juliusv

Gerlacher

favorite0thumb_up5thumb_down
comment23. marca 2019 o 19:43

ja som dnes pobehal co sa dalo Mala Bana, Somar, Pezinska Baba, Skala, Pajstun. Na mape som oznacil miesto kde niekto zamerne spilil asi 10-15 stromov a krikov na lesnu cestu, cca 100-200 metrovy usek bol neprejazdny. Inak vsetko dobre zjazdne, sem-tam mlaka/blato, na cervenej medzi Somarom a...

Poradte HT do 700e MTB bicykle

comment1. marca 2019 o 13:56

vyskusaj ten prevod 1x11, kludne aj na inom biku. Ja som takto skusil 1x12 v case ked som jazdil 3x10 a uvazoval nad 2x10. Teraz mam 1x12 a som spokojny, ale zalezi hlavne od toho co jazdis.

comment1. marca 2019 o 12:16

Ahojte, neviete kde v MK je teraz nejaka masivnejsia tazba? Vdaka. info z tohto tyzdna co som jazdil: - za Bielym krizom odbocka na zltu z asfaltky do Jura - pod Bielym krizom, na ceste co spaja modru a zelenu TZ - zlta TZ pod Bielym Krizom, tam ako je ten kriz (Jajcajov), a tiez to zasiahlo aj...

favorite0thumb_up1thumb_down
comment25. januára 2019 o 21:42

tak to boli tvoje stopy co som dnes vecer videl na zelenej TZ? Bol som napeso naplnit krmitka a pozriet ako to vyzera. Hore Knizkovou ako pise Roman vela ladu, lepsie je ist po Stupavskej hore a pokracovat po modrej TZ od Malej bane na Vypalenisko. Asfaltka (cervena TZ) v oblasti vypaleniska...

comment22. januára 2019 o 16:48

mna potesilo ze vacsinu tych miest co tam spomina som navstivil, tj este existuju. a o tej Vysokej mal pravdu . V jednom odseku pise, predpokladam ze o Marianke - putnickom mieste: "Mariatál hodí sa na 1-2 denní odpočinek. Je tu veselo, zdravo a prívetivo, až na tú nemčinu, čo nás...

favorite0thumb_up3thumb_down
comment22. januára 2019 o 13:51

vcera som nasiel celkom zaujimavy historicky text o Malych Karptoch: Západná strana Malých Karpátov https://zlatyfond.sme.sk/dielo/1798/Dubravsky_Male-Karpaty-a-Biela-Hora/3 Východná strana Malých...

favorite0thumb_up1thumb_down
comment18. januára 2019 o 10:01

asi v polovici zelenej TZ nad poldrom ju krizuje asfaltka, na mape oznacena ako cyklocesta 8013, ktorou sa dostanes na modru TZ, tadial obvykle chodim, to je ta nezjazdna odbocka dolava.

comment18. januára 2019 o 9:08

mozem potvrdit co pise Roman74, bol som vcera vecer, na prvy pohlad to vyzera byt OK ale neide to. V lese sa jazdit neda, a ani na neodhrnutych cestach. Vyjazd cez Knizkovu dolinu po afaltke k poldru bez problemov, potom utlaceny sneh ale slapatelne (mam fatbike ale bola tam aj uzsia stopa). Dalej...

comment12. januára 2019 o 18:59

dnes to bolo v MK snezne fatbike eldorado. z Race som siel na Biely kriz a ked som sa vracal naspet, tak som sa rozhodol previest este na Maly Slavin, a potom este dole k druhemu kamenolomu. Odtial bola stopa od auta hore smerom na Kacin, a odtial po zltej TZ a cykloceste naspet na MS, a domov.

comment11. januára 2019 o 18:47

ja som bol teraz napeso nad Racu pozriet, asfaltka z knizkovej doliny po polder odhrnuta, dalej kolaje od auta + chodnicek od turistov az po odbocku na modru TZ pri Malej Bani, potom uz len uzky preslapany chodnik po modrej smerom na cervenu. Tam to bolo odhrnute ale zladovatele, a po zelenej som...

comment5. januára 2019 o 16:42

dnes to bolo skor na sneznice. najprv som sa vybral hore cez knizkovu dolinu, ze mozno hore na cervenej TZ bude stopa od auta, ale nastastie som stretol dvoch bezcov ktori ma vyviedli z omylu. tak som si to prerazil (pretlacil) na odhrnutu cestu k BK. ked som o pol hodinu isiel dole tak uz bola...

comment13. decembra 2018 o 16:53

aj ja som dnes na par miestach musel fatbike potlacit, ale aj tak to stalo za to. asfalt je dost namrznuty, tak davajte pozor.

comment1. decembra 2018 o 22:05

Dnes ozaj super, snehu akurat, mne vydalo 25km a pisalo okolo -6. Vdaka fatbikerovi co presiel rano stopu na SV, miestami celkom pomohlo a vrch TBK fajn na snehu to vyzera ako moja stopa, ked som tadial isiel tak uz tam boli dve stopy ale nie fat 😀 SV som siel od zelenej TZ, potom Vydricky a...

comment28. novembra 2018 o 20:33

sneh uz je 😀

comment22. novembra 2018 o 8:12

Uz hned aj s fatbajkom? ja tam cez vikend pojdem na obycajnom. som tajne dufal ze snehu bude viac. do vikendu podla mna zmizne uplne. ale bolo tam zopar usekov kde som bol rad ze som mal fatbike hlavne na tej cykloceste co vedie popod Somar, a na cervenu TZ sa napaja pri Hrubom vyvoze

favorite0thumb_up9thumb_down
comment21. novembra 2018 o 18:49

dnesny vyjazd na Somar, sneh vacsinou roztopeny, blata pozehnane, hlavne tam kde prebieha tazba.

comment26. októbra 2018 o 22:21

tak to ti zavidim, ja tu v Malych Karpatoch cakam zatial aspon na poriadne blato

comment26. októbra 2018 o 22:15

dnes som si zobral dovolenku a pobehal na fatbiku oblubene miesta: Somar, Pajstun, vydricky trail a cerovu drahu od cesty na Kacin dole k zeleznej studnicke. v lese je sucho, vela listia, blato bolo len na Prepadlom. vydricky trail relativne cisty, cerova draha miestami zapadana listim. z Pajstuna...

comment25. októbra 2018 o 8:13

veru, uz si treba nosit vlastne zasoby minuly rok som zimu odjazdil na starom HTcku a na tuto zimu som si zaobstaral fatbike, vcera vecer som konecne odskusal zimne gumy, aj ked blata vela nebolo, tak miestami to vynahradilo listie. Patbojar bol dost zapadany konarmi, nieco som odpratal, nieco...

favorite0thumb_up5thumb_down
comment23. októbra 2018 o 12:37

ja toto obdobie mam rad: ticho, tma, nikde nikto, len oci sa mna z lesa pozeraju