Vtipkár O hocičom

comment1. septembra 2020 o 21:57

Napoleon nezomrel v žiadnej bitke. Takže aj táto kreatívna odpoveď je nesprávna. Je spravna. Zomrel pravdepodobne v "bitke" s rakovinou (battle: a determined effort to achieve something in a difficult situation or to change a bad situation. Example: a long battle against cancer)

comment25. augusta 2020 o 9:01

Suhlas, opticky to vobec nevidim, ale kupil som si "narovnavac" a tam to krasne vidno.

Kvizy, hádanky, rébusy atď. O hocičom

comment22. augusta 2020 o 18:14

Vuk Ved pisem ze ci sa da taka sustava vyratat je vec druha. Ale na to sa nepytaju, ci sa sa vyrata. Podla definicie sustavy rovnic kazdopadne nevidim ziadne obmedzenie resp vztah medzi m a n. Napr. ked si to predstavim sustava 2 rovnic o 3 mozu to byt 2 pretinajuce sa plochy kde moznym riesenim je...

Kvizy, hádanky, rébusy atď. O hocičom

comment22. augusta 2020 o 17:27

Tiez 13/15. Ale podla mna otazku "Maximálne koľko neznámych môže obsahovať sústava troch rovníc?" maju zle. Ja si myslim, ze je to neobmedzene. To ci sa da vyratat taka sustava 3 rovnic o 5 neznamych je vec druha. Co som aj pozeral teraz aj definicie, nikde to nevidim obmedzene. ...

comment18. augusta 2020 o 13:01

Tak, tak. Zatial najblizsie k tomu som nasiel Uebler F42 s nosnostou 72 kg. Takze by si musel mat 4x18 kg (nejake carbon HT bez baterky). Ale neda sa vykolpit a pod.

comment17. augusta 2020 o 14:40

Auto asi hej (napr. minule spominany X6 cca 140-150 kg), ale nosic nie ako pises. Co som videl max tak okolo 65 kg. U mna to bolo o kombinacii, teda vozim 3 (klasika) + 1 (ebike). Tak natesno v dobrej kombinacii by sa asi dalo 2 + 2. Co sa tyka privesneho vozika, napr ten co si postol som uz...

comment17. augusta 2020 o 14:04

Tie skladacie nosice co tu spominate su pekne, ale bohuzial pre mna sa nerobia pre 4 bicykle. Max 3 co som videl.

O bankách O hocičom

comment14. augusta 2020 o 22:29

VUB mi casto dava stovku ked vyberam cez 100, nie vzdy, ale nema moznost vyberu bankoviek.

O bankách O hocičom

comment14. augusta 2020 o 9:41

Moja skusenost s SLSP bankomatmi a obmedzenim na 200 EUR na jeden vyber je uplne rovnaka. Tiez ich teda nepreferujem.

aliexpress.com Cyklistické obchody

comment12. augusta 2020 o 18:27

jakubek85michal daj sme ak mozes. Znamena to, ze aj NL sklad ti nepomoze a musis platit DPH + clo, tak?

Jazykové okienko O hocičom

favorite0thumb_up2thumb_down
comment10. augusta 2020 o 21:36

“Oh my ...“. Tak to mi teda vyslo. Asi jedina tema na fore, kde to od "grammar nazi" sedí ako rit na serbel. Tak mi treba. Aspon argument je rovnako platny.

Jazykové okienko O hocičom

favorite0thumb_up3thumb_down
comment10. augusta 2020 o 12:56

misoR V principe si myslim, ze trend pouzivania anglictiny suvisi s realitou. Argument, ze niekto chce dat nieco najavo, mohl byt podla mna mozno platny tak 20 rokov dozadu. Dnes ked drviva vacsina mladych ludi po Anglicky hovori, to je mimo. Ale urcite to suvisi s tymi nadnarodnymi spolocnostami a...

Bikovanie v okolí Martina MTB akcie, výjazdy

comment3. augusta 2020 o 21:28

Pre info, ked chodim s kamosom co nema ebike, tak znizujem ECO na 5% (zo stadnardnych 20%, motor Brose), co potom +/- odpoveda, ideme viac menej zarovno, ale v prudsom kopci stale citit tu dopomoc. Co sa tyka toho ze si clovek zamaka je to individualne a volitelne. Tu na fore bude prave viacej tych...

comment3. augusta 2020 o 17:23

na take hovado si kup prívesný vozík Veru uz som o tom minule uvazoval. Napr nieco taketo. Hlavne ked ich ma clovek viac. Napr. ja som naposledy potreboval odviest 6 bicyklov z toho 2 ebike, a ak som chcel dat 4 na tazne, tak len ako 3x klasika + 1x ebike. Nevidel som zatial nosic na tazne kde...

comment3. augusta 2020 o 16:59

Cyklistke tiez zelam skore uzdravenie. Ale pouzit to ako argument je trochu zavadzajuce. Ako pise Sorcerer, neprecenit sa plati rovnako v oboch pripadoch. Ako hypoteza ze na Fulle si dovolis viac, a tym padom mas vacsiu sancu na pad znie logicky, ale ziadne statistiky som nevidel. Len osobne moja...

comment31. júla 2020 o 13:20

Nechcem sa nikoho dotknut ale pri fulle je jednak cena drahsia a samozrejme potom aj údržba. Vela z ludí má techniku takú,že nedokáže využiť ani to čo ponúka ht. Takže pokial služi bicykel prevažne na zvažnice resp cyklovýlety tak full by som vylúčil ak si chce niekto...

MTB prilba Oblečenie, doplnky, príslušenstvo

comment31. júla 2020 o 9:31

Moj tip Giro Chronicle MIPS. Pre mna bola hlavna vyhoda ze hu robia aj v XL verzii aby som hu vobec natiahol na hlavu. Ale je pravdepodobne ze ti bude siroka ale zase mozno lepsie ochrani vzadu.

comment31. júla 2020 o 9:25

Tiez sa prihovaram za full, ak to dovoli rozpocet. Zena si je na nom ovela istejsia v lese, hlavne dolu kopcom. A zaroven aby bol co najkomfortnejsi, nech ju to so mnou bavi. Tym padom som vylucil vacsinu XC, ktore maju sice nizke zdvihy ale agresivnejsi posed a skoncil u AM/Enduro. Takze za mna z...

MTB prilba Oblečenie, doplnky, príslušenstvo

comment24. júla 2020 o 17:44

Z hladiska velkosti, najlepsie odskusat. Zalezi aj od tvaru hlavy. Ja mam napr. 61-62, ale hlavu siroku, takze optrebujem prilbu 63-65. Ak chces ist na istotu, tak tu vacsiu.

Preprava ebajku - aký nosič? Elektro bicykle

comment24. júla 2020 o 14:00

To bude zatazenie toho nosica ako takeho, nie zvisle zatazenie toho tazneho oka, co bola otazka vyssie. Bežne maju tažné gule zvisle oficialne povolene zatazenie na autách tak 70 az 100 kg. Moj odhad je to zatazenie asi problem nebude ani pri oku, ale skor ako pise Pavol23, tam nebude...