Kellys gibon 30 MTB bicykle

comment18. apríla 2023 o 21:36

Zdravim kupol som si gibon 30 a zacinam mat problem s teleksopicku sedankunco tam bola dana (divne je ze ten problem zacal po garancnej oprave v servise) a problem je taky ze sedanka ked si ju dam trosku hore a jak to spravim ide mi pomalicky hore sama od seba uz raz som to riesil u predajcu...

Pumpa lidl Oblečenie, doplnky, príslušenstvo

comment9. marca 2023 o 14:51

Zdravim chcem sa opýtať teraz v Lidli majú akciu na jednu pumpu chcem sa spýtať či podľa vás je to aj pumpa na vidlicu?😃😂 Od značky crivit..

comment8. marca 2023 o 19:45

Ja v budúcnosti rozmýšľam ale až o rok dva tri že dám naňho možno aj elektro motor 😃 hlavne prestavba na elektro je efektívnejšia a lepšia jak kúpiť teraz Elektro keď nemáš aspoň 5000€ ja som môj Gibon 30 zrovnaval s Crussis e-largo 9.7 myslím ktorý stál 2900 a mal som...

comment8. marca 2023 o 19:40

Určite choď takto lepšie jak kúpiť niečo drahé ozaj kukni tu recenziu od neho a uvidíš proste ten Gibon 30 stačí dosť ja som ho kúpil po tom čo som vrátil do predajné Kellys spider 90 a po týždni som ho vrátil 😃 zobral som Gibon a nebanujem hlavne ten bike ponúka široký...

comment8. marca 2023 o 15:06

Ja som pred týždňom kúpil Gibon 30 aj v recenziách napr trailhunter mal Gibon a skúšal ho a aj podľa neho pre začiatočníka ale ktorý chce mať fakt kvalitný bike je možno Gibon 50 zbytočne dráhy a že skôr by išiel do Gibon 30 hlavne kvôli cene. A až úplne taký velikánsky...

comment4. marca 2023 o 19:37

Chcem byť na asfalte určite rýchlejší 😃 tak zmena plasty bude určite budem sa aj pýtať aké na to sú dobré a vhodné keď bike bude používaný na cestu do práce ale aj budem. Chodiť do lesa takže také niečo optimálne 😃

comment4. marca 2023 o 19:33

Ano mám oba rovnaké a je to dosť hard ísť hore budem určite riešiť lepšie plášte 😃 staré už asi neposinem ďalej tak ich využijem 😃

comment3. marca 2023 o 20:43

Jjj spider bol hrkalka ale kks na tomto gibone som taký pomalý s plastom 2,4 chcel by som to trošku zrýchliť na úkor konfortu možno plášte užšie ale zatiaľ bike topka úplne nemusím sa báť ťa vidla 140 zvládne všetko 😃

favorite0thumb_up3thumb_down
comment27. februára 2023 o 21:30

No chalani mám new bike zobrali mi ho na s5 a mám Kellys Gibon 30 a už prvý deň je to úplne niečo iné ešte ho mám aj v lepšom prevedený jak na internete písali mám 180mm v predu aj vzadu a presne osi aj vrpedu aj vzadu 😃

favorite0thumb_up2thumb_down
comment24. februára 2023 o 12:36

No zobrali mi ho čakám na telefonát od majiteľa rivalu ako sa vyjadrí myslím že tak 100 si zoberú ako kompenzáciu a ostatné si doplatil na ten Gibon😃

comment24. februára 2023 o 12:21

Uvidím beriem ten Gibon pride mi dobrý a ja chcem jazdiť dole lesom agresívnejšie 😃 tak asi pôjdem doňho

comment24. februára 2023 o 11:33

Mal som lko ten Kellys takže ostanem pri lku a ten Gibon som bol aj dnes pozrieť ľúbil sa mi lko mi príde úplne v pohode na mňa 😃 a ja chcem jazdiť agresívnejšie po lese a keď som včera išiel na Tom spidery tak mi prišiel strašne tuhý alebo ako nazvať 😃 proste nepracoval...

comment24. februára 2023 o 10:41

A ja chcem len lko veľkosť 😃 nie xl napadá ma ten Gibon 30 ten sa mi páči 😃

comment24. februára 2023 o 10:40

A čo 140 je moc na mňa? 😃 Keď časom vymením za niečo iné

comment23. februára 2023 o 21:55

Mám ho kúpený v rivale v novom meste nad Váhom kúpený minulý utorok a všetky doklady mám takže skúsim možno tam zajtra prísť a opýtať sa na tým že u nich kúpim bike za aj kľudne 1500e len mi poraďte🤣😀 A neviem či tých 14neplati len pri e-shope 😀 idem čítať...

comment23. februára 2023 o 21:43

Keby prídem do obchodu a skúsim ho vrátiť?🤣 Mám ho týždeň🤣

comment23. februára 2023 o 21:39

Sakra že som pri Tom nerozmýšľal pri kúpe dement.... No moja chýba

comment23. februára 2023 o 21:36

A presne taka vidla by ma.lakala=120mm nič viac na Tom bajku nechcem.menit len terajšiu keď tak predať a kúpiť niečo lepšie a mám 89kg cca a jazdím po.lese nič extra len chcem aby vidla podomnu pracovala a teraz čo mám mi príde tvrdá a jazdím tak že aj zjazd si dám 😀🤣 som...

comment23. februára 2023 o 21:32

Hej asi som aj urobil chybu pri tomto vybere začínam to banovať neviem či som nemal kúpiť radšej nejaky Gibon 30 s väčším krokom lebo chcel by som skúsiť aj také lepšie trošku z kopca terény 😀 nvm či mi toto bude stačiť škoda toto ma pri kúpe vôbec nenapadlo ale bike...