Kika, vies mi povedat jedno rozumne vysvetlenie preco pouzivas tuto cudesnu skratku imho ? pouzivala si ju aj pred rokom - dvoma ? a za dalsie , kolko si uz odjazdila km na roznych cinskych kolesach ? 5000-10000 km ? Dakujem
Tentokrát s Kristínou absolútne súhlasím, už som držal v ruke nejedny prehriate a (jedny aj) následne rozpadnuté čínske karbónové ráfiky... Verte mi, že by ste na tom nechceli sedieť. A to nie je žiadna novinka, či výnimka, je to úplne bežná vec.
No napr. som ešte nevidel tak prehriate+zlomené napr. Bory.
...nekvalitnejšia povrchová úprava a živica keď sa vplyvom tepla nataví až do mäkka zapríčiní, že to následne začne vytrhávať aj kusy uhlíkových vlákien...
P.S. Dúfam, že Matúš sa ešte nechystá z tohto sveta a ani by mu nenapadlo do zjazdov na Haute Route brať SLR, či podobné (resp. aj rovnaké) "kolesá"
Za značkové ráfky považujem také kde je jednoznačne isté alebo aspoň vysoká pravdepodobnosť, že výrobca (ako Mavic, Vision, Reynolds, Novatec, Zipp,Campa, ...) testoval brzdnú plochu a správanie sa ráfku pri brzdení (hlavne intenzívnom) a odporučil konkrétne brzdové gumičky. Malý čínsky "no name" výrobca na takéto testovenie nemá ani čas ani prostriedky a maximálne odporučí nejaké gumičky určené pre karbónový ráfik. Väčšinou žlté SwissStop. Avšak to nemusí by zárukou toho, že tie gumičky budú naozaj vhodné. Príkladom je napr. Novatec, ktorý SwissStop gumičky na svojich karbónových ráfkoch vôbec neodporúča, lebo mu v testoch nevyšli dobre respektíve ničili ráfky.
Isheep: IMHO je všeobecne rozšírená a známa skratka, aby som nemusela stále vypisovať "podľa môjho skromného názoru". Keďže sa dohovorím po anglicky už dlhšie ako rok - dva tak ťa môžem ubezpečiť, že ju používam oveľa dlhšie
Áno, mám skúsenosti s čínskymi no name kolesami. A ty? Jedny mám napr. teraz na svojom cesťáku.Na ráfkové brzdy by som ich nikdy nevzala hoci majú aj brzdnú plochu a rovnaký model výrobca zapletá aj pre nediskové verzie. Je to u neho top model ráfku. Ale vzala som ich iba preto, lebo ich mám na kotúče a dúfala som teda, že s nimi nebude žiadny iný problém. A fakt je to tragédia. Už takú chybu nespravím. Takže časom budú určené iba na zimák, alebo trenažér a momentálne hľadám slučné diskové cestné kolesá. A videla som aj iné karbónové no name kolesá s rozlepenými brzdovými plochami vplyvom teploty. A to boli jazdené iba v českých podmienkach. Žiadne dlhé alpské zjazdy. Takže toľko odo mňa k téme k no name karbónových ráfkom na cesťák.
Pod toto sa môžem podpísať... A som rád, že si povedala otvorene, že si nespokojná a neobhajovala koninu len preto, aby si si nenasypala popol na hlavu.
...Áno, mám skúsenosti s čínskymi no name kolesami. ... vzala som ich iba preto, lebo ich mám na kotúče a dúfala som teda, že s nimi nebude žiadny iný problém. A fakt je to tragédia. Už takú chybu nespravím. ...
V com su take tragicke? Rozpis to prosim Ta.
Nerypem, len sa pytam. Osobne nemam s karbonovymi kolesami ziadne skusenosti.
dam ti teda tie moje noname cinske kolesa ( rozhodne ich neodporucam ani neobhajujem ) zober ich na akykolvek zjazd a dam ti 1000€ ak s nimi spravis to co tu pises - kopu nezmyslov ! za 10 min ti najdem rovnaky pocet zrusenych znackovych kolies ako ty neznackovych.
k tomu imho , pozrel som si tvoje posty z predoslich mesiacov , rokov a ... ziadne imho . takze z tvojej strany dalsia kopa nezmyslov ... !
verim ze ti doslo kam tym mierim
Už keď som ich rozbalila našla som na zadnom ráfku toto. Potom som ich v rukách roztočila a myslela som, že mi vyskočia z prstov. Ráfky absolútne nevyvážené. Na jednej strane o dosť ťažšie. Zadný viac ako predný. Tragédia bola aj v tom, že ťažšie sú v mieste ventilku. Takže ventil ešte ten nepomer zvýrazňuje. Takže keď sa rozkrútia väčšou rýchlosťou tak to cítiť. A bolo to cítiť aj pri jazde. Musela som ich vyvážiť magnetmi na cyklopočítač. Budem ich musieť neskôr poslať známemu čo robí s karbónom, aby ich vyvážil.
A neverím, že práve ja som dostala jediné dva špatné kusy čo vyrobili.
imho je na internete uz bezne slovo, a to aj na tom slovenskom.
fofo - co tak sledujem, tak hada sa stale len tu, v galerii nasich cestakov, alebo este aj vo vysnivanych ziletkach. holt ziletkari su asi taki jesitni, viac ako mtb-ckari. ja som sem uz davnejsie pisal, ze obcas by vam zislo vhod vyskusat si aj nejaky horsky bajk na nejakom skvelom lesnom traili.
