comment12.08.2009, 16:07

tento systém (TAD) sa objavil ešte na XC-Pro 2004 čo je daleký predchodca Epicona. Po úprave tlmiča a vzduchovej časti ten môj chodí na zdvihu 20-122mm a momentálne ho jazdí manželka. či je to spolahlivé? snad áno skús pohladať, niekde som dával aj fotku rozobratého...

comment12.08.2009, 15:39

Ideálne by bolo povolať armádu bobrov. Vedia o stavbách z dreva, viac ako my všetci dohromady ... a nepotrebujú pilu ..... ja viem nejdeme stavať priehradu .....

comment12.08.2009, 14:16

to dajo: upravu zdvihu pri verzii Epicon TAD má. Za jazdy zatlačíš páčku na riditkách upravíš požadovaný zdvih a pustíš. to mnavak: podložky sa volajú spacery

TECHNIKA brzdenia MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment12.08.2009, 12:44

pekne a pravdivo napísané ... citát: brzdím až ked musím, používať obe ...... áno krutá pravda, ale .... čo ked ti vybehne dieťa pod kolesá pri 30-tke a nemáš sa kam uhnúť? vtedy je lepšie ísť na istotu a vedieť kde je ten bod kedy už štartuješ na obežnú dráhu Mal som...

comment12.08.2009, 12:19

a aký problém? Sadneš na vlak a do vikendu to stíhaš .... ved si kúsok ...... (v rámci slnešnej sústavy je vzdialenosť pojem relatívny)

comment12.08.2009, 09:45

pokial nevratis zo servisu vidlu doskriabanu a pri namietke sa nebudes vyhrazat sudom.. tak ver ze nie si horsi spravidla sa servis deje za prítomnosti majitela, takže nepredpokladám dodatočné obvinenia ...

TECHNIKA brzdenia MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment12.08.2009, 09:20

to by nevadilo ... pri prvom pokuse v 30km stavať to na predné koleso by kontroloval stav prednej pneumatiky jazykom.

comment12.08.2009, 09:16

tak na túto otázku budú musieť dať odpoved iný ... neviem, možno som

TECHNIKA brzdenia MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment12.08.2009, 09:13

samozrejme ..... pokial nebrzdíš na hrane (ja to rád) ked je koleso 5-10cm nad cestou, vtedy zadná moc nepomáha, len sa zablokuje a pri dopade ťa rozhodí. ideálne je brzdenie oboma brzdami, len pomer predná/zadná je priamoúmerný stavu povrchu

TECHNIKA brzdenia MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment12.08.2009, 09:07

80% účinku brzd je na na prednej brzde. na pevnom povrchu najrýchlejšie zastavíš len s prednou brzdou, kde prenesieš váhu dozadu a budeš brzdiť tesne na hranici odlepenia zadného kolesa od cesty, resp do 10cm. Na táketo brzdenie ale potrebuješ kvalitné brzdy (vysoká účinnosť,...

comment12.08.2009, 08:25

návod na údržbu a olej do vzduchovej komory je priložený ku každému Milanovmu Epiconu. ak si na rozsiahlejší servis netrúfaš, tak ten ti spravia v akomkolvek servise, len ich treba upozorniť na úpravy, aby neboli prekvapený, ked im z vidly začne vytekať olej. 2scypho: oficialne,...

comment11.08.2009, 15:02

1000-2000km rocne ju snad nezabije po dvoch rokoch... akákolvek seriozna vidla vydrží podstatne vyššiu záťaž. Upravený Epicon nieje výnimkou ..... za predpokladu, že sa o vidlu staráš (čistenie vnútorných nôh a namazanie, pravidelne kontrolovať olej nad piestikom...

comment16.07.2009, 11:18

ja sa nekonám, idem het. prajem príjemnú zábavu. Nebojte prídem skontrolovať

Vtipkár O hocičom

favorite0thumb_up0thumb_down
comment14.07.2009, 09:17

konečne niekto poskytuje zlavy pre cyklistov ...

servis FOX doma - robil niekto? Servis, opravy

favorite0thumb_up0thumb_down
comment13.07.2009, 14:58

servis FOX doma - robil niekto? Servis, opravy

favorite0thumb_up0thumb_down
comment12.07.2009, 22:00

nechápem myšlienkové pochody servisov ... ked to nieje originálne tak ruky preč od toho Fox sa rozoberá ako každá olejom mazaná vidla, takže na teba nevyskočí žiaden bubulák pri narážaní stierakov a gufier si daj pozor na smer planžetky aby si ju nedal opačne (smerom dole má...

Sfukujúci EPICON MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment03.07.2009, 11:06

to je síce fajn, ale nová vidla s dostatkom oleja nad piestikom musí vydržať niekolko týždnov až mesiacov bez dofukovania. doba po ktorú nieje potrebný zásah do fúkania, je individuálna u každej značky a líši sa aj do kusu. Zatracovaný upravený synátorov Sunto XC-Pro drží tlak...

Sfukujúci EPICON MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment03.07.2009, 08:25

spod matice ti bude podfukovať len v prípade, ked je poškodený O-krúžok, zle dotiahnutý, prípadne kombinácia. vypusti vzduch, vymontuj a skontroluj O-kružok, či ho pri skladaní neprišrípli. Ak na ňom najdeš poškodenie treba ísť kúpiť novy. Netreba si lámať hlavu nad presným,...

comment26.06.2009, 10:45

no dobre, som debil tolko sebachváli .....

comment26.06.2009, 10:31

možno ich nechal doma ...

Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up