bicykel na chodniku O hocičom

comment31. augusta 2011 o 15:43

Podla mna cyklistov na chodniku obmedzuju auta zaparkovane cez celu sirku ze ani civava neprejde

comment31. augusta 2011 o 15:13

Ja napr. som mala oboje a tie MT500 som aj predala. Nepremoka iba zadok v oblati sedla, ten strechovy pas nad zadkom ale premokne. Vzhladom k membranovemu materialu na zadku som ale nevedela pohodlne sediet na biku lebo sa mi to dost smykalo z vnutornej strany gati. Pocitovo ale podla mna tie MT...

comment30. augusta 2011 o 12:38

Ja som to myslela ironicky ale nevadi. Nech sa ti dari.

comment30. augusta 2011 o 12:13

... dal v zjazdoch robiť náskok a v kopci to bol tiež o technike, potlačil som vlastne iba jeden 5m úsek na stojke, kde som zišiel so stopy a musel som sa pešky vrátiť speť ...) Urcite sa treba pochvalit, ze si super cyklista

comment29. augusta 2011 o 23:10

Pre mna bola organizacia super, ziadne zbytocne ceremonie v priestoroch startu, rychla registracia len nechapem preco nebol chip, znacenie velmi dobre aj regulovcici, obcerstvovacky hojne zabezbecene (specialne v Malachove by som chcela osadenstvo pochvalit - uliali mi narodenoveho frtana domacej)....

comment27. augusta 2011 o 13:41

Ja mam 6 panelovu vlozku, ktoru som mal pri kratasoch a nemam tam ziadnu sietovinu na bokoch. Sent from my GT-S5830 using Tapatalk Je to len pri 8 panelke.

comment25. augusta 2011 o 16:11

Nyna Sole v tych teplo nie je. Inak tie 8 panely maju cele boky so sietoviny, co vsak nemeni nic na tom ze v 30 stupnoch sa uvaris kedze Endury vlozky su strasne dlhe.

comment23. augusta 2011 o 22:14

Original vlozky su do toho dve bud mesh liner alebo 8 panel, vlozka rovnaka len material tych "boxeriek" kam je vlozka vsita je iny. Oboje su dlzkou rovnake a maju aj rovanku gumu v pase, daju sa kliknut do gati. Ak nechces kupovat endura vlozku mozes aj inu akurat ju neprikliknes ale ak...

comment22. augusta 2011 o 12:58

Inak tieto gate sa robili s tou zelenou podsivkou do roku 2009, uz sa robia so sedou ale gate ostali tie iste, to len aby si sa nezlakol, ze nevies najst zelene.

Nový design MTBIKER.sk O MTBIKER.sk

comment22. augusta 2011 o 12:42

Podla mna prijemna zmena, je to take menej "komunisticke" a pozadie co vyzera ako ked srafujes tuzkou na papier je skvele. Ja som jednoduchy uzivatel co iba cita a pise cize asi preto mi nevadi nic co suvisi s vyrazom ako javascript, zalamovanie riadku ci hypertextovy odkaz co ani neviem...

BIKERMAG MTB bicykle

comment22. augusta 2011 o 10:16

Ak chces nieco z Bikeru tak by si mal v prvom rade napisat im. A pokial mi je zname to neboli hotove tricka ale iba sutaz o naj navrh, ci vyhralo to ktore sa ti paci a ci ho vobec vyrobili by si podla mna najlepsie dozvedel tiez u nich. http://www.bikermag.sk/kontakt

comment21. augusta 2011 o 9:47

Ja som isla prvy krat dlhu a musim povedat, ze nabuduce sa radsej budem "strkat" s 500 ludmi na kratkej lebo som tak strila sily ze som isla od BK po PB sama a mimo 3 ludi, ktorych som obehla v Limbachu som isla zas az do ciela sama Velka vdaka chalanovi na Pezinskej obcerstvovacke ktory...

comment19. augusta 2011 o 20:11

Dakujem za info, ak sa teda nezdrzim s nejakym regulovcikom tak do stvrtej by som to mala stihnut

comment19. augusta 2011 o 19:44

Vie mi niekto povedat kde presne budu obcerstvovacky na dlhej? Na mape su 3 pohariky z toho jedna az v ciely Niekto pisal na fore GB, ze jedna potrebna ma byt po stupani z Limbachu ale ta na mape nie je a ci je ta na BK obojsmerna pre dlhu trat. Vzhladom k tomu, ze som stale presvedcena ze...

comment19. augusta 2011 o 18:38

Ja som bola druhy krat na Horalovi a musim povedat, ze tu sa vzdy zastavim na obcerstvovacke lebo su fakt luxusne. Pani vybrala podpultovu slivku a uliala mi hned frtana potom slaninka s pagacmi, babovka, ovocie, kolace mnaaaaam. Nechapem, ze po takejto vybave stankov mozu cielove cestoviny...

comment11. augusta 2011 o 10:52

nejaky tip na zimmerfrei, teda kto uz ste tam a zazreli ste niekde na domoch oznam o ubytovani mohli by ste poslat cislo, vdaka http://www.danren.wz.cz/news.php boli sme tam minuly rok a mame rezervovane aj tento

comment10. augusta 2011 o 21:42

Uz si balim batoh, moja letna dovolenka zacina horalom

comment4. augusta 2011 o 14:40

Hlavne, ze lesaci si po svojich prejazdoch autami davaju do povodneho stavu siroko hlboke kolaje. Aj o tom by mohla pani tiez pisat. Nevravim, ze luka vyzera fantasticky ale nie su jediny po kom ostali kolaje. Neviem ake boli dovody presunu na luku ale co ak nechceli ani org. to mat na luke co ak...

comment1. augusta 2011 o 12:14

Myslel som si, ze dostaneme DVDcko z pretekov. Nevie nahodou niekto kde si ho mozno vyzdvihnut? Ja som DVD leto 2011 dostala v taske pri prezentacii ty nie?

comment31. júla 2011 o 11:30

Velka skoda, ze chalan na DLHEJ co isiel na "furtslape" na koniec zlomil prednu pilu pri cervenom domceku a nepodarilo sa mu prist do ciela velmi som mu drzala palce lebo nesiel vobec zle !!! Za mna to bolo vsetko super az na par nespratnikov co velmi arogantne a neohladuplne...