comment22.04.2024, 12:50

Ten zámok je asi hlavne ochrana voči pádu. Neviem, kto by toto dobrovoľne kradol

Cyklolegislatíva Kluby, legislatíva, cyklodoprava

favorite0thumb_up0thumb_down
comment22.04.2024, 11:08

podla mna nie lebo toto tam uz je roky a smer Trnavske nie je fyzicky mozne nieco tahat tade, je tam chodnik ktory je uzky aj pre chodcov okolo konskej zeleznice Riešiť by sa to dalo cca takto: konka.JPG Dnes je od Trnavského mýta na Legionársku krátky pravý odbočovací pruh (cca 20...

Cyklolegislatíva Kluby, legislatíva, cyklodoprava

favorite0thumb_up2thumb_down
comment22.04.2024, 10:34

Ja súhlasím, že je to nedotiahnuté. Ale jednoducho ucelenú sieť nevyčarujeme za noc. Vždy lepšie, že ten priechod vybudovaný už je a stačí doriešiť úsek mimo križovatky, ktorý býva (zväčša) jednoduchší. V ideálnom svete by bol úsek od stanice konskej železnice až po...

Cyklolegislatíva Kluby, legislatíva, cyklodoprava

favorite0thumb_up1thumb_down
comment22.04.2024, 10:24

Ja by som chcel strasne rad pocut od cyklokoalicie alebo nejakej podobnej skupinky ktora stoji za rozvojom cyklotras v meste ako spravne pokracovat v jazde ked idem od blumentalu po segregovanej cesticke pre cyklistov po blumentalskej a na konci je cyklo prechod so svetlami a za nim uz len chodnik...

comment22.04.2024, 09:42

Minimálne v poobednej špičke sa dá v autobusoch často nájsť aj miesto na sedenie. Nejakí ľudia vždy stoja, ale k maximálnym kapacitám to má naozaj ďaleko. Okrem toho, zo strany od Karadžičovej nikdy nestávajú autá dlhšie, než od križovatky s Landererovou (aj to najmä kvôli...

Cyklolegislatíva Kluby, legislatíva, cyklodoprava

favorite1thumb_up2thumb_down
comment17.04.2024, 08:22

Marli 1) oni ani nemali snahu to riešiť. Ako cylista či chodec si môžem dovoliť ísť na červenú, lebo viem, že polícia ma na 99% riešiť nebude, aj keď budem sám, ale nerobím to. 2) bezpečnostné pásy v autách na predných sedadlách boli povinné v Československu od 1967, vo...

Cyklolegislatíva Kluby, legislatíva, cyklodoprava

favorite0thumb_up4thumb_down
comment24.02.2024, 17:17

S tou Cyklokoalíciou a žiadnymi autami na území Starého Mesta to máš odkiaľ? To je nejaká tvoja predstava, voči ktorej potom oponuješ, alebo máš na toto tvrdenie aj nejaký zdroj? 30 km/h už máme dnes plošne na dosť veľkých územiach a mal by to byť štandard na všetkých...

Cyklolegislatíva Kluby, legislatíva, cyklodoprava

favorite0thumb_up3thumb_down
comment23.02.2024, 13:20

Projekt na nábreží dostal súhlasné stanovisko od KDI. Ak nenamietali tebou spomínané chyby a dali súhlas, kde je garancia, že takéto chyby odstráni centralizované posudzovanie, keď to ušlo ľuďom znalých miestnych pomerov? (Množstvo projektov, nárast byrokracie a predĺženie...

comment15.02.2024, 10:18

Áno, toto je jedna z možností, ktoré mi napadli, ale v tom prípade by som čakal aspoň trochu zmysluplné formulácie a hlavne, otázky by nesmeli byť na jednej strane viaceré. Lebo takto som ich prebehol bez vypĺňania, takže informácia o tom, kde to kto vzdá, sa trochu stráca ...

comment15.02.2024, 09:31

Z komentarov som chcel dat tomu sancu, ale pri “Prevezenie spolujazdca na vašom bicykli bez toho, aby bol prispôsobený na tento účel” som to zabalil… Ukazoval som dotazník manželke, pri tejto otázke sa spýtala, či sa myslí prispôsobenie bicykla, alebo spolujazdca Čo znamená...

comment13.01.2024, 23:23

dopravny podnik si dnes zobral priklad z andreja danka, "zabudli" ohlasit nehodu policii, pre ochranny pruh plati ze do neho moze vodic vstupil len v nevyhnutnom pripade a nesmie ohrozit cyklistu co je fakt ktory maju vodici mhd urcite poznat ak maju vodicak Tak bola to nehoda, alebo...

