boo_boo

Administrátor

favorite1thumb_up3thumb_down
comment13. júna 2024 o 10:09

iron.hide o tom som písal vyššie, že počúvame. tak sme sa nad tým zamysleli a zaradili.

comment12. júna 2024 o 22:28

ČR aktuálne operujeme tak, že navážame balíky priamo na depo pri BRNE, dodávka odchádza 12:30. Ladíme ešte, verím, že sa to vylepší a posunieme ten čas na overnight doručenie na neskôr.

favorite2thumb_up6thumb_down
comment12. júna 2024 o 21:59

Úplne v pohodičke. Ja som veľmi rád, že tu ľudia píšu, lebo vieme získať feedback a podiskutovať a vysvetliť. Oveľa radšej budem ak tu niekto dá svoje pocity a dokážeme vysvetliť, prečo veci fungujú tak ako fungujú. Prípadne sa vieme zamyslieť, či veci neurobiť inak a...

comment12. júna 2024 o 21:49

Muso - to, čo popisuješ sa pri balíkoch posielaných na Slovensku deje iba v pondelok a utorok, kedy pracujeme na 2 zmeny a balíky, ktoré zabalí popoludňajšia po odchode dodávok sa naložia až na druhý deň. Reálne odchádzajú dodávky cca 17:00 aby stihli cut off time na depách,...

comment12. júna 2024 o 21:19

Oni si to všimnú ale majú sezónu a nejaký systém a poradie vybavenia. Určite nie je jún mesiacom, kedy máme vyložené nohy, kávičkujeme a vegetíme. Takže samozrejme viera je dôležitá ale aj bez kľačania na kolenách by to zajtra odísť malo.

comment12. júna 2024 o 8:05

Marli toto nie je o tejto 1 gume ale o celkovej komunikacii terminov neskladovych poloziek. Ale ukazme si to na tomto konkretnom pripade: - idealny stav, na 40% aj realny - teraz objednas, my objedname, zajtra pride, zajtra popoludni mas na predajni a v piatok u kuriera - stav stred - tiez v ramci...

comment5. júna 2024 o 22:35

Tento vikend nestihneme ale pribudne este nejakych cca 10 bicyklov v buducom tyzdni a budu tam aj nejake Marin fully bez baterky.

favorite0thumb_up8thumb_down
comment4. júna 2024 o 14:50

Dosypali sme do výpredaja ďalšie BMC (cca 50ks), niekde sme doplnili čo sa dalo ale pribudlo aj pár modelov, ktoré neboli doteraz zalistované. https://www.mtbiker.sk/shop/brand/all/bmc

PiEsKoViSkO O hocičom

favorite1thumb_up20thumb_down
comment30. mája 2024 o 6:47

user_id velmi tazko k tomu zaujat stanovisko a mat univerzalne riesenie alebo balik rieseni. Vsak to rozpisem podrobnejsie lebo tych pripadov je relativne dost a maju tolko faktorov a premennych, ze aj pri dokonalom planovani skratka fail nastane. - vyhodnost ceny - na niektore produkty mame...

PiEsKoViSkO O hocičom

comment29. mája 2024 o 16:50

Hej stava sa aj ked by nemalo. Ono to je ta odvratena strana toho, ked si velky, ze mas na niektorych polozkach taky otoc, ze ak niekedy 1-2-3 dni meskas s naskladnenim chybaju ti vysoke desiatky kusov. Tych pricin preco sem tam nemame aj basic veci je neurekom. Nieco nase maslo, nieco...

comment24. mája 2024 o 22:11

Miro, vypredajte svojich 6 so stratou a potom my predame s radosťou za 0 Neviem čo sa tomu Mondrakeru porobilo ale je z toho už rok guľa na nohe. Toto v každom prípade nie je o biznise.

comment24. mája 2024 o 13:53

Na víkend tu máme čistenie skladu pri Mondrakeri, už sa toho ozaj potrebujeme zbaviť a uvoľniť z toho peniaze. Zľava iba na skladové bicykle. https://www.mtbiker.sk/shop/brand/all/mondraker Z iného súdka kolesá Fulcrum za fajn...

favorite3thumb_up12thumb_down
comment21. mája 2024 o 10:00

S VIP za 67€. V baleni iba prehadzka, nic viac. https://www.mtbiker.sk/shop/komponenty/prehadzovacky/mtb-10-11-12-rychlostne/shimano-deore-xt-m8100-prehadzovacka-12-kolo-super-dlhe-ramienko-shadow-oem-p284949.html?preview

MTBIKER shop - skúsenosti Cyklistické obchody

comment17. mája 2024 o 17:58

juju_pepe ako pisali tuto pani uz stvrtym rokom krutime. Kvalitativne to neutrpi ale pomaha to z viacerych pohladov pri preprave. Krabica na droty je draha voci cene produktu, je problem so spracovanim na triediacej linke u kurierov a nebolo mozne posielat do boxov. Krutenim vsetko vybavene, takze...

favorite0thumb_up1thumb_down
comment7. mája 2024 o 9:03

exit2 toto je ten prípad kedy máme na sklade bike, ktorý má predaj na bike24 cenu takú, že náš nákup s DPH je o pár stovák vyššie. :/ Cesta v balíku akciových bicyklov nebola :/

favorite0thumb_up4thumb_down
comment6. mája 2024 o 20:31

Tak na dnes ešte jeden príspevok. Máme v ponuke aj niečo z opačného súdka, Elektriky Raymon - nemecká značka, motory Yamaha, baterky základné ale zato veľmi atraktívna cena v spojitosti s celkom fajn výbavou. Vyčnieva nad nimi karbónový full s FOX Float Kashima výbavou za veľmi...

favorite1thumb_up56thumb_down
comment6. mája 2024 o 14:41

Ak je niečo, čo by mohlo zaujať dám to aj sem. Je to jedna z mála tém, ktoré žijú celkom slušne a som rád, že sú tu ozaj zaujímavé ponuky a veľa ľudí si vie vybrať. Aj pre nás je to fajn zrkadlo pozrieť sa čo sa kde predáva. Napr. pri BMC pomohlo, že sa tu o tom debatovalo a...

favorite0thumb_up36thumb_down
comment6. mája 2024 o 13:23

Troška spreneverím tému ale dopytov na fóre, telefóne aj na supporte je dosť a nakoľko nedostatok SISka cítiť dá sa povedať už celoeurópsky dávam do pozornosti, že dnes ráno prišlo na sklad cca 10 tis € gélov ISOTONIC, aktuálny sklad 5900ks (niečo prehadzujeme aj medzi...

favorite1thumb_up0thumb_down
comment3. mája 2024 o 12:04

scarinko v tomto prípade je to bohužiaľ tak, že ľudskou chybou v BA svietilo viac ks ako bolo realne skladom - toto je ešte mimo procesu, ktorý popísal cervo . So SIS je to teraz kríza, tovar nám nevedia dodať v množstve, aké potrebujeme. Práve dorazilo do skladu 6 paliet, to je tak...

comment26. apríla 2024 o 20:49

dalsen GU sme historicky predávali ale po pravde bol to pain. Často sa nám stalo, že nám aj v rámci predobjednávky aj dokupov chodil tovar s krátkou spotrebou, nebolo to dobré ani z nášho pohľadu a následne ani z pohľadu Vás, ako zákazníkov. Nakoniec sme po zvážení dospeli k...