Galéria našich bajkov MTB bicykle

Galéria našich bajkov MTB bicykle

favorite0thumb_up33thumb_down
comment24. decembra 2021 o 23:56

Pred Vianocami som si dal predčasný vianočný darček. Ešte som nestihol výjazd, až po Novom roku. Som zvedavý, aká bude zmena oproti môjmu starému 26 palcovému Treku.

favorite0thumb_up14thumb_down
comment10. decembra 2021 o 21:59

Dnes sme dali turistku s Booodi zo Svätého Jura na Biely kríž a späť, cca 16 km. Celý čas nás sprevádzala hmla, miestami bolo cca 30 cm snehu, išli sme aj časťami, kadiaľ pred nami nikto nešiel a museli sme si trasu prešľapať sami. Modrá obloha sa ukázala až pri Bielom križi....

Kopřivnický Drtič MTB maratóny, XC, Enduro, DH

favorite0thumb_up5thumb_down
comment1. decembra 2021 o 16:54

Dnes prišlo tričko, medaila, menovka a nálepka za tohtoročný ročník.

favorite0thumb_up16thumb_down
comment24. novembra 2021 o 19:55

Dnes som sa odviezol vlakom do Svätého Jura a odtiaľ som pokračoval na Malokarpatské traily: trail Svätý vrch, Cerová dráha, traily nad Lamačom, Cimbal trail za Kačínom (názov podľa aplikácie TrailForks), Vydrický trail a 5bojársky trail) - prešiel som ich v tomto poradí. Potom...

comment23. novembra 2021 o 18:53

Aký je svet malý Keby som bol vedel, tak sa pristavím na kus reči.

favorite0thumb_up17thumb_down
comment23. novembra 2021 o 18:35

Odviezol som sa autom na hrad Červený Kameň, odtiaľ som pokračoval cez Papierničku, r. Fúgelku na Hubálovú. Nepamätám si, že by som bol niekedy pri nádrži Vývrat, rozhodol som sa ísť tam. V klesaní po asfaltovej ceste z Hubálovej na Vývrat sú pekné skalné útvary, je ich...

comment22. novembra 2021 o 21:38

Nemyslím si.

favorite0thumb_up2thumb_down
comment20. novembra 2021 o 17:06

Včera sa mi nechcelo ísť ďaleko proti vetru, stálo ma to príliš veľa síl, tak som trasu skrátil oproti pôvodnému plánu. Menej je niekedy viac

favorite0thumb_up17thumb_down
comment18. novembra 2021 o 20:48

Dnes to vyzeralo s počasím všelijako, zvažoval som, či niekam vôbec ísť. Keď som ráno odchádzal z Bratislavy, tak jemne mrholilo a nad M. Karpatami viseli ťažké čierne mraky. Po príchode domov som skontroloval radar, vykuklo aj slnko a bolo rozhodnuté - ide sa. Fúkal...

favorite0thumb_up9thumb_down
comment16. novembra 2021 o 19:24

Dnes južný vietor zase natlačil hmlu na Malé Karpaty, prejavilo sa to aj na teplote. Zo Zabitého na Majdán bola hmla celý čas. Neskôr na slnku bolo celkom príjemne. Ísť domov cez 20 km proti južnému vetru nebolo ktoviečo. Ťažba v okolí Majdánu prebieha v plnom prúde, už sa...

comment15. novembra 2021 o 20:53

Vlak stál v stanici Cífer cca 5 min., to som už začal tušiť, že bude asi problém. Vlakvedúci ohlásil do rozhlasu, že je problém s prevádzkovým zariadením na trati a vlak bude meškať cca 30 min, tak som vybral bicykel z vlaku a vydal som sa domov po vlastnej osi. Popri odstavenom...

favorite0thumb_up12thumb_down
comment15. novembra 2021 o 20:51

Dnes som sa opäť odviezol vlakom do Pezinka, ale nemal som tušenia, kam sa vydám, tak som išiel iba tak, kam ma kolesá zavedú. Keď som odchádzal z Trnavy, ešte bola hmla. V Pezinku krásne svietilo a hrialo slnko. Vydal som sa okolo Rozálky cez Limbach, odtiaľ na Tri Bresty. Na...

comment13. novembra 2021 o 17:36

milarin ospravedlňujem sa, nechcel som nikoho uraziť 😉 Keď budem vo Zvolene, beriem pivo na uzmierenie Radšej som si mohol nechať zvolenské značky, doma sa s trnavskými v momentálnej situácii bojím parkovať A vďaka za príspevok 😉

favorite0thumb_up9thumb_down
comment12. novembra 2021 o 18:29

V okolí Majdánu a Slepého vrhu prebieha ťažba. Zvážnica z Orešianskeho sedla (nie po modrej TZ) na Majdán bola zjadzná len s ťažkosťami, smerom hore to bude asi iba na tlačenie. V jednej časti stál LKT a priťahoval strom z lesa. Ťaží sa aj v lokalite Šišoretné pri vysielači...

favorite0thumb_up3thumb_down
comment12. novembra 2021 o 18:21

Kenai 1. príspevok, na kt. si reagoval som myslel všeobecne. Niekedy je síce hmla, ale keď vidíš koncové svetlá auta pred sebou na 300 m, tak hmlovky môžeš vypnúť. 2. príspevok bol sarkazmus, neber život tak vážne aj tak ho neprežijeme Mám Ťa dlhodobe na čiernej listine,...

favorite0thumb_up2thumb_down
comment11. novembra 2021 o 21:10

Mňa v noci tiež nikto neoslepuje. Jazdím so slnečnými okuliarmi 😋

favorite0thumb_up4thumb_down
comment10. novembra 2021 o 22:07

Dnes som isiel iba tak narychlo pretocit nohy pred nocnou sluzbou a po predchadzajucich (pre mna) tazsich vyjazdoch. Fukal silny juzny vietor a zrejme natlacil vsetku hmlu na Male Karpaty. Vznikli z toho celkom pekne fotky.

favorite0thumb_up10thumb_down
comment10. novembra 2021 o 21:43

Hmlovky sa hlavne nezapinaju ako stretavacie svetla na furt, ako sa mnohi vodici mylne domnievaju, ale je potrebne sledovat situaciu okolo seba a zapinat/vypinat ich podla potreby.

favorite0thumb_up0thumb_down
comment9. novembra 2021 o 20:35

Treba to napraviť, je tam pekne, odporúčam Nechodil som tam často, ale asi tam začnem viac jazdiť. Zajtra bude trasa medzi mojimi výjazdami, tak si ju budeš môcť stiahnuť.