Skúsenosti s vodičmi O hocičom

favorite0thumb_up2thumb_down
comment05.01.2024, 13:21

3) Prezradím ti tajomstvo. Nie každý jazdí do Stupavy po D2. A tak či tak, aj tak bude musieť ísť po tej okreske. Samozrejme si zabudol, že po ceste je aj taká Záhorská Bystrica. Len tak mimichodom, že vraj zo Stupavy do Lamača existuje aj oveľa bezpečnejšia trasa pre bicykel a ide...

Skúsenosti s vodičmi O hocičom

favorite0thumb_up0thumb_down
comment02.01.2024, 12:31

Len cituješ nesprávny paragraf. Je tam aj: § 55 Osobitné ustanovenia o cyklistoch (1) Na bicykli sa jazdí predovšetkým po cestičke pre cyklistov. Po cestičke pre cyklistov sa jazdí vpravo. Kde cestička pre cyklistov nie je alebo nie je zjazdná, jazdí sa pri pravom okraji vozovky. Ak...

Skúsenosti s vodičmi O hocičom

favorite0thumb_up2thumb_down
comment02.01.2024, 11:58

Ako obhajoba nevhodného správania sa to dá použiť Obmedzovanie plynulosti a bezpečnosti premávky je však porušovanie zákona. Ak treba niečo obísť alebo je chvíľu blbý úsek na krajnici, tak sa to dá tolerovať. Ale vôbec nieje bezpečnejšie bicyklovať stredom cestného pruhu...

Skúsenosti s vodičmi O hocičom

favorite0thumb_up2thumb_down
comment02.01.2024, 11:54

Konkrétna citácia zo zákona 8/2009 znie: DRUHÁ HLAVA JAZDA VOZIDLAMI § 9 Spôsob jazdy (1) Vodič je povinný na vozovke alebo v jazdnom pruhu jazdiť vpravo pri pravom okraji vozovky alebo jazdného pruhu; to neplatí pri obchádzaní, predchádzaní, otáčaní alebo odbočovaní. Čiže...

comment24.11.2023, 14:41

Dokonca aj v tom progresívnom cyklistickom raji ako je Holandsko využíva bicykel na dopravu len okolo 17% ľudí, autá využíva zhruba 50% ľudí. Teda plus mínus to, čo aj na Slovensku. Podporujem cyklotrasy, ale musí to mať hlavu aj pätu. Je s tým nebodaj problém? Tie čísla 17% a...

comment23.11.2023, 16:14

pekne aku ma cyklokoalicia predstavu o zjazdnosti realita je taka z pesiaci su vsade po celej sirke a chodia tam ako ovce bez pastiera a cyklisti robia slalom medzi nimi a cakaju od koho dostanu spakruky ked sa bude otacat alebo gestikulovat v karpatochu su aj vylucne trasy ktore si niekto...

comment23.11.2023, 14:11

Trošku rozdiel tam je. Ako píšeš, na nábreží pred River Parkom nebola zrušená cyklotrasa, len sa samostatná nahradila zmiešaným pohybom s chodcami. Teda nešlo o jej zrušenie. Cyklisti majú k dispozícii širší priestor, zhoršenie je to pre ľudí idúcich pešo, ktorí nemajú...

comment23.11.2023, 12:25

nevies nahodou v akom stave je usek od ladiec po ilavu popri kanali? su tam nejake asfaltove useky alebo je to strkova cesta nezjadna pre cestak? Ako bolo písané, zjazdné to je, ale hladučký asfalt rozhodne nečakaj. Ja som to prešiel tento rok na Bromptone a celkom svižným tempom sa dalo...

comment23.11.2023, 10:48

daj nejaku z posledneho tyzdna nie taku z leta kde to akurat spustili Utorok: 20231121.jpg Fotka je v kontexte, že po nábreží prejde údajne v tomto období max. 5 cyklistov za deň. Reálne tam v utorok prešlo 5 cyklistov za necelých 5 minút len v jednom smere Veľa? Málo? V každom...

Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up