favorite1thumb_up0thumb_down
comment10. marca 2023 o 18:53

V pohode...Julo tam rád chodí...😁

comment10. marca 2023 o 18:44

...ivast...u Kocmundu som určite nebol...😁...išiel som poobede ZPNB z BA (bolo 17°C) cez Železnú, U Slivu kur wa opäť 👎z technických príčin zatvorené...ešte,že som mal svoj bufet🤪...keď som videl, koľko bikerov a turistov ide na Biely Kríž,tak som ho radšej obišiel, a...

favorite0thumb_up3thumb_down
comment9. marca 2023 o 6:26

user_id Na vrchole Okopanec...😎 https://hiking.dennikn.sk/ar/7416/ako_som_isiel_na_hradisko_okopanec.html?ref=tit&rn=38

favorite1thumb_up2thumb_down
comment3. marca 2023 o 13:09

Pripájam tú trasu...🤪

favorite0thumb_up22thumb_down
comment3. marca 2023 o 12:48

Včera som dostal tip, dnes som ho bol pozreť. Značí sa nová cyklotrasa, náučná z PK do Perneka...už sú smerovníky a drevené tabule(čisté) inštalované,trasa vyznačená ešte nieje...pôjde o cyklonáučnú banícku trasu...jazdil som na Babu o dolinu vyššie,ale táto cesta sa mi...

favorite0thumb_up1thumb_down
comment13. februára 2023 o 16:41

Skautik100Ráno brnknem na Lesnú správu...😎

favorite0thumb_up28thumb_down
comment13. februára 2023 o 10:10

Včerajší biwak😎...z PK som vyrážal poobede pri 11°C...dolu blato, hore dosť snehu ubudlo, keď som prišiel na Kamennú bránu bol 1°C...v noci trošku mrzlo (o 4.00hod) bolo -0.8°C. Snehu ❄️tak 5-8cm...kúsok od ohniska je pozostatok diviaka, vyzerá ako keby spadol zo...

favorite0thumb_up22thumb_down
comment8. februára 2023 o 15:43

Dnes po prečítaní info od juliusv som sa radšej miesto Baby vybral na Homolu...ráno za mrazu cez K.Bránu a 3 jazdcov...terén do cca 400m tvrdý ako kameň bez snehu...potom cca 20cm snehu❄️ s 2cm ľadovou tvrdou krustou...takže sa išlo úplne super aj na miestach kde nikto cestu...

favorite0thumb_up2thumb_down
comment4. februára 2023 o 13:58

miidlo...snehu je hore na červenej cca 40cm, ale neprejazdené po včerajšom výdatnom snežení... chcel som íst z 3KK na Babu, ale bolo to mäkké, tak som radšej zbehol do Limbachu. Musí to zmrznúť a bude to O.K.

favorite0thumb_up11thumb_down
comment4. februára 2023 o 12:09

Ráno po nočnej hore na 3KK po vojenskej ceste, do 400m blato, od 400m ľad a sneh, alebo to,čo z neho ostalo, na 3KK uragán, ešte,že tam je tá strážna búdka😎...síce iba -3°C, ale pocitová tak -10°C...dolu som išiel po modrej TZ cez Šenkárku...zábavný zjazd...👍🤣

comment29. januára 2023 o 11:04

Kto máte Edge130ku dajte mi prosím info, koľko Vám teraz vydrží v mínusových teplotách? Mne pri cca -3°C včera len len 2hod👎...vopred dík za info

favorite0thumb_up8thumb_down
comment28. januára 2023 o 17:23

Dnes podmienky priam excelentné...prašan, vyjazdená stopa...z PK som išiel na obed hore na 3KK...potom po hrebeni cez Konské hlavy na Babu a dolu do PK...videl som stopy z 3KK na Babu fatbiku, bol si to Ty juliusv😎?...Na Babe masaker...toľko ľudí som tam dlho nevidel🤣😎.Miro na...

favorite0thumb_up12thumb_down
comment22. januára 2023 o 15:42

Tak dnes navalilo❄️...miestami okolo Malého Javorníka aj naviate po kolená...neprešlapané...neprejazdené...stretol som akurát jednoho bežca, išiel pod Javorníkom, a dôchodkyňu na bežkách, ktorá mi ani neodpovedala na pozdrav, trošku som jej síce načal stopu, ale gánila na...

favorite0thumb_up15thumb_down
comment20. januára 2023 o 14:57

Zima sa nám vrátila❄️.Tak ako píše zwARO všetko na kameň, Ramos hlásí cca 5-8cm snehu...dúfam,že ešte pripadne😎

comment17. januára 2023 o 7:36

Tie výrobky sú samozrejme drahšie ako z Ali, ale kvalita materiálov je o niečom inom ako z Číny 😎...používajú materiály od https://www.mmitextiles.com/industries-we-serve/military-and-tactical/

favorite0thumb_up4thumb_down
comment17. januára 2023 o 6:53

V Čechách robia kvalitné vojenské...aj s originál QuickFit koncovkami.... https://www.armyproduct.cz/cs/index.html

comment12. januára 2023 o 17:38

Dnes inšpirovaný článkom od @luckafabi..."DPNB"😎 ráno z PK do Jura, 1°C, pri Šúrskom kanály hmla, ako z kultovky The fog...už som len čakal, kedy sa predomnou objaví stará plachetnica🤣...pri Račom potoku až na Rendez dosť blata...poobede krásne, 13°C, okolo letiska...

favorite0thumb_up9thumb_down
comment5. januára 2023 o 12:15

Dnes bolo blatko obzvlášť vydarené🤣

favorite0thumb_up17thumb_down
comment4. januára 2023 o 16:14

Dnes tripík k svokrovcom do Ružindola s prianím všetkého NAJ...do nového roka...z PK cez Čermáčku-Holint (skvelé počasie...slnečno🌞 miestami až 16°C až po Zabité)...potom zostup do Dolán, a tam hmla, viditeľnosť cca 50m a 1°C...medzi Dolanskou priehradou a Borovou som sa...

favorite0thumb_up19thumb_down
comment29. decembra 2022 o 15:09

Do konca roka 3 dni, a chýbalo mi ráno ešte 44km k môjmu naplánovanému cielu, 9000km za 33mesiacov. Tak som ráno vyrazil okolo Pezinka😎, z Dubového vŕšku na Grinavské jazerá, potom cez Limbach nad Rozálkou až po Cajla-blázninec, odtiaľ na Kučišdorfskú dolinu, ďalej do...