infinitipp

Gerlacher

Bezdušové systémy - MTB MTB komponenty

comment12. júna 2024 o 9:05

Pre istotu by som dal kus vystrihnutej duse pod ventil a vyskusal tak ci nahodou neprefukuje cez ventil ak ma niekto hlbsi zliabok a nenalepi pásku hladko v tom zliabku tak po narazeni ventilku vznikne pod paskou dutinka ktora v mieste ventilku nemusi dobre tesnit a naslednou kompresiou si uz...

comment5. júna 2024 o 12:46

Aha ty by si chcel mat v zozname iba useky ktore ty chces nie tie ktore netahas. Osobne si myslim ze to ale ma zmysel. Po stlaceni Lap ti stale zacne pocitat odznova aby si trenoval systemovo a vedel v akej zone jazdis aj mimo interval je to totis dost dolezite nelietat halabala. Preto si myslim...

comment5. júna 2024 o 11:05

Si mi teleportoval myšlienku ťukám ťukám a potom mi napadlo skúsim takto. Pozriem na fórum a ty si to už stihol napísať Je to možné ten súhrn kola slúži primárne na tréning niekoho môže zaujímať si to počas výjazdu porovnávať ak nie watty tak rýchlosť a VAM či iné...

favorite0thumb_up1thumb_down
comment5. júna 2024 o 10:38

Tramtadadaaaa už som na to prišiel Spustil som aktivitu prešiel na obrazovku súhrn kola stlačil pravé horné tlačítko a vybehlo mi - Zmeniť typ údajov okruhu to je ale čo za ptákovinu možnosť upraviť obrazovku až po spustení toto bude nejaký Bug však nastavenia sa majú...

comment5. júna 2024 o 10:24

Je to 540 čiže ako to posuniem ? keď si ľavým tlačitlom hore - dole posúvam tak ma presúva na zmenu iba tých 4. poli ( aj keď som to zmenil na žiadné pole aj na 1,2,3) ale keď to dám nižšie tak ma to šupne rovno na Hotovo vôbec to neoznačí ten súhrn kola čiže v mojom prípade...

comment5. júna 2024 o 10:10

Musis si v profile v obrazovkach aktivovat/zobrazit "lap summary". Potom ju mozes upravovat ako klasicku obrazovku a tuknutim na tie sipky, ktore vidno aj na obrazku, si zmenis udaje na priemerne watty. V podstate v tom linku je aj navod na tlacitka. Neviem co robim zle ale mne to nejde ...

comment4. júna 2024 o 14:22

Poprosím o radu 🙂 ako si zmením v garmin edge 540 - suhrn kola - aby mi zobrazovalo priemerne watty miesto priemernej rychlosti ? Klikam skusam a neviem sa k tomu dopatrat. Nasiel som aj sreen na internete ako to niekto urobil ale ja v Nastaveniach taku moznost nevidim pritom na starej 530 som...

favorite0thumb_up2thumb_down
comment27. mája 2024 o 14:35

Nie je oplati sa ako oplati sa sme v teme oplati sa

comment20. mája 2024 o 14:09

Tak dam aj ja za mna nič moc po roku takto. Nie som z tých čo chodia s bicyklom do kopca ale keď je treba na preteku niečo pobehnúť lebo je blato alebo brutal stojka tak pobehnem neodkráčam. Na jednej štupel KO musel som to zaliať sekunďakom na druhej rozrezanie v tom mieste ktoré sa...

comment15. mája 2024 o 23:14

Je to najvyssia rada Shimano tretier take ultra lajtove papucky velmi pohodlne ale vela nevydrzia. Presne zo spodku sa ten material derie a trha moc na chodenie nie su. Mala tam byt tvrda guma nie taka pena...Este sa mi aj stupel na pate zlomil co je tiez extremne zle navrhnute...co za sudruha toto...

comment10. mája 2024 o 19:38

Tak pozri niekde inde napr. tu a zistis ci sa oplati: https://kubicasport.eu/kazeta-sram-xg-1299-eagle-10-52z-12-rychl.-rainbow Nemci ju majú za 320. Momentálne je 299 super cena ale v globále tu boli omoho lacnejšie kazety neviem či nie aj po 200 - 250 cez Black Friday.

comment7. mája 2024 o 14:28

Z Hranovnice sa dostaneš na Podlesok. Je to síce už náročnejšie MTB kde sú prudšie kopce a treba mať orientáciu v teréne alebo trasu v Garmine ale vedie tam lesná cesta ktorá ťa dostane priamo ku kempu na Podlesku. Ale nazval by som to už takou zážitkovou trasou išiel som tam...

comment7. mája 2024 o 12:42

Neviem o akom lese pises 🤭 ked ides z Dubiny popod les na Stiavnik tak asi po 1,5km v polke je rozvojka. Do lava ides neustale v lese tam je par kaluzi nikdy som tam nezazil ziadne blatove galeje. Alebo pojdes rovno cez druhu chatovu oblast co patri asi pod Stiavnik a tam to je uz cista cesta...

comment6. mája 2024 o 18:54

Ak nemusím tak tam nejdem neoplatí sa tam chodit kaluže blato papeky ťažia tam stále niekde drevo. Ak popod les tak z južnej druhej strany.

comment23. apríla 2024 o 21:01

Na Škodovkárskych sú vždy po vydaní článku na welovecycling.sk aj pekné fotky

comment20. apríla 2024 o 15:19

Už asi mesiac to tam je ale cena dobra.

Novinky 20XY O hocičom

favorite0thumb_up1thumb_down
comment18. apríla 2024 o 21:43

240 ma krajsi plnsi zvuk ako 350

comment16. apríla 2024 o 22:07

Len Martin a Jano urobili Transalp lebo to bol projekt MTBIKER aspon si myslím. Pár rokov dozadu išiel Jano rovnaký pretek s Kajom Hartlom na umiestnenie ale to už málo kto asi vie čiže nežime v bubline ale berme veci realne a v kontexte ako sa cyklistike na Slovensku darí a čo kto...

comment15. apríla 2024 o 13:03

Som rád že vidím na pódiu pevnú sedlovku Už to tlačenie halušiek do hláv mi niekedy pripomína šmejdov. Peťo bude dobrý ambasádor tu sa ukáže tam sa odfotí ľudia budú omnoho radšej ak sa pri stánku odfotia s 3 násobným majstrom sveta v cestnej cyklistike žiaľ MTB nemá...

comment11. apríla 2024 o 21:36

Pôjdem zajtra čeknúť či to nebude iba ofajč