trošku dlhšie, :oops: , ale poučné:

LOL :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ze ta prsty nebolia :D


moje XC brzdnenie:hore kopcom moc nenabrzdim a dole brzdim zadnou a pribrzdujem prednou :oops:
moje street,FR brzdenie:zadnou iba do zakrut,ked ju chcem prejst smykom :D,inac raz som znicil prednu a isiel som domov po trati na zanej,a to sa nedalo z ocho mi vyplyva ze brzdim aj prednou a dost vyrazne.....
moj prispevok asi nikomu nepomoze,je debilny ale npisal som ho sem :D
12.08.2009 - 12:17:21
00
jesssismariaaa! :shock: brzdy pouzivat obidve,podla trenu radsej opatrne a vpredstihu... 8)
brzdim az ked musim :roll: :|
co je na tom take zlozite :?:
12.08.2009 - 12:18:41
00
jesssismariaaa! :shock: brzdy pouzivat obidve,podla trenu radsej opatrne a vpredstihu... 8)
brzdim az ked musim :roll: :|
co je na tom take zlozite :?:

no vlastne tak som to chcel napisat :D
12.08.2009 - 12:22:05
00
pekne a pravdivo napísané ...
citát: brzdím až ked musím, používať obe ...... áno krutá pravda, ale ....
čo ked ti vybehne dieťa pod kolesá pri 30-tke a nemáš sa kam uhnúť? vtedy je lepšie ísť na istotu a vedieť kde je ten bod kedy už štartuješ na obežnú dráhu
Mal som osobne takýto "konflikt". pár metrov pred bikom sa vyrojila rodinka ktorá prechádzala cez cestu, ale zabudli za sebou dieťa na trojkolke, ktoré som mal v koliznej dráhe. nalavo rodinka, napravo zaparkované autá, iná možnosť nebola a teraz čo?
na zabrzdenie to bolo krátke tak som to dobrzdoval na prednom kolese v značnom náklone. Aj na takéto brzdenie to bolo krátke, tak neviem prečo a ako ma napadlo tesne pred nim cvaknúť prednú brzdu naplno .... preletel som salto aj s bikom (vdaka SPD) cez drobca. dopad na chrbát ako korytnačka, bike sa válal dalej ale drobcovi sa nič nestalo. Našťastie v tom čase už rýchlosť bola minimálna. Pozbieral som sa, sadol na bike a pokračoval dalej. Až doma som domýšlal dôsledky čo sa mohlo stať .....

preto radšej trápim spolubikerov aby skúšali stavanie cez brzdu na predné koleso, aby vedeli kde je ten bezpečný bod návratu ..... radšej to skúšať a nikdy nepoužiť, ako nevedieť a problémy sú na svete
12.08.2009 - 12:44:42
00
to musim, znamena ,ze jazdim tak aby som dokazal v kazdej situacii vyviaznut bez padu a zraneni...v terene obcas na hrane,ale nie bez rozumu,a v meste radsej pomalsie a s prehladom :roll:
12.08.2009 - 12:56:32
00
Esteze som si te clanok precital do konca. Uz som si myslel ,ze mam v lese pri zjazde silno slapnut na prednu brzdu :oops: v pripade problemov. To by dopadlo kruto. Ale na ceste to budem testovat, nech viem.
12.08.2009 - 13:16:09
00
Kačkaj nie na ceste, v teréne testuj. V rýchlosti cca 10km/h stlač prednú brzdu do šmyku a snaž sa ten šmyk pri bloknutej brzde uregulovať. Samozrejme telo sa snaž držať tak aby si mal predné koleso čo najviac odľahčené a neletel cez riadidlá. Ideálne sa tieto srandy cvičia na snehu kde pri zablokovanom pred. kolese stále ťaháš a ideš. Keď sa dostávaš do fáze keď už cítiš že pôjdeš na hubu tak pusti brzdu a ustoj to až do normálu. Je to sranda a veľmi dobre sa tým človek pocvičí čo pri úplne iných situáciách môže pomôcť. hehe
12.08.2009 - 13:50:01
00
Ja som trenoval na strku je to asi podobne ako na snehu
12.08.2009 - 19:40:43
00
A čo tak K.E.R.S. používať :?: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: a potom tú energiu využiť :wink:
12.08.2009 - 20:39:32
00
system rekuperacie kinetickej energie by bodol...ale vzhladom na to ze neico aj vazi by to potom nebolo pre gramarov :mrgreen: :mrgreen:
12.08.2009 - 20:47:25
00
z 66°HA ma v sede tazko prehodi cez predne... :mrgreen:
12.08.2009 - 20:49:37
00
system rekuperacie kinetickej energie by bodol...ale vzhladom na to ze neico aj vazi by to potom nebolo pre gramarov :mrgreen: :mrgreen:
Nikdy som NEGRAMÁRIL :oops: ani na sebe :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
12.08.2009 - 21:01:49
00
Tak dnes som testoval to brzdenie prednou na trase greenbiku a na poslednych 5km z cca 30 km mi ta predna uz ani nebrzdila:D . Ale je to tak, ze 90% davam na tu prednu. Mozno to tak bolo aj doteraz len som si to nevsimol.
15.08.2009 - 15:35:33
00
najefektivnejsie brzdenie p60%-z40% na rovine a v zakrutach p20%-z80%.. nieje co riesit
15.08.2009 - 15:45:07
00
to aby clovek jazdil s kalkulackou :mrgreen:
15.08.2009 - 18:56:27
00
keyboard_arrow_up