Zdravím som Legion.
Som začiatočník a chcel by som si nájsť nejakú partiu z okolia NZ.
Akože jazdiť sám je fajn no nieje to taká sranda ako s niekým ďalším.
Ale celkom zle, dost neskoro sme sa dostali na start a registraciu, lialo rano dost a nestihol som sa rozjazdit, takze na prvom kopci som celkom nepekne vybuchol a dostal som sa do zadnej skupiny, potom sme pozbierali kamosa a s nim sme na kopcoch podotahovali nejakych ludi, ale v zjazdoch nas stale skusenejsi a ludia z okolia dost nepekne dobiehali a predbiehali. Tazko ked clovek to nema moc kde trenovat. Nakoniec sme dosli s riadnou stratou na prvu skupinu, ale pocitil som, ze to nie je sranda s 60KG chlapcami ist do kopcov. Nabuduci rok sa to podari snad lepsie, zle bolo aj to, ze kvoli strasne zlemu pocasiu dosli len chalani co uz maju co to najazdene a nebolo tam vela podobnych amaterov ako sme my. Organizacia akcie ale bola na jednotku a nemame sa na co stazovat, bolo to fakt genialne zvladnute po vsetkych strankach.
no pocasie sa dost pokazi, ale este to nezabalim uplne, pocitam, ze na take kratke jazdy bude vhodne pocasie... apropo mohli by sme dat nejake stretnutie aj mimo bicyklovania, nech do buducej sezony sa lepsie pozname...
Chcem dat do pozornosti moznost vyletov, kde sa nedostane kazdy. Takze, kto by mal zaujem, je tu stranka s cyklovyletmi do znamych destinacii na slavne kopce Francuzska, Spanielska a Talianska. Davam to pozornosti uz teraz aby kazdi kto by chcel ist to mal uz naplanovane dopredu. Tu su take male ochutnavky, mozno to buduci rok bude zmenene, ale iste nie vyznamne.
Konkretne informacie budu v novembri, ten kto chce nech ma kontaktuje a spolocne sa mozme dohodnut. Ja chcem ist na dve z troch a ak by nas bolo aspon 6 tak sa da vyriesit zlava.
Caute, mam rozpracovanu myslienku na cyklovylet smerom Rumunsko, konkretne prejst Transalpinu a Transfagarasan na mesiac september. Chcem ist autom, takze ziadne tahanie batoziny so sebou a hladam este troch zaujemcov co by sa na to podujali