Kategórie
Bike-techZatiaľ mám vyhliadnutý tento: http://eshop.merida.sk/cyclocross-300-cierna-metaliza-modry-_d24352.html#prettyPhoto
-10% Pinarello Grevil F7 GRX 1x12 DB 28 bicykel, stone green
6 399 €
-10%
MOC 7 100 €
Výpredaj -18% Cannondale Topstone Carbon Apex AXS 28 bicykel, čierna
3 549 €
-18%
MOC 4 349 €
-20% TUFO GRAVEL SWAMPERO 700x36C TR plášť, kevlar, čierna/béžová
40,99 €
-20%
MOC 50,99 €
-13% Pirelli Cinturato™ Adventure 700x45C ProWALL Gravel plášť, TLR, kevlar
34,99 €
-13%
MOC 49,99 €
-8% Pirelli Cinturato™ All Road 700x50C ProWALL Gravel plášť, TLR, kevlar, classic
36,99 €
-8%
MOC 49,99 €
-29% Maxxis Velocita AR 700x40C EXO plášť, TR, kevlar, tanwall
39,90 €
-29%
MOC 55,99 €
-6% Pirelli Cinturato™ Gravel H 700x40C plášť, TLR, kevlar, classic
47,99 €
-6%
MOC 78,99 €
-13% Pirelli Cinturato™ Adventure 700x40C ProWALL Gravel plášť, TLR, kevlar
34,99 €
-13%
MOC 49,99 €
-6% Pirelli Cinturato™ Adventure 700x40C ProWALL Gravel plášť, TLR, kevlar, classic
33,99 €
-6%
MOC 48,99 €
Akcia -25% Pirelli Cinturato™ GRAVEL RC 700x35C SpeedGRIP TechWALL plášť, TLR, kevlar
51,99 €
-25%
MOC 78,99 €
Akcia -17% Pirelli Cinturato™ Gravel H 27.5x1.75" plášť, TLR kevlar
51,99 €
-17%
MOC 78,99 €
Akcia -26% Pirelli Cinturato™ Gravel S 700x45C TechWALL SpeedGRIP plášť, TLR, kevlar
50,99 €
-26%
MOC 78,99 €
savings Schwalbe Smart Sam Plus 28x1.60" Performance GreenGuard plášť, drôt
25,99 €
savings
MOC 41,99 €
Výpredaj -26% Pirelli Cinturato™ Gravel S 27.5x2.0" TechWALL SpeedGRIP plášť, TLR, kevlar classic
47,99 €
-26%
MOC 71,99 €
Schwalbe G-ONE RS PRO 700x35C V-Guard Addix Race plášť, TLR, kevlar
56,99 €
MOC 76,99 €
Akcia -25% Pirelli Cinturato™ Cross M 700x33C plášť, TLR, kevlar
47,99 €
-25%
MOC 71,99 €
Loziska za 120 eur? Ked som kupoval ja do mojich Fulcrunov stalo ma jedno 10 eur a to bolo hybridne, teda keramicke gulicky a telo kovove. Klasicke celokovove stoji okolo 1,50 az 5 eur.
Do zadu tusim isli 3 a do predu dve.
To si asi kupoval original Fulcrum ked tak draho co?
Do zadu tusim isli 3 a do predu dve.
To si asi kupoval original Fulcrum ked tak draho co?
Nechal som si ich meniť v servise a volali mi ohľadom toho. Vzadu boli bežné rozmery ložísk, ale vpredu atypické ktoré používa len Fulcrum po 30 €/kus. Máš pravdu, asi tam dávali originál od výrobcu. Tých 120 bola cena za výmenu v obidvoch kolesách a orechu + centrovanie.
Uz som si to pozrel, neviem preco som bol v tom ze 2020 boli GRX400ky. + pridali soot 90tku 2021 https://www.newbike.cz/kellys-soot-90-2021/d13541
ako ide skor o geoemtriu ako vybavu tych bajkov, gravel je niekde medzi cestakom a XC , checkpoint je blizsie k ceste ako ine gravely.
Cestak by som bral ak by som chcel specificky jazdit cestu, ako univerzalny dopravny prostriedok je gravel super. Proste na Domane si vsimnes ked sa zmeni cesta na strkovu budes musiet spozorniet. Na gravely spozornies ked na lesnej cesticke zrazu pribudnu sutre a korene do vtedy si vklidku len tocis pedalmi.
Okrem rozdieloch v geometrii ramu (posed) a v rafikoch/plastoch by som uviedol "robustnost" ramu.
T.j. cestny mava stihlejsi ram, uzsiu vidlicu, je lahsi a teda sviznejsi. Vhodny na velke rychlosti po dobrom povrchu, resp. stupania po dobrom povrhcu.
Gravel vseobecne mava robustnejsi ram, sirsiu vidlicu. O nieco tazsi, teda o nieco lenivejsi. Odolnejsi, aby vydrzal drsnejsie povrchy.
Po meste ma viac bavi chodit na endurance, zas rodinne vylety, polne cesty, karpaty: gravel.
Ak by som chcel jazdit viac v lese nez na ceste, asi by som bral checkpoint alebo boone.
Joe70, plati tu jednoduche: vyber si ten, ktory sa Ti paci viac
Alebo ked to nemusi byt prave jeden z tych dvoch Trek-ov, prihod 200-300 Eur a kup si nieco na karbone. Napriklad taky Canyon Endurace, na ktory vojdu 32 mm plaste a stale budes pod 9 kg. To uz bude ina liga. A hlavne si ujasni na co ho vlastne chces. Pises, ze chces jazdit 80% asfalt, 20% nespevnene chodniky a strkove cyklocesty a vzapati riesis vhodnost bicykla na traily.
Čo si anorektik? Váha nie je žiadny kvalitatívny ukazovateľ kvality bicykla. Radšej obetujem 1-2kg navyše ktoré reálne pod riťou ani necítim, ako riskovať že sa to niekde v zjazde zlomí jak starý rebrík a skončím na JISke. Ak je to ľahké, je tam väčšinou málo materiálu a tým pádom durability silným faktorom nebude.