comment21. júna 2018 o 10:27

edy34 pri bežných pneu to bude fungovať, nemá to prečo nefungovať. Ja mám odskúšané, že ak nedokážem stlačiť prstami pneu proti sebe, resp. len veľmi málo je tam tlak okolo 4,5 baru. Keď si na to sadnem a troška poskáčem, tak pneu jemne pruží (priemer kolesa 27/28 a šírka...

comment20. júna 2018 o 22:55

Ja som vždy používal tzv. prstovú metódu a osvedčila sa mi. Fúkal som dovtedy, pokiaľ som vládal stlačiť pneu prstami proti sebe. Keď to bolo, tak som oprel o sedačku a celou váhou ako keby poskákal. Podľa to ako to pružilo som buď ešte trocha dofúkal, alebo spustil. Fungovalo...

Osvetlenie Oblečenie, doplnky, príslušenstvo

comment18. júna 2018 o 20:02

Mne v princípe stačí to, aby som na nejaké tie 2-3 hodky videl kým prídem domov, nestálo to majland. Zadných blikačiek je milión aj na Slovensku, len to predné svetlo neviem aké.

Osvetlenie Oblečenie, doplnky, príslušenstvo

comment18. júna 2018 o 13:48

Mohol by som mať otázku? Potreboval by som predné svetlo na klasický Favorit, ktorý je používaný ako dopravný prostriekok v rámci BA a okolia. Podmienky nech to zvláda svietiť nejaké 2-3 hodky. Človek sa zdrží v meste, alebo ide z nejakého výletu, takže ten čas je postačujúci....

comment17. júna 2018 o 21:30

tulenik bicykel ktorý si opravujem pre seba, tak dostal nové kolesá, modernejší prešmykač aj prehadzovačku a zapuzdrený klinkový stred, nové omotávky, kabeláž, bowdeny, striekanie farbou a nová reťaz. Dohromady ma to vyšlo tak na 200€, z čoho 100€ vyšli nové kolesá, 40€...

comment15. júna 2018 o 22:04

Nehádam sa, zrejme máš pravdu. Na kotúčových som ešte nejazdil, tak neviem posúdiť či už servis, alebo ako brzdia. To porekadlo, neopravuj čo nie je pokazené poznám Pozeral som aj tie trekové biky, len dizajn ma neoslovil. Isté majú niekoľko výhod oproti gravelom, ale ja osobne...

favorite0thumb_up2thumb_down
comment14. júna 2018 o 7:31

Ja som 15 rokov strávil na BMX 20, 15 na Favorite. Občas som sa povozil na aj odpružených bikoch. Dokážu krajšie žehliť nerovnosti, to je pravda, ale zase ani gumám, ani ráfkom, či nebodaj prednej vidle nerobí dobre, ak človek triafa každý výtlk, čo stretne. Ja osobne som sa vždy...

comment13. júna 2018 o 23:48

Pozrel som si CTM aj Kellys. Cena plus mínus tá istá. Rozdiel je akurát tak v prednej vidle odpružená/neodpružená. Osobne odpruženú vidlu na to, na čo bike potrebujem k životu nepotrebujem, aj tak by bola nastavená na max. tvrdosť. Potom prevody 1x8/3x10. Podľa videí TrailHuntera,...

comment13. júna 2018 o 22:31

init ja nechcem ísť silou mocou do gravelu. Ako som písal, mám starého Favorita a jazdí sa mi na ňom dobre a pohodlne. Mám viac skúseností s cestným bikom ako horským. Dizajn sa mi toho RM páči, cena mi príde akceptovateľná, preto som sa pýtal na názor. Ak teda odporúčaš...

comment12. júna 2018 o 9:08

Včera vyšiel článok https://www.mtbiker.sk/clanky/10165/test-rock-machine-gravelride-200-svizny-gravel-za-dostupnu-cenu.html. Celkom ma to zaujalo. Žijem v BA a používal by som ho na cestu do roboty a nejaké tie výlety po okolí hrádza, lesné cesty okolo hrádze, Železná Studnička a...

comment7. júna 2018 o 16:29

erkosquad netuším, aké sú v súčastnosti súčiastky, neorientujem sa v tom. Otázkou je, či to má zmysel. Minule som videl nejaký cestný bike rovno od výroby 1x11. Biky do terénu sa tak už bežne robia. Takže prerobiť to by sa malo dať v pohode, max tak použiješ do cesťáku diely...

comment7. júna 2018 o 15:09

Ak máš čas a si manuálne zručný, tak na YouTube je pár videí ako ľudia robia fix/single speed bike z bežných bicyklov. Niektorý tam ukazujú ako zmerať vzdialenosť a podľa toho osadiť zadné prevodové koleso. Len ty musíš spraviť opak, takže sa budeš musieť trafiť s predným...

comment7. júna 2018 o 11:00

Presné niečo také som hľadal, aj u Peca, len som to nenašiel. Ja nemám problém vraziť peniaze do biku, len otázka je cena/prínos a či to má ešte zmysel. Príde mi zbytočné platiť dajme tomu 15€ za niečo, čo môžem mať za 5€ v rovnakej kvalite. Bicykel na ktorý to hľadám...

comment6. júna 2018 o 21:23

Viac ako 5€ nie, ale musel by som ju najprv vidieť.

comment6. júna 2018 o 8:28

Aká je teda správna pozícia na cestnom biku? Ja mám starší Favorit, takže aj brzdy/radenie nemám viac menej zarovno z hornou časťou baranov, ale zhruba v 1/3 od vrchu v oblúku.

comment5. júna 2018 o 20:26

Prosím vás, viete mi poradiť nejaký obchod, kde by som zohnal páčku na radenie rýchlostí pre cestný bike ale len pravú stranu? Keďže mám problém nájsť vhodný prešmykač (nemám na kostre úchyt na vedenie lanka) ani neviem nájsť nejakú objímku na uchytenie lanka s bowdenom,...

comment4. júna 2018 o 20:44

S štvorhranom nemám skúsenosti, ale na klinkoch som odjazdil nejakú tú tisícku km, či už BMX, Ukrajina alebo Favorit a nikdy nebol problém s nimi

comment4. júna 2018 o 18:16

mp57 pozeral som na ne, majú aj celkom slušne recenzie. Len neviem ako to je s tým dráteným okrajom, v živote som nemal také pneumatiky, len také tie s čisto gumenným okrajom a či sa to dá použiť aj na môj ráfik. Keď tak by som možno šiel do tej verzie s kevlarovým okrajom. ...

comment4. júna 2018 o 10:03

Vedeli by ste mi poradiť? Mám klasický Favorit, len kolesá sú nové 28 z trekingového biku (v prípade potreby odfotim rafik čo tam je) a mám tam nejaké Kenda pneumatiky, ale nejak z nich nemám dobrý pocit. Hľadám nejaký vhodný plášť pre jazdu prevažne BA a hrádza, bike bude...

comment2. júna 2018 o 10:42

Ak by som mohol aj ja vstúpiť do debaty. Z reálneho hľadiska pre bežného smrteľníka nemá veľký zmysel riešiť 1kg váhy hore dole. Pamätám si na starej Ukrajine (stály prevod, brzdilo sa pedálmi do protismeru) sa dalo vyškriabať skoro všade. Občas to síce bola makačka, ale...