favorite1thumb_up0thumb_down
comment24. júla 2023 o 22:55

Srsen Priateľu, keby si videl mňa, zhorkne Ti každé pivo až do konca života.

favorite0thumb_up5thumb_down
comment23. júla 2023 o 23:13

Veď to, to nestojí ani za reč, Srsen má pravdu, strata času...a to ani nehovorím, že nerozlišuje medzi prieskumnými agentúrami, internetovými portálmi atď. Vari si stanos4 nečakal link na Obchodný register...mal som pár zbytočných minút, tak som mu položil otázku. Odpoveď...

favorite1thumb_up0thumb_down
comment23. júla 2023 o 22:59

Keby si bol bližšie, a keby som pil, aj by som s Tebou dal. Na zdravie

favorite0thumb_up6thumb_down
comment23. júla 2023 o 21:55

triki Uveď prosím zoznam novovzniknutých agentúr v predvolebnom období tak, ako ich zachytáva Obchodný register. Poprosím o odkazy na OR. V prípade, že všetky (okrem tej jednej či dvoch) vznikli teraz, sa Ti rád ospravedlním.

favorite0thumb_up0thumb_down
comment23. júla 2023 o 19:09

Izzy68 Chyť domáce pálené v malej fľaške, a pošli. Tebe tie plášte aj pošlem, lebo veď máme radi sokle

Dnešný tréning Tréning, výživa, zdravie

favorite3thumb_up12thumb_down
comment23. júla 2023 o 19:07

Ja som si dnes pri pokojnom výjazde spomenul na Teba, Ivan. Som mladší, výkonnosť mám oproti Tebe mizernú, brázdim krajinu mimo asfaltu, a teším sa. Ty sa tešíš ? Vieš sa tešiť ? Lebo ja mám z Teba pocit, že Ti život uniká pomedzi prsty v nekonečnom víre týchto analýz.

favorite0thumb_up3thumb_down
comment23. júla 2023 o 18:32

zihadlo 5 Z fabriky tam boli Rhombusy 42c, to boli prapodivné plášte, daroval som ich po 200 km. Neskôr som nahodil už tieto Pirelli v šírke 45, ale stále to nebolo ono, som už starý, a riť resp chrbát sa snažím šetriť si na časy budúce. . V zime som bajk nejazdil, a od februára...

Lesná zver O hocičom

favorite0thumb_up14thumb_down
comment22. júla 2023 o 15:58

Jasné triki, klasická budajovčina za naše prachy… veď my tu všetci vieme, že Fico by tie hovná vyzbieral systematickejšie, len by museli mať podobu eurobankoviek.

comment22. júla 2023 o 15:29

Dnes som z rôznych dôvodov (špinavé ako sviňa resp. mokré od včerajšieho čistenia) nemal k dispozícii ani jeden pár cyklistickej obuvi. Siahol som viac menej zo žartu po darčeku spred niekoľkých rokov, rodinka mi vtedy kúpila "botasky", lebo som zvykol sem tam používať...

favorite0thumb_up14thumb_down
comment22. júla 2023 o 15:04

Dva roky od kúpy priniesli aj nejaké drobné vylepšenia na spešlíku. Po dobrých skúsenostiach na Salsách som si aj na tento bike zaobstaral pantograf Cane Creek eeSilk+ Carbon. Pribudli aj košíky King Cage Titanium, gripy Brooks Slender Dark Brown, a podarilo sa mi narvať aj plášte...

comment22. júla 2023 o 14:45

Začnem zoširoka a pateticky, ako je to už u mňa zvykom. Mal som (a hádam ešte budem mať) to šťastie v živote spoznať mnoho žien. Staršie, mladšie, vysoké, nízke, pekné, i tie menej pekné, múdre, i tie menej múdre. Ale ak sa povie pevná a nezlomná vôľa, skromnosť, a radosť...

favorite0thumb_up1thumb_down
comment21. júla 2023 o 14:46

Príroda je najlepšia závlaha, výdatný dážď pri úplnom bezvetrí, mne sa to páči dnes, aspoň na meniny nemusím riešiť vodu

favorite0thumb_up11thumb_down
comment20. júla 2023 o 23:34

user_id To si mi dal nezaslúžený kompliment, že golfový trávniček. Je to obyčajná 8 rokov stará lúčna zmes, to má ďaleko od trávnika , ale presne tak som to chcel, ďatelinky, kadejaké otavy, a divšie hrubé trávy...ja len zalievam sem tam, nehnojím a nevertikutujem (cca 150...

Investovanie - aby peniaze zarábali O hocičom

favorite0thumb_up3thumb_down
comment20. júla 2023 o 22:57

Jej toto je celkom výživný blázon, priznám sa, počujem o ňom prvýkrát. Ale hádže perly : "vy mate ambicííje, mate projékty", chcem povéédať, de su ambicííje, tam konči tvoríívosť" Kombinácia duševnej poruchy a akcentu nemá chybu. His highness Emil EMIL...

favorite1thumb_up3thumb_down
comment20. júla 2023 o 14:27

Jj Dudo počítame s tým, vegetácia na pozemku sa za 8 rokov zásadne zmenila, ešte pribudnú ďalšie vŕby resp aj iná výsadba, takže aj preto sa prerába závlaha plus nový vrt, výdatnosť by mala byť 300 l/min, ak to klapne, aj močiar z toho urobím

favorite1thumb_up6thumb_down
comment20. júla 2023 o 6:46

Lubik 10 konárov som zasadil, desať sa ujalo👍, vŕba je nezmar.

Motorizmus a veci súvisiace O hocičom

favorite0thumb_up1thumb_down
comment13. júla 2023 o 21:44

Sesulak jaro1 Presne, kolotočári, dépéháčkari, a im podobná háveď s pipenkami, ktoré na to majú Filipa. A ešte to v drvivej väčšine kúpia na leasing s min akontáciou a potom sa na pumpe tankuje za 40 e. A za toto sme štrngali kľúčmi ? Táto Slovač veru rýchlo nabrala ...

favorite0thumb_up6thumb_down
comment13. júla 2023 o 20:42

ivan a Lubik Čas na založenie témy Môj štvormúrový miláčik. Už vopred sa teším na Ivanove analýzy vplyvu trenažérového bicyklovania na vlhkosť múrov v obývačke (v závislosti od wattov a kondičného veku zverenca. . )

favorite0thumb_up0thumb_down
comment13. júla 2023 o 7:27

Výdatný, ale pri bezvetrí tichý dážď, je to skvelé. Nech to rastie👍

PiEsKoViSkO O hocičom

favorite4thumb_up2thumb_down
comment12. júla 2023 o 22:11

Hehe sranda, ide sa tu vytvárať etalón morálnosti povolaní, kde na vrchole stoja ľudia tvoriaci hmotné výstupy a úplne dole sú pekelní paraziti, že peter120😂. Nikdy si zrejme nepoužil služby žiadnej bankovej inštitúcie, nikdy si nepotreboval žiadnu právnu službu, lebo veď...