comment1. septembra 2016 o 20:22

inak tá mapa na strave nič moc teda tu to mas na Shocartackej mape. inak uplnou nahodou som si ten trail vsimol uz minuly tyzden na trailforks.com, ale nebol som si isty co to je. tiez to tam bolo pod nazvom "sekvoja"

comment31. augusta 2016 o 21:34

a kde sa nachadza ten "SuRAWý" ktory sa spomina v dotazniku?

favorite0thumb_up2thumb_down
comment31. augusta 2016 o 13:34

podla http://cyklotrasa.oma.sk/5897 vyzera, ze zltu turisticku oznacili zelenym C.

comment31. augusta 2016 o 12:04

parada, ked som tam bol naposledy pesi, tak este urcite nebola. super.

comment31. augusta 2016 o 10:49

tlacenie posledny 1 km po zltej. po zelenej ilegal... aj zlta bola "ilegal", ci sa nieco zmenilo?

favorite0thumb_up2thumb_down
comment29. augusta 2016 o 21:26

dnes Janosikova basta a navrat neronovou trasou cez Obisovce spat do KE. fajn alternativa ako sa dostat z Kysaku naspat mimo asfaltiek. je to vyznacene dobre, vdaka neron. nebyt tych krizovatiek na lukach, tak ani GPXko netreba.

comment28. augusta 2016 o 21:33

DSCN5087.JPG Obnovené tabule so zákazom pre cyklistov na modrej značke v oboch smeroch... tusim uz to nejaky partizan dal znova dole. teda neviem na 100%, ale z auta cestou na Bankov som to na povodnom mieste nad modrou znackou nevidel.

comment27. augusta 2016 o 10:49

tak po treti raz a naposledy mapa + gpx: post1149883.html#p1149883 fotky od Ekulika: https://goo.gl/photos/bASLdDy5RaxBGhSt6

comment26. augusta 2016 o 21:03

ten zaverecny zjazd na Minonke je teda dooost strmy. Strava ukazuje -46,20%, neviem ci som siel dakde v okoli KE tak strmy kopec v kombinacii s tou zakrutou a XCkarskym vysokym posedom, celkom adrenalin.

comment26. augusta 2016 o 15:27

najjednoduchsie po naucnom chodniku ktory sa zacina na parkovisku v Cermeli (naproti Ovecke) http://www.meleskosice.sk/--73-43-naucny-chodnik-vrabcie-skaly---otvorenie

comment25. augusta 2016 o 10:07

aj to je dost mozne, neviem. len sa mi zda, ze trenoval s tablickou na ktorej mal meno a tu uz ma startove cislo a to asi dostal az na pretek pocas pretekov mali startovne cisla aj na dresoch vzadu, v tomto videu ho nema. nie je to teda defekt z pretekov, v kazdom pripade lacna chyba. Nino take...

comment24. augusta 2016 o 8:21

este bonus - perla z diskusie nemenovaneho portalu, kde je minimalne kazdy druhy odbornik na cyklistku

comment23. augusta 2016 o 12:35

Áno, asi kvôli tomu že bola taká "super" trať prišlo podstatne menej ľudí a na budúci ich príde ešte menej lebo medzi nich sa zaradíme aj mi s kamarátmi. .. je to škoda ale je to tak... na sportsoft.cz vysledkovej stranke sa daju pozriet pocty startujucich za jednotlive...

comment22. augusta 2016 o 16:43

Kulhavy o Saganovi: "Peťo Sagan to tam narval přede mnou trošku nesmyslně. Fakt to chtělo jet hlavou a raději opatrně, než zbytečně ztratit závod." http://mtbs.cz/clanek/jaroslav-kulhavy-o-zavode-zabkach-pivu-rakvi-a-tokiu/kategorie/olympijske-hry-mtb-xco

comment22. augusta 2016 o 13:11

Aj keď Slubica bola aká bola nevadilo mi to oproti trati a enduro singlom ktoré boli tohto roku použité na bežný MTB maratón. Nema to nic podla mna spolocne s maratonskou tratou pre bezne MTB neblazni s tym endurom, na 45ke sme s nimi mali spolocnu len tu jednoduchsiu cast RS. ja som si...

comment21. augusta 2016 o 10:55

Myslím, že vynechanie Sľubice značne ochudobnilo tento maratón... na dlhej trati urcite, 45ka ale bola velmi fajn aj tato nova.

comment20. augusta 2016 o 22:01

tiez som si vsimol, ze tych regulovcikov bolo menej ako po ine roky, ale s orientaciou som nemal nikde problem. trat 45ka u mna na jednotku. trosku som sa bal, ked sa vymyslela trasa bez Slubice, Drevenika a Spisskeho hradu, ale aj toto bolo zaujimave a s peknymi technickymi zjazdami. pacila sa mi...

comment19. augusta 2016 o 14:47

pozri par prispevkov vyssie, daval som mapku aj gpx

comment19. augusta 2016 o 9:43

na fb CykloPretekyKosice sa spomina novy trail "Minonka", ktory ma byt sucastou dlhej trate. mate uz niekto prejdene?

comment15. augusta 2016 o 13:59

nastastie som tam okrem chatarskeho auta zatial este ine nevidel