pedále Cestné a gravel komponenty

favorite0thumb_up1thumb_down
comment17. apríla 2015 o 20:04

sefko, pozor na to, theruck so svojim trojcifernym bicyklom hovori na vsetko, ze je bullshit a smejd... na to si treba zvyknut ja mam aj pd-r540, aj 550, aj 5800 a mal som aj 6700 a co to som najazdil aj na 7900C, ale to bola tragedia... pd-r550 som musel reklamovat aj ja, v 65ke mi pri spurte...

Galéria našich cesťákov Cestné a gravel bicykle

favorite0thumb_up0thumb_down
comment17. apríla 2015 o 19:24

jo jo, to som pochopil, ale ten rozdiel prave nevidim, na ten sa pytam

Galéria našich cesťákov Cestné a gravel bicykle

favorite0thumb_up0thumb_down
comment17. apríla 2015 o 18:12

peter kovac: kde inde je ten dizajn? mne sa zdaju skoro rovnake...

Galéria našich cesťákov Cestné a gravel bicykle

favorite0thumb_up1thumb_down
comment16. apríla 2015 o 12:41

Tykadlá zmizli pri Dura-Ace 7900 v 2008, Ultegre 6700 v 2009, 105ke 5700 v 2010 a Tiagre 4700 v 2015...

Galéria našich cesťákov Cestné a gravel bicykle

favorite0thumb_up0thumb_down
comment15. apríla 2015 o 22:22

Tak ako vraví JoKo, tu je evidentne ten rám o číslo menší.. Zbytočne vysunutá sedlovka, dlhý predstavec, veľa podložiek pod ním. Keby boli iba dve veci z toho, vedel by som to pochopiť, ale tuto je to jasný signál, že je rám malý.

pedále Cestné a gravel komponenty

favorite0thumb_up5thumb_down
comment15. apríla 2015 o 20:31

theruck, boha, ty si múdry ako rádio. By som ťa volil za prezidenta rovno. Ale minimálne Kostarického, čím ďalej-tým lepšie. A ideálne tam, kde nie je žiadny internet aby sme tu nemueli čítať tvoje superinteligentné pabláboly, typu žiaden rozdiel medzi hliníkom a karbónom...

comment13. apríla 2015 o 17:47

Tak nekombinovanim nic nepokazis, ale v podstate to bude fungovat, pastorky a zuby na prevodnikoch su rovnako hrube na 10kolecku ako aj na 11kolecku, rozdiel je len v hrubke podloziek, nie pastorkov.

Galéria našich cesťákov Cestné a gravel bicykle

favorite0thumb_up0thumb_down
comment4. apríla 2015 o 20:07

Co sa tyka 4 poloh, ma to aj 6700 aj 6800, akurat to funguje rozdielne - neradi z polohy 3/4 na 1, ale z 3/4 na 2. A takisto aj naopak z polohy 1/2 do polohy 3 a nie 4. DA7900 si uz nepamatam, ale myslim, ze tiez mala 4 polohy - snad by som si to vsimol, ze nema

Galéria našich cesťákov Cestné a gravel bicykle

favorite0thumb_up0thumb_down
comment4. apríla 2015 o 7:17

Samozrejme.

Galéria našich cesťákov Cestné a gravel bicykle

favorite0thumb_up0thumb_down
comment1. apríla 2015 o 22:59

Ja tiež, aj keď Basso je Basso Ale radšej celohliník.

Galéria našich cesťákov Cestné a gravel bicykle

favorite0thumb_up0thumb_down
comment1. apríla 2015 o 21:19

Tak to teda pardón, ja si spomínam asi tak dva roky dozadu, keď stál Spyder 120€... Možno to je tou infláciou

Galéria našich cesťákov Cestné a gravel bicykle

favorite0thumb_up0thumb_down
comment1. apríla 2015 o 18:16

Tak vieš, keď kupuješ rám za 120€, treba od neho aj toľko očakávať... Ja osobne by som do toho nešiel, už za 230€ sa dajú po výpredajoch zohnať veľmi slušné rámy, napr. taká Merida Scultura AL, ktorá je niekde úplne inde po všetkých stránkach...

Galéria našich cesťákov Cestné a gravel bicykle

favorite0thumb_up0thumb_down
comment31. marca 2015 o 22:50

Nedá mi to, ale musím tak vulgárne povedať - a galusku si nalepíš na kokot? Inak - peknú crossku máš

Galéria našich cesťákov Cestné a gravel bicykle

favorite0thumb_up0thumb_down
comment31. marca 2015 o 21:24

Pod toto sa môžem podpísať... A som rád, že si povedala otvorene, že si nespokojná a neobhajovala koninu len preto, aby si si nenasypala popol na hlavu.

Galéria našich cesťákov Cestné a gravel bicykle

favorite0thumb_up0thumb_down
comment31. marca 2015 o 21:07

Tentokrát s Kristínou absolútne súhlasím, už som držal v ruke nejedny prehriate a (jedny aj) následne rozpadnuté čínske karbónové ráfiky... Verte mi, že by ste na tom nechceli sedieť. A to nie je žiadna novinka, či výnimka, je to úplne bežná vec. No napr. som ešte nevidel tak...

Aké kolesá na cesťák? Cestné a gravel komponenty

favorite0thumb_up1thumb_down
comment19. marca 2015 o 23:10

Nikto (až na tých, čo sa im pod riťou rozpadli, a že ich nie je málo...) by nekydal na FFWD / SLR, keby vedome neklamali. A to hlavne nalepkami "Handmade in Holland", resp. "Made in Germany". Tie kolesá Nemecko nevideli ani na mape, nie to že by tam boli vyrobené. Pri...

Galéria našich cesťákov Cestné a gravel bicykle

favorite0thumb_up7thumb_down
comment17. marca 2015 o 13:35

dovo, existuje nejaka tema, v ktorej by nebol kazdy druhy prispevok od teba?

Aké kolesá na cesťák? Cestné a gravel komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment16. marca 2015 o 21:33

Najlepšie na tom je aj tak to "BORA" písmo

Aké kolesá na cesťák? Cestné a gravel komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment11. marca 2015 o 15:15

Tak to si pripisujem k perlám z mtbikera, ako napr. že nie je žiaden rozdiel medzi hliníkovým a karbónovým rámom sk_wizard: no nie sú najhoršie podľa popisu, obrázku a ceny; ale práve by som v prípade lacných karbónových kolies bol radšej mohutnejšiemu ráfiku ako náboju,...

Galéria našich cesťákov Cestné a gravel bicykle

favorite0thumb_up1thumb_down
comment11. marca 2015 o 14:47

Tak a som o Focus ľahší Dnes predaný; verím, že dobre poslúži - aspoň tak ako slúžil mne v sezóne 2013.

Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up