favorite0thumb_up1thumb_down
comment4. marca 2024 o 9:08

Nájdené v MK, pri Malinskom vrchu. Rád vrátim.

comment20. júla 2023 o 12:44

Včera nájdená v MK, za Spariskami, smer Drieňovec na červenej TZ.

favorite0thumb_up14thumb_down
comment8. októbra 2022 o 22:00

Súhlasím, dnes krásny výjazd, dve “sympatické” stúpania mi celkom preverili tepy. Prvýkrát na Jelenci a Geldeku, krásne výhľady naokolo. Na Zárubách celkom dosť turistov a aj horolezcov. https://www.relive.cc/view/vPv4AJgKkRO Zopár mojich.

Bicyklovanie na Záhorí MTB akcie, výjazdy

favorite0thumb_up8thumb_down
comment1. augusta 2022 o 11:22

Včera cestou necestou po Záhorí s Peťom a Vladom. Okolo Poľného mlyna smer Zohor, jazda po hrádzi Maliny, slušný protivietor, až k železničnému mostu medzi Zohorom a Vysokou pri Morave. Potom do Lábu na dobrú pizzu https://www.habanskydom.sk/ a ďalej pozrieť ťažbu piesku vo...

favorite0thumb_up1thumb_down
comment27. júla 2022 o 18:31

Okuliare dnes nájdené na zvážnici pod Kozím chrbátom. Nechal som ich v bufete na Bielom kríži.

favorite0thumb_up11thumb_down
comment25. júla 2022 o 10:06

Pridám aj ja dve panorámy z tohto epického výjazdu. Na Devínskej Kobyle sú stromy pekne zelené a na týchto fotkách je vidno, že stromy majú farbu ako na jeseň. To sucho je brutálne tento rok. Ešteže mi sme dostatočne pili celý výjazd.

favorite1thumb_up2thumb_down
comment27. marca 2022 o 9:34

Dano, ja som za. 👍🍻

comment3. októbra 2021 o 11:04

Nájdené v sobotu. Snáď sa nájde majiteľ.

Zháňam nezohnateľné... O hocičom

favorite0thumb_up7thumb_down
comment12. apríla 2021 o 14:47

Neviem či toto nejaký servis bude riešiť, ale mám 10 rýchlostnú prehadzovacku Sram X9 na náhradné diely Tak vďaka Ľubošovi a tomuto vláknu sa podarilo opraviť prehadzovač SRAM X0, pružina vymenená zo zlomenej X9. Model X0 má závlačky, nebol problém rozobrať a na X9 sme...

Zháňam nezohnateľné... O hocičom

comment29. marca 2021 o 19:45

Ahojte, nevie mi niekto poradiť, kde by mi opravili prehadzovač 2x10 SRAM XO, (2013) alebo, kde by som kúpil zlomenú pružinu. Dakujem.

comment25. marca 2019 o 12:17

V sobotu som našiel bufku Mammut na žltej TZ v Stupave, smer Pajštún.

favorite0thumb_up26thumb_down
comment13. augusta 2018 o 11:38

My sme boli včera s Brudym a Vladom pozrieť pekné miesta, kde sme dlho neboli. Navštívili sme Katarínku, Planinku, Klenovú, Košariská, Bradlo. Na Katarínke ráno kľud, žiadni turisti, len dobrovoľníci sa chystali práve na omšu do ruín kostola sv. Kataríny. Rád jazdím v tejto...

favorite0thumb_up17thumb_down
comment21. júna 2018 o 10:37

Včera troška singlovania po MK, v meste dusno, ale v lese príjemných 24C. Na singloch som stretol minimum cyklistov, najviac ich sedelo na lúke pri Včelíne. Všetky single v TOP stave!!! Prvýkrát som išiel Svätý vrch celý v smere na BK, ale opačne sa mi to viac páči. Vo...

favorite0thumb_up10thumb_down
comment14. júna 2018 o 22:44

Dnes sa mi nechcelo , ale dopozeral som dnešnú etapu a to ma motivovalo. Obliekol som sa a smer BK, po blatovej sobote sa mi do lesa nechcelo, tak som sa motal dnes len po asfalte, v lese príjemne, bezvetrie a 15C. Na BK pivko s kamarátom a s5 po modrej k poldru a ďalej cez Kačín. V...

comment9. júna 2018 o 22:00

Veľmi vydarená akcia, top organizácia a poďakovanie BTC Častá a ostatným, ktorí sa na tom podieľali. Nakoniec registrovaných cez 520 cyklistov!!! Stretnutie so známymi a neznámymi príjemnými fóristami. Predpokladal som, že to bude "prechádzka" oborou, ale vďaka...

favorite0thumb_up23thumb_down
comment14. mája 2018 o 10:04

Vidím, že na BK bolo veselo, Tesák a spol. Zase som zaváhal.. Znova s mladými vlakom do Rohožníka a cez MK späť. Začiatok výživné stúpanie okolo Vysokej, smer Zámčisko, Juro chcel Homolu, tak znova hore a zjazdík dole. Potom návšteva baní aj s Vladovým výkladom....

favorite0thumb_up25thumb_down
comment6. mája 2018 o 22:40

My s Vladom a Jurom sme dnes prvýkrát využili cyklovláčik do Plaveckého Podhradia, bál som sa,že sa nezmestíme a boli sme tam sami. Z PP krížom-krážom cez Karpaty do BA. Samozrejme Vlado pripravil nové, pekné trasy. Počasie bolo príjemné, okolo 20C, no niekedy fúkal studený...

favorite0thumb_up13thumb_down
comment25. apríla 2018 o 21:26

Tak dam aj ja nove prekvapko Dali sme kus roboty a predlzili SV4 Opat prijemne stretnutie Silva,Roman,Kajobajker,Dado Pridám aj ja niečo. Vybudovaná ďalšia časť singla spojená s krátkym výjazdom. Vďaka aj cyklistovi, ktorý išiel okolo, zastavil sa a pomohol. Smerom z BK má singel...

comment19. apríla 2018 o 22:20

Tak skoré uzdravenie! A skákať len malé skoky!!! 😀

comment19. apríla 2018 o 22:12

kajo, uz to mame vymyslene, okukli sme aj s Romanom74, da sa to poriesit, bude treba maly mostik, a nejaku pomoc pri ciastocnom pretrasovani mimo hlavny brod, lebo ja s mojimi krizami som dost off plus mame okuknute pokracovanie na BK, su tam este zaujimave veci, bude to celkom dobre ak to...