comment24. apríla 2010 o 19:48

Laco, ďakujem za výzvu, inak by som sa dnes asi na Kojšu netrepal, tobôž nie tadiaľ Ako Laco napísal, pôvodná cestička je totálne zarastená a nepoužiteľná, ale pár mertov vyššie vedie naozaj stopa vyjazdená od 4-koliek. Je to zjazdné, ale dosť náročné - ide to pomedzi...

comment21. apríla 2010 o 17:17

Snáď to organizátori vysvetlia. Medzi svojimi obľúbenými trasami som mal aj tzv. jednosmerky. Keď som po čase nabral odvahu a skúsil prejsť to v opačnom smere, bol som niekedy príjemne prekvapený, ake to bolo zaujímavé. Možno budeme nakoniec spokojný a trasa bude OK. Toho...

comment20. apríla 2010 o 20:00

6 juna robime cykloturu cez Levočske vrchy, priehrada to bude asi aktualna tema na konci turi pri pivečku Tento dátum si značím do diára červenou

comment20. apríla 2010 o 19:55

Smer je opačný... takže ten krpáľ medzi čučoriedkami na Kojšovku budeme tlačiť

comment19. apríla 2010 o 18:57

Tiež chcem ísť 50-ku. Predpokladám, že smer ostal zachovaný, aj tak je to ale dosť zmenené. Úvodná časť mi trochu pripomína tretí (?) ročník, kedy sa z Jahodnej šlo smerom na Idku, k chate VSŽ. Vtedy tam bolo blata... Trate sa budú viackrát krížiť, dúfam, že to zvládnem ...

comment18. apríla 2010 o 21:11

Včerajší rodinný výlet na Kojšovku cez Perlovú dolinu skončil prekvapujúco 600-700 metrov pod Erikou. Že hore budú zvyšky snehu, to by som ešte pochopil. Rýchlo mi došlo aj to, že autom až k Erike to nempôjde. Že ale cez tie záveje, odhadom tak 30-40 cm snehu nepretlačím ani...

comment16. apríla 2010 o 16:36

Mám už druhý rok spešlíka a som maximálne spokojný. Pravda, spravil som zopár úprav (vidla, brdzy, kľuky, sedlo). Geometria rámu mi vyložene sadla, bike je dobre ovládateľný v nízkej rýchlosti, pri plazení sa na ľahký prevod hore strmým kopcom. Rovnako stabilný je aj pri...

Ski & Bike - Slovenský Raj MTB akcie, výjazdy

comment16. apríla 2010 o 16:21

.....baroncek bikerxnx..aj Mrazik je tam ako doma...ked nejake pikošky tak od nich Už som to na fórum asi raz dával, ale opakovanie je svokrou zábudlivosti http://www.bikemap.net/route/118215#lt=49.07364&ln=20.59868&z=12&t=2 Trasa je to veľmi podobná tej,...

comment9. apríla 2010 o 18:34

To lubo... Tak to sme sa asi tesne minuli Ja som včera prešil takmer to isté, ale v opačnom smere. Akurát som nešiel po asfaltke ponad priehradu, ale vyšľapal po žltej pod Sivec. Potom som chvíľu blúdil lesom, totiž chcel som sa dostať na Vozársku, ale nechcelo sa mi ísť cez...

comment8. apríla 2010 o 11:48

O Levoči ani ja nič neviem... ale iné som chcel. Čo plánujete na 1., resp. 8. mája? Vyšlo to síce na sobotu, ale pojazdiť by sa dalo. Ak by sa vám chcelo prísť opäť vlakom do Margecian, mám pripravených zopár pekných kopčekov, kopcov, cestičiek, singláčov, ktoré by sme...

comment28. marca 2010 o 21:04

Odorica... Ako to tam vyzerá? Mám obavy, že počas výstavby diaľnice a tunela pod Šibeníkom asi veľká časť bikového revíru padne za vlasť Veľmi rád jazdím úsek od Odorice po starej Hrhovskej ceste do Levoče, skoky na pieskovcových platniach, zjazdík zo Šibeníka... ...

comment28. marca 2010 o 20:39

Ľahko určite nie, ale zvládnuť sa to isto dá. Mimochodom, ak priateľka býva v Žakarovciach až niekde hore, tak to tiež nemáš jednoduché

comment20. marca 2010 o 15:21

Ako pise vyssie CT 13 v klesani na priehradny mur je lad a sneh. Vraj je to nezjazdne. Aj my asi zmenime trasu. Dnes popoludní som tam bol a je to už prejazdné. V zákrutách a zákutiach, kam nesvieti slnko na mokrom asfalte ešte ležia sem tam zvyšky snehoľadu, ale aj na tenučkých slikoch...

comment30. januára 2010 o 19:18

Racho, celá trasa na bikemap-e je zjazdná, väčšinou po klasických lesných dvojkoľajkách. Pokiaľ v sedle pri pamätníku SNP odbočíš na žltú TZ smerom na Folkmársku skalu, tak tam je minimálne jeden úsek na tlačenie - záverečné stúpanie, ja mám v tomto mieste úspešnosť...

comment27. januára 2010 o 18:11

Oproti tretrám majú návleky jednu veľkú výhodu - ak si pojazdíte v dobrách sra..ách, vždy skôr vyperiete návleky, ako vysušíte a vyčistíte tretry. Enday, díky za nahrávku, pochválim sa...

favorite0thumb_up1thumb_down
comment26. januára 2010 o 17:03

Pre inšpiráciu na výlet http://www.bikemap.net/route/118580 na Folkmársku skalu.

comment28. decembra 2009 o 18:57

Enday, nuž mne to doma ukázalo na cca 25 km, ale to som ešte trochu pomotal po okolí. Dnes som si dal repete, ale opačne. Novú lesnú diaľnicu - oficiáliš protipožiarnu cestu - som skúsil zísť smerom dole. Je to nuda, hore som zaradil veľkú, rozbehol to na 40 km/h, cestou dole...

comment23. decembra 2009 o 14:00

Želám vám šťastné a veselé vianoce!

comment23. decembra 2009 o 13:58

Momentálne mi chýbajú do 4 tisíc 3, slovom tri kilometre. Snáď to do nového roku ešte stihnem vonku odjazdiť , ak nie tak budem krúžiť po obývačke

comment22. novembra 2009 o 17:34

Ako som si v sobotu sľúbil, tak som v nedeľu spravil. Na Kojšovku som sa vyštveral cez Kojšov http://www.bikemap.net/route/120596 Pri hornej stanici sedačky ma pohľad na zjazdovku presvedčil, že pôjdem po vrstevnici, teda po maratónskej trati na asfaltku vedúcu z Idky. Ak...