slavomir122

Skúsenosti s vodičmi O hocičom

favorite0thumb_up0thumb_down
comment14.03.2018, 23:34

@joko, z doporučeného času som zobral len reakčný čas, aby boli výsledky pre Miša prijateľnejšie. Reakčný čas je pre každého "pevne" daný (čiastočne ho ovplyvňujú únava, ale aj okolité podnety ako hustota premávky, sústredenie sa na udržanie stopy vozidla pri...

Skúsenosti s vodičmi O hocičom

favorite0thumb_up0thumb_down
comment14.03.2018, 22:28

scarinko, to ti verím, že to niekedy otravuje, ale pri tej hustote premávky v mestách, množstve odbočiek a pripájaní neostáva, len sa s tým zmieriť. Reálne aj tak nič neušetríš a posunieš sa o pár metrov ďalej a natrafíš na ďalšiu prekážku. A kde je hranica, kedy sa máš...

Skúsenosti s vodičmi O hocičom

favorite0thumb_up0thumb_down
comment14.03.2018, 22:10

scarinko, uviedol som 15m čo odpovedá 1s a to je reakčný čas vodiča. Čiže keď auto pred tebou začne brzdiť, tak ty začneš brzdiť až po jednej sekunde, ako zbadáš rozsvietené brzdové svetlá. Keď budete brzdiť rovnako, tak teoreticky (uvažované s danými časmi) bude pri...

Skúsenosti s vodičmi O hocičom

favorite0thumb_up0thumb_down
comment14.03.2018, 21:31

vlastoch, otázka bola všeobecne, či to je predchádzanie. Nebola reč o tom, či v obci, alebo mimo. V obci nie je problém, presne ako si napísal a predpokladal som, že to je jasný prípad a reč je len o jazde mimo obce. Ale mimo obce to už predchádzanie je. Výnimka, čo si pamätám je...

Skúsenosti s vodičmi O hocičom

favorite0thumb_up2thumb_down
comment14.03.2018, 21:18

misopetrovic, pri rýchlosti 54km/h je to 15m/s. Keď zoberieme len reakčný čas 1s (mesto, nižšia rýchlosť tak neuvažujem 2s), tak máš vzdialenosť od vozidla pred tebou 15m. Ty si fakt myslíš, že tá micra sa môže vopchať do medzery, a ty nie, lebo máš auto dlhšie o 0,5-0,7m?...

Skúsenosti s vodičmi O hocičom

favorite0thumb_up0thumb_down
comment14.03.2018, 20:49

platí to aj mimo obce vrátane diaľnice

Skúsenosti s vodičmi O hocičom

favorite0thumb_up0thumb_down
comment14.03.2018, 19:51

pokiaľ viem, tak sa to za predbiehanie považuje. Nepovažuje sa len vtedy, ak idú vozidlá v súvislom prúde v oboch jazdných pruhoch, pričom vozidlá idúce v pravom jazdnom pruhu idú rýchlejšie ako v ľavom jazdnom pruhu.

Politika O hocičom

favorite0thumb_up2thumb_down
comment06.03.2018, 18:27

Zemo, máš pravdu, ale podobnú minulosť má aj Kiska. Akú funkciu zastával jeho otec? Aký iniciatívny bol zväzák a šriabal sa hore? A pokiaľ viem, tak mal aj prihlášku do strany a len vďaka revolúcii ho nestihli do strany prijať. Ja som ho tiež volil ako menšie zlo, ale nebudem...

Politika O hocičom

favorite0thumb_up1thumb_down
comment06.03.2018, 00:20

Zemo, to akože máme stále voliť menšie zlo a uspokojiť sa s tým? Tak ako takmer vo všetkých voľbách vrátane prezidentských, tie posledné nevynímajúc? Aj Fico niekedy mal len malé, resp. ešte menšie kauzy. Problém je, že ten kto je v opozícii stále len vykrikuje a je jedno,...

FS do 2500€ MTB bicykle

favorite0thumb_up0thumb_down
comment30.01.2018, 20:54

plánujem nákup bicykla. Aký máte názor na Lapierre Zesty XM/AM 427, prípadne 327. http://www.lapierre-bikes.co.uk/gamme/2017/mtb/trail/zesty-xm-427 http://www.lapierre-bikes.co.uk/gamme/2017/mtb/trail/zesty-xm-327-0 Jazdím XC a aj nejaký ten trail ak mám trasu okolo. Bikeparky a skoky...

