comment14. mája 2015 o 7:23

Fokel alergia na trávu, alergia na prach a roztoče, alergia na pracie a čistiace prostriedky, potravinová alergia môze iba granule trovet - kačka + zemiak. operacia oči 4x, priliž veľa kože, komplet plastika tvare, odobranie prebytočnej kože poza temeno od ucha k uchu ( ináč by...

comment13. mája 2015 o 11:41

mne na leone stacili 312mm brzdy na slovakiaringu, tak pre 1.9 tdi stock tiez. toto bola skor lowrider lestenka dost offtopicu

comment13. mája 2015 o 11:39

. prve dve lupa nemali ESP, tak v zime jazdene neboli. toto ale ESP ma. Ma to predohrev vody- to nema ani moj 3.0 tdi :O

comment13. mája 2015 o 11:31

kazde auto je podla mna dobre, ak sa pouziva nato naco ho predajca uvazoval. my sme chceli alternativu do mesta, pre dievca a na kratke trasy. lupa 3L som mal uz dve a zamiloval som si to auticko. bezne sa vyberieme na 100km vylet v nom. pokial nesnezi alebo nepotrebujem velmi rychle presuny, je...

comment13. mája 2015 o 11:30

jo pes je shar pei, cinan, auto je passat, kola repliky audi ale brzdy boli naozaj z lamba. tuningovo sialena kombinacia, funkcne prekombinovana

favorite0thumb_up2thumb_down
comment13. mája 2015 o 10:56

Shar Pei Dusty , alebo radšej sponzor veterinarov

comment13. mája 2015 o 10:53

1.0 by nebolo lupo 3L

O hokeji O hocičom

comment13. mája 2015 o 8:14

nasi, alebo fini ? ruka na srdce, nasim snom nebude kazdym rokom nic ine ako prva osmicka.

favorite0thumb_up2thumb_down
comment13. mája 2015 o 8:13

celohliníkový 1.2 tdi automat, PD, 3 valec, automatická robotizovaná prevodovka s dlhými prevodmi, podvozok, náprava, brzdiče, bubny, tlmiče, všetky plechy z hliníka, výstuhy sedadiel hliník, volant magnézium, odľahčené sklá, magnézoivé disky 155/65/R14 z nízkym valivým...

favorite0thumb_up3thumb_down
comment13. mája 2015 o 7:18

takže vyše 300 koňová beštia potrebovala lacnejšiu alternatívu k sebe, vlastnil som už 2x lupo 3l a do tretice všetko dobré. r.v. 2004, klima, esp, central, automat, spotreba mimo mesto 2,6, mesto 3,5, dialnica 3,5. Ferdinand Piech má byť načo hrdý, určite viac ako na Phaeton ci...

O hokeji O hocičom

comment13. mája 2015 o 7:16

nic no ,ako brankar aspon fandim dalej finom. 22 reprezentacnych brankarov k dispozicii. mozu z nich vyskladat cely tim

comment26. apríla 2015 o 10:43

bran vsetky lesne cesty sluzia prvotne ako obsluzne komunikacie pre lesnikov a az tak ako cyklochodnik. makadam si vedia lesnici kupit za 4€t bez DPH a dopravy a rozhrnut svojpomocne no valec uz si musia objednat, nedajboze nato vyhlasit verejne obstaravanie. je to proti zdravemu rozumu no je to...

comment23. apríla 2015 o 9:24

ako máš dať prednosť niečomu, čo nemáš šancu zaregistrovať ? keď som bol mladý vystrájal som podobné somariny. 1 výlet do orechovej potôň a mal som spolusediaceho závodného pretekára, ktorý mi po 1 jazde dokázal, ako neviem brzdit, ako neviem klopit, ako neviem predbiehať,...

Galéria našich bajkov MTB bicykle

favorite0thumb_up5thumb_down
comment23. apríla 2015 o 8:21

pridám niečo málo aj z môjho bajku. byciklovanie som bral zo začiatku len ako kardio pre chudnutie, no chytilo ma to natoľko, že som svoj GT avalanche 2.0 vymenil za tohto krásavca. Haibike Haibike Q FS RC 2012 za cenu aku som ho kupil je to ako prejst z francuzskeho auta do porche

comment23. apríla 2015 o 7:36

blstein B6 a nikdy nebudes chciet in seriovy tlmic

comment19. augusta 2013 o 11:06

kvp- bankov-alpinka a sp5 do kosic

comment18. augusta 2013 o 20:44

nema sa co rozsypat, blok to zvladne, turbo je prifuknute o 0,4 bar, vstreky a cerpadlo je bezproblemove, zmesavacie klapky zatial ok, napynaky rozvodov vymenene. Najvecsie minus na celom A4/S4 v tdi je spojka. v 6 tke uz smyka no ked natom vies jazdit tak ju nepodpalis, kto nevie znici ju aj v...

comment18. augusta 2013 o 20:19

Ludi co si kupuju do luxusnych aut diesele moc nechapem... Ked niekto vrazi nehorazne peniaze do dobreho auta musi tam mat najslabsi diesel... Aspon ze je to sestvalcek mam audi A4/ S4 3 tdi vnutri 325 koni 650 Nm a dlhodoba spotreba je 7. sam si ho servisujem, nesetrim ho, dokopy sa nic...

comment3. augusta 2013 o 8:42

ver mi ze mestske lesy vidia v lese ovela radsej cyklistov ako 4x4 alebo motorky

comment2. augusta 2013 o 8:34

takisto aj my sme vyhrali cyklochodniky nizna mysla smer slanec a toho roku to nebude. vyhlasia sutaz a este stale nemaju vysporiadane pozemky. uzemie nikoho ktore nanic nesluzi no ked sa ma zmenit na vseobecne prospesnu vec vzdy sa najde clovek ktory to cche predat za cenu stavebneho pozemku v...