24 hodinovky MTB maratóny, XC, Enduro, DH

comment15. septembra 2010 o 20:42

Mne to root síce nepovedal, ale potvrdiť že je to pravda môžem Vzhľadom na môj "tréning" tento rok som mal celkom obavy, ale keby som cez víkend nešiel, musel by som to riadne ľutovať ...

comment10. septembra 2010 o 8:23

..., da sa to porovnat napr. s asfaltkou na Martinske hole co sa tyka profilu? V podstate áno, ale pri striktnom porovnaní je pri rovnakej dĺžke stúpanie na Polom o čosi náročnejšie (je tam pár výškových metrov naviac).

comment8. septembra 2010 o 13:37

S tými penalizáciami je pozerám nová móda, ale akosi mi to hlava neberie - naozaj si teraz neviem predstaviť dôvod, za ktorý by mali byť udelené, ale pri skrátení trate by ani len nemali pripadať do úvahy . Ono sa za chvíľu môže ľahko stať, že časomiera sa rozrastie o pár...

Maximálny dlhodobý tep O hocičom

comment8. septembra 2010 o 12:25

Presne tak, celkové zlepšenie kondície je osvedčeným receptom. Ja som si tiež myslel, že som vysokotepec a iné to nebude (47 minút tepy 187/193, 2:24 h tepy 180/194, 3:13 tepy 173/188 - všetko na pretekoch), ale postupom času to celkom slušne klesá a rýchlosť jazdy mierne stúpa (aj...

Maximálny dlhodobý tep O hocičom

comment8. septembra 2010 o 8:45

Bez ohľadu na tepové zóny, maximálku, "dupačské" pocity a pod. mi hlavne nie je jasný zmysel toho všetkého - 3-4 hodiny na tepoch 170-180 je dobré konkrétne na čo?

problem s tachometrom ... MTB komponenty

comment7. septembra 2010 o 9:46

Áno, reagoval som na ten príspevok. Keď sa ale pozerám na tento, asi by bolo dobré upresniť si, či myslíme ten istý detail výjazdu. Ja som hovoril o detaile v programe PPP, alebo ProTrainer, hneď po výbere v kalendári. Priamo v prijímači v ponuke FILES a prehliadaní F1 až Fn je to...

problem s tachometrom ... MTB komponenty

comment7. septembra 2010 o 8:23

Na základe dlhodobého sledovania a vŕtania sa v dátach reportov sa prikláňam na 99,999 % k tomu, že do grafu je udávaná "sensor on" rýchlosť ako jednoduchý priemer údajov zaznamenaných počas tréningu. V detaile výjazdu je to už ale našťastie uvedené v súlade s...

comment27. augusta 2010 o 16:02

Tiež by som povedal, že každá strana má svoj kus pravdy, ale pár vecí ma dosť zarazilo. Kto je schopný posúdiť, koho výkon je obdivuhodnejší - či výkon pretekára na 25 km trati, ktorý sedí druhý krát na bicykli, alebo výkon poloprofesionála na strednej alebo dlhej trati,...

comment24. augusta 2010 o 10:30

Rozhodne to nebolo 23/590, ako som pri zastávke v bufete dúfal. Tam som bol ešte celkom pokojný, podľa profilu mala byť občerstvovačka na +- 20. kilometri, gps mi ukázalo 20,82, takže som sa exkluzívne spečený tešil, že do cieľa to už mám za pár Keby som bol vedel aká je...

comment23. augusta 2010 o 13:29

Ale z principu...za skoro 60eur mohol byt v tombole aj pekny dres, nie? S tými cenami do tomboly je to presne ako píše hajtman, málokto má také šťastie, že sa mu nahrnú sponzori výlučne z oblasti distribúcie MTB, cyklooblečenia, prípadne iného športovo orientovaného nádobíčka...

comment5. augusta 2010 o 20:51

Zdravím, keďže z rodinných dôvodov nastala zmena plánu na budúci víkend a Svit si môžem škrtnúť, ponúkam štartovné (16 €) na LEJZI EDIT: predané

comment5. augusta 2010 o 8:31

Možno myslel minulý rok, to by +- sedelo. V každom prípade obdiv všetkým štartujúcim, tieto ultra časovky sú poriadnym resetom organizmu. Mne osobne hlava neberie už absolvovanie jedného takého podujatia, viac za rok + RAAM u niektorých borcov je ale úplne mimo moje chápanie Keď...

comment26. júla 2010 o 9:03

Potvrdzujem že je to podarená a očividne aj za hranicami veľmi populárna skladba. Celkom sranda, keď sa po zotmení ozvala na 24h v Beroune a zistil som, že si ju dookola púšťa support team Lukáša Mazáka

comment21. júla 2010 o 12:53

Časový limit absolvovania trate je HORAL Krejzi: 8 hodín od štartu, Lejzi: 6 hodín od štartu. HORAL 2010 propozície, celkom posledný riadok

comment20. júla 2010 o 9:00

Tak keď to nevedia na prezentácii, je to dosť zvláštne. Ešte šťastie, že SENZI sa líši len mierne a v ľubovoľnej verzii by som ju mal zvládnuť

Čo vám priniesla poštárka? O hocičom

comment15. júla 2010 o 11:49

Ďalší diel do skladačky je doma, takže reinkarnácia DAKAR-u sa zase o čosi posunie

comment12. júla 2010 o 13:11

Ja som na trati oslovil cca 30 pretekarov a kazdy tvrdil "nemam" Asi ich predavali miestnym obyvatelom Bol som jedným z nich a čestne prehlasujem, že "nemám" som povedal kvôli tomu, že som spojku vážne nemal, nie kvôli prima biznisu uzatvoreného pri prejazde...

comment7. júla 2010 o 7:51

Z týchto pretekov mám asi najviac záberov, prvýkrát aj vo full kvalite, takže doma som mohol utrápene ukazovať aj detaily štípancov. Rootove fotky sú skvelé , akurát na jeho nádobíčko som bol až príliš pomalý, v pozícii pre zjazd priam netypickej. Cením si ale, že číslo...

comment21. júna 2010 o 10:38

S tou hĺbkou cca. po kolená súhlas, záviselo to trochu aj od stopy prejazdu. Ja som to riešil bábovkovsky zosadnutím, po tom ako ma "držali" plášte v zjazdoch by som bol na 100 % prvý a posledný "utopenec" ...

comment21. júna 2010 o 0:02

Neviem celkom čo by sa dalo porovnať, ale mal som 558, salto mortale s jednoručným úchopom riadidiel (samozrejme nechtiac, že mi po náhlom nabalení blata naraz zastanú obidve kolesá som po úzkostlivo opatrnej jazde a prejdení všetkých zjazdov bez ujmy rozhodne nečakal) sa mi podarilo...