Ktory je lepsi??

Anketa bola ukončená dňa 09.04.2008 - 17:43:15

Merida 905 Road race 52% [ 11 ]
Scott Speedster S40 19% [ 4 ]
Specialized Allez Sport C18 29% [ 6 ]
Celkový počet hlasov : 21
JoKo posli mi psotou ICQ cislo keby potebujem nejake rady :-)
18.03.2008 - 20:36:45
00
tak takej rozkoši ako je ICQ neholdujem...
18.03.2008 - 20:49:15
00
to joko tak nieco kde sa da popisat normalne nie jak tu
18.03.2008 - 22:04:20
00
sak mas SS...
18.03.2008 - 22:06:25
00
to Turbi: máš pravdu, takto to dopadne keď je chyba v interfejsi medzi hlavou a klavesnicou. :roll:
18.03.2008 - 23:41:51
00
hmm ako myslite prosim Vas este o nejake rady pre zacinajucich cyklistov myslim mna ze ako mam zacat a tak .
19.03.2008 - 15:21:13
00
S čím chceš začať? Otázky musíš konkretizovať.
19.03.2008 - 15:46:40
00
to giro, to all no ked to takto vezmeme zacala sa mi pacit cyklistika. tak vlastne teraz zacinam mam stary amulet a preto chcem kupit lepsi bike aby ma ten stary neobmedzoval len som sa chcel opytat rady pri zaciatkoch na ake veci si mam davat pozor atd vopred dakujem
19.03.2008 - 19:41:20
00
no ja som zacinal na starom favorite ktory som upgradoval niekolko krat....
no hlavne si davaj pozor aby ta nieco nepreslo to je asik najhlavnejsie
19.03.2008 - 21:05:11
00
to banan1987 tak to jasné ja som tento amulen max upgratoval ako sa dalo preto teraz nasleduje merida :D to all: este nejake rady keby sa dalo take zakladne a hlavne
19.03.2008 - 21:10:29
00
Jazdiť, jazdiť, jazdiť...
Ak chceš vedieť viac - tak jazdiť viac na vytrvalosť ako na výkon, t. j. radšej tri hodiny rýchlosťou 20 kmh ako dve hodiny rýchlosťou 30 kmh.
Radšej jazdiť menej krát, ale na jeden výjazd viac ako jazdiť častejšie, ale na jeden výjazd menej.
Ak chceš jazdiť na vytrvalosť (a to by si na začiatku mal), tak jazda pod dve hodiny sa nepočíta.
Nauč sa jazdiť rovnomerne, na rovine sa snaž udržať asi tak 90 otáčok za minútu, pri jazde do kopca neváhaj použiť ľahší prevod a čo najviac sa priblížiť k týmto otáčkam. Nemusíš kupovať tachometer s počítačom otáčok (frekvencie), stačí použiť hľadanie, niekde som tu už písal, ako sa to dá vypočítať počet otáčok pri určitej rýchlosti.
Pozoruj sa, čo urobí s tebou, keď dáš ťažší prevod alebo naopak ľahší (pulz, dýchanie) a udržuješ rovnaké otáčky alebo naopak rovnakú rýchlosť. Takto rýchlejšie zistíš, aký prevod a kedy je pre teba najvýchodnejší.
Píš si tréningový denník - zapisuj si, kde si bol, koľko a za aký čas si prešiel, aké bolo počasie, aký a z ktorého smeru fúkal vietor, ako si sa cítil večer a ako ráno. Keď sa po čase pozrieš dozadu, tak zistíš, