comment20. februára 2022 o 21:05

IngVisitor Jasné, pohodka 😉 Keď som výjazd na bajku začínal z toho istého miesta a vrátil som sa na to isté miesto, výška na I1 sa ani raz nevrátila na tú istú výšku, hoci pred výjazdom som vždy robil manuálnu kalibráciu. Sigma ROX. 10 to má v poriadku. Snáď to bude pri I2...

comment20. februára 2022 o 20:36

IngVisitor Je to tak, ako píše lacoge Keďže sa cvicenie jógy nedá stiahnuť do hodiniek, tak nejakých 50 pozícií zadávaš ručne do aplikácie Garmin connect. Inak by ti hodinky automaticky sledovali aj čas na jednotlivú pozíciu. Výškové som nenastúpal žiadne. Pri I1 je senzor...

favorite0thumb_up2thumb_down
comment20. februára 2022 o 20:02

Od včera sú Instinct 2 doma, ale iba dnes som sa pustil do nastavení. Nemal som čas. Aktualizácia prebehla bez problémov. Vyskúšal som ich iba pri joge dnes večer. Cvičenia jogy sa nedajú stiahnuť do Instinct 2 rovnako ako pri Instinct 1. Nad sklíčkom je taký gumo-plast, na dotyk...

comment17. februára 2022 o 11:27

Ak bude takto fúkať do večera, tak je možné, že sa splní Budajov sen a Slovnaft skončí niekde pri Nitre 😋 Šoféroval som teraz auto na výjazd a mal som čo robiť, aby som MB Sprinter naložený udržal na ceste. Hnus.

favorite0thumb_up13thumb_down
comment14. februára 2022 o 18:17

Dnes rýchly výjazd z Trnavy k horárni Zabité. Rybník bol zamrznutý. Po vetre sa išlo parádne, ale proti vetru som sa nadrel. Aj tak bolo fajn Trasa v profile medzi výjazdami.

comment11. februára 2022 o 10:55

andrej25 Momentálne sa pripájam ku Concept 2 cez aplikáciu v mobile ErgData. Ona potom údaje odošle do aplikácie Garmin a do Stravy. Ale tiež už veslujem menej. Spoľahlivo s Concept 2 fungovali Garmin FR60, zaznamenali všetky metriky. Canyo viac sa mi páčia Instinct 2, ale poškuľoval...

comment10. februára 2022 o 21:10

Z týchto zariadení nepoužívam ani jedno, zatiaľ sa ma to nedotýka, jedine, ze by som v budúcnosti chcel ten radar. Možno vydajú nejaký update a upravia to. Som zvedavý, či Instinct 2 budú fungovať s veslárskym trenažérom Concept 2.

comment10. februára 2022 o 20:28

ennio ďakujem za článok, zaujimavé. Artix mi hovoril, že to patrí Poorovi, ale chcel som si nájsť niečo viac.

comment10. februára 2022 o 20:12

Vďaka za článok aj bližšie info 👍🏻 Okrem VO2 max. sú tam aj ďalšie funkcie, ktoré využijem. Keby barometer na Instinct 1 fungoval korektne, nerozmýšľal by som asi nad druhými. Uvidím, keď prídu na slovenský trh. Väčšinou Garmin updatami odstráni chyby, takže určite to...

favorite0thumb_up11thumb_down
comment10. februára 2022 o 19:24

Dnes pekný výjazd s Artix Bolo pekné počasie, vietor mierny, blatu sme sa úplne nevyhli, ale takých úsekov bolo iba niekoľko. Hnusné blato s nejakou maltou bolo v kameňolome v Jablonici. V Prievaloch sme sa zastavili na krátke občerstvenie. Z Jablonice bol pekný výhľad na hrad...

comment10. februára 2022 o 18:55

Mne osobne platenie hodinkami nechýba, v tomto nie som cieľová skupina. Čakal som, že nejaké bug-y sa objavia, ale za tie peniaze by to mohli do predaja už púšťať riadne otestované. Mne na mojich jednotkách chýba hlavne funkcia VO2 MAX. a spoľahlivejšie fungujúci barometrický...

favorite0thumb_up1thumb_down
comment9. februára 2022 o 21:54

Momentálne mám Instinct a zvažujem nad prechodom na dvojky. Veru, riadne ich vylepšili.

Motorizmus a veci súvisiace O hocičom

comment21. januára 2022 o 21:58

Dnes v Zelenej vlne hlásili cyklistu na diaľnici z TT do BA v ľavom pruhu. 400 ale nešiel.

Bicyklovanie na Záhorí MTB akcie, výjazdy

comment20. januára 2022 o 15:07

Dano5 ďakujem veľmi pekne 😊 Zimu som nejako nevnímal, boli sme prakticky stále v pohybe, takže sme sa stíhali zohriať. Morálne ma skôr rozložilo to blato 😁 kleine ďakujem veľmi pekne a ďakujem aj za pripomienku. Do mapy som sa pozrel iba zbežne a zdalo sa mi to blízko k...

Bicyklovanie na Záhorí MTB akcie, výjazdy

favorite0thumb_up14thumb_down
comment20. januára 2022 o 12:55

Aj vďaka príspevkom v tomto vlákne som sa tešil na výjazd na Záhorie a splnilo sa mi to hneď v januári. S brudy-m sme sa odviezli vlakom do Senice, pokračovali sme do Kútov a odtiaľ vlakom domov. Pôvodný plán bol stihnúť vlak po 15-tej z Kútov, ale nestihli sme ani ten o 16:02,...

Lesná zver O hocičom

favorite1thumb_up6thumb_down
comment18. januára 2022 o 21:40

Aj diviaky už vedia čítať

MTBIKER shop - skúsenosti Cyklistické obchody

comment16. januára 2022 o 12:43

Musím pochváliť rýchlosť doručenia. Objednávku som vytvoril 10.1., predpokladaný termín doručenia bol 17.1., 14.1. som už doma rozbaľoval, ďakujem

Trnava okolie MTB akcie, výjazdy

favorite0thumb_up5thumb_down
comment14. januára 2022 o 19:05

Bol som sa pozrieť k v. n. Suchá a je zamrznutá aj keď dnešný odmäk tomu nepomohol. Na korčuľovanie to nie je.

Trnava okolie MTB akcie, výjazdy

favorite0thumb_up7thumb_down
comment3. januára 2022 o 18:50

Prvý tohtoročný výjazd a rovno na novom stroji, ide parádne, je to veľký posun dopredu oproti 26 palcovým kolesám Vyrazil som neskôr, tak som nešiel trasou, ktorú som mal pôvodne v pláne. Pre krátkosť času iba po asfalte. Dnes fúkal príjemný vetrík rýchlosťou cca 30 km/h...

Galéria našich bajkov MTB bicykle

favorite0thumb_up1thumb_down
comment25. decembra 2021 o 12:00

Ďakujem veľmi pekne astro 👍🏻 Trek už morálne zostarol, hoci ešte stále sa na ňom dalo jazdiť a vedel mi spraviť radosť. Ale život je zmena. A konečne sa už u Teba aj zastavím 😉