PiEsKoViSkO O hocičom

favorite0thumb_up2thumb_down
comment26.01.2018, 23:24

scarinko, keď myslíš, že najhoršie je maľovať strop, tak si vyskúšaj naťahovať na strop stierku. Potom sa maľovanie stropu stane oddychovou záležitosťou.

PiEsKoViSkO O hocičom

favorite0thumb_up0thumb_down
comment21.11.2017, 21:54

To že jazdiť vie, niet pochýb. Ale je to jeden veľký debil za to, kde takto jazdí. Kopec áut a chodcov musí náhle reagovať na jeho jazdu len preto, aby ukázal, aký je frajer. Zaujímavé by bolo, keby to video bolo spracované počítačom s vyhodnotením a zobrazením zmeny...

PiEsKoViSkO O hocičom

favorite0thumb_up0thumb_down
comment26.10.2017, 06:57

tak to máš dobre. Tento môj uzáver za jazdy jednou rukou neotvoríš. A o zavretí ani nehovorím. Škoda, že som si to skôr nevšimol. Za tú cenu som mohol kúpiť 4ks klasických 0,5L nerezových termosiek a nosiť vo vaku, keď už musím zastaviť ak sa chcem napiť. Aj tak vak v zime...

PiEsKoViSkO O hocičom

favorite0thumb_up0thumb_down
comment26.10.2017, 00:03

Aké máte skúsenosti s nerezovou termofľašou Elite Deboyo? Zarazilo ma uchytenie vrchnáka. Neláme sa to? GaliPe54, používaš ju dlhšie? Ty si si ju pochvaľoval.

Skúsenosti s vodičmi O hocičom

favorite0thumb_up2thumb_down
comment20.10.2017, 17:24

Ja som neobhajoval vodiča. Chcel som len povedať, že keď sa našťastie nič vážne nestalo, vodič sa správa slušne, nie je mu to jedno a nie je arogantný, tak je zbytočné na neho vyskakovať a urážať ho. "Dufam ze si volal policajtov a sanitku, pretoze mas bolesti hlavy,...

Skúsenosti s vodičmi O hocičom

favorite0thumb_up1thumb_down
comment19.10.2017, 23:38

scarinko, nebuď si sebou taký istý. Pri dnešných autách so širokými prednými stĺpikmi nemáš problém prehliadnuť auto a nie ešte cyklistu. Naviac ak máš ešte "vhodné" svetlo od slnka. Aj ja som mal nehodu, keď v KE opravovali most pri HM Tesco. Išiel som z Furče dole...

Demolácie O hocičom

favorite0thumb_up0thumb_down
comment04.09.2017, 00:19

stanos4, máš pravdu že na M5 potrebuješ dieru 5,2mm (niektoré typy vložiek majú desatinovú odchýlku od tej hodnoty). Ale potom ešte musíš narezať závit pre vložku špeciálnym závitníkom. Popisovaná dĺžka vložky 1D, 1,5D, 2D je dĺžka závitu vložky v násobku priemeru, napr...

Demolácie O hocičom

favorite0thumb_up0thumb_down
comment03.09.2017, 23:55

jasné že M6. Automaticky som to opísal z príspevku. Ale aj tu platí, že sa to nedá. Stúpanie M6 je 1mm a M5 je 0,8mm. Stúpanie závitu v diere pre vložku a použitej skrutky do vložky musí byť rovnaké + nesedí priemer. Ito, kľúč je imbus 5 a nie M5

Demolácie O hocičom

favorite0thumb_up0thumb_down
comment03.09.2017, 20:45

do závitu M5 nedáš vložku helicoil na M4. Okrem nevhodného priemeru je tu aj rozdiel stúpania závitu M5 a M4 - vonkajší aj vnútorný závit vložky má rovnaké stúpanie. Nešpekuluj a nechaj tak ako je a keď závit povolí, tak tam potom daj vložku M5.

Demolácie O hocičom

favorite0thumb_up1thumb_down
comment06.08.2017, 22:46

majovajo,na to posúvanie plášťa skús rozpustiť kalofóniu v liehu. Kúpiš ju v predni elektronických súčiastok (používaná pri spájkovaní) alebo v hudobninách (používa sa na sláky). Netreba tej kalafónie veľa. Stačí kocka 5mm na 10ml liehu. Pomer nie je kritický, len to trvá...

Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up