Už keď som ich rozbalila našla som na zadnom ráfku toto. Potom som ich v rukách roztočila a myslela som, že mi vyskočia z prstov. Ráfky absolútne nevyvážené. Na jednej strane o dosť ťažšie. Zadný viac ako predný. Tragédia bola aj v tom, že ťažšie sú v mieste ventilku. Takže ventil ešte ten nepomer zvýrazňuje. Takže keď sa rozkrútia väčšou rýchlosťou tak to cítiť. A bolo to cítiť aj pri jazde. Musela som ich vyvážiť magnetmi na cyklopočítač. Budem ich musieť neskôr poslať známemu čo robí s karbónom, aby ich vyvážil.
A neverím, že práve ja som dostala jediné dva špatné kusy čo vyrobili.
Fiha ?! Tak to by mi ani nenapadlo, ze sa to da takto dovrzat. Ale predsa. Rafik zrejme nema viac ako 400 gramov, takze predpokladam, ze ten nevyvazok bude v absolutnej hodnote par gramov, mozno niekolko desiatok. Rovnako predpokladam, ze za povedzme 70 km/h sa nepozries tak casto. Je to skutocne poznat pri jazde?
Samozrejme, aj ked to je pomerne lahko riesitelny problem, nic to nemeni na tom, ze by to malo byt v poriadku od vyroby.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Junáčik, za pár rokov to čaká aj teba... Ak dožiješ. Ty však budeš navyše ešte aj svietiť.
matt mna by zaujimal tvoj nazor ako odbornika na tieto kolesa, aj ked chapem, ze si ich nejazdil. No nejake tie dojmy na prvy "omak"
No napr. som ešte nevidel tak prehriate+zlomené napr. Bory.
...nekvalitnejšia povrchová úprava a živica keď sa vplyvom tepla nataví až do mäkka zapríčiní, že to následne začne vytrhávať aj kusy uhlíkových vlákien...
P.S. Dúfam, že Matúš sa ešte nechystá z tohto sveta a ani by mu nenapadlo do zjazdov na Haute Route brať SLR, či podobné (resp. aj rovnaké) "kolesá"
Isheep: IMHO je všeobecne rozšírená a známa skratka, aby som nemusela stále vypisovať "podľa môjho skromného názoru". Keďže sa dohovorím po anglicky už dlhšie ako rok - dva tak ťa môžem ubezpečiť, že ju používam oveľa dlhšie
Áno, mám skúsenosti s čínskymi no name kolesami. A ty? Jedny mám napr. teraz na svojom cesťáku.Na ráfkové brzdy by som ich nikdy nevzala hoci majú aj brzdnú plochu a rovnaký model výrobca zapletá aj pre nediskové verzie. Je to u neho top model ráfku. Ale vzala som ich iba preto, lebo ich mám na kotúče a dúfala som teda, že s nimi nebude žiadny iný problém. A fakt je to tragédia. Už takú chybu nespravím. Takže časom budú určené iba na zimák, alebo trenažér a momentálne hľadám slučné diskové cestné kolesá. A videla som aj iné karbónové no name kolesá s rozlepenými brzdovými plochami vplyvom teploty. A to boli jazdené iba v českých podmienkach. Žiadne dlhé alpské zjazdy. Takže toľko odo mňa k téme k no name karbónových ráfkom na cesťák.
V com su take tragicke? Rozpis to prosim Ta.
Nerypem, len sa pytam. Osobne nemam s karbonovymi kolesami ziadne skusenosti.
k tomu imho , pozrel som si tvoje posty z predoslich mesiacov , rokov a ... ziadne imho . takze z tvojej strany dalsia kopa nezmyslov ... !
verim ze ti doslo kam tym mierim
Už keď som ich rozbalila našla som na zadnom ráfku toto. Potom som ich v rukách roztočila a myslela som, že mi vyskočia z prstov. Ráfky absolútne nevyvážené. Na jednej strane o dosť ťažšie. Zadný viac ako predný. Tragédia bola aj v tom, že ťažšie sú v mieste ventilku. Takže ventil ešte ten nepomer zvýrazňuje. Takže keď sa rozkrútia väčšou rýchlosťou tak to cítiť. A bolo to cítiť aj pri jazde. Musela som ich vyvážiť magnetmi na cyklopočítač. Budem ich musieť neskôr poslať známemu čo robí s karbónom, aby ich vyvážil.
A neverím, že práve ja som dostala jediné dva špatné kusy čo vyrobili.
fofo - co tak sledujem, tak hada sa stale len tu, v galerii nasich cestakov, alebo este aj vo vysnivanych ziletkach. holt ziletkari su asi taki jesitni, viac ako mtb-ckari. ja som sem uz davnejsie pisal, ze obcas by vam zislo vhod vyskusat si aj nejaky horsky bajk na nejakom skvelom lesnom traili.
Asi som natvrdlá ako ovca. Skús mi trochu napovedať čo si vlastne chcel svojím príspevkom povedať. Pekne priamo. Bez okolkov.
A neverím, že práve ja som dostala jediné dva špatné kusy čo vyrobili.
Fiha ?! Tak to by mi ani nenapadlo, ze sa to da takto dovrzat. Ale predsa. Rafik zrejme nema viac ako 400 gramov, takze predpokladam, ze ten nevyvazok bude v absolutnej hodnote par gramov, mozno niekolko desiatok. Rovnako predpokladam, ze za povedzme 70 km/h sa nepozries tak casto. Je to skutocne poznat pri jazde?
Samozrejme, aj ked to je pomerne lahko riesitelny problem, nic to nemeni na tom, ze by to malo byt v poriadku od vyroby.