uz teraz viem, ze tato investicia za to stala.
posledný komentár: 25. 3. 2006 o 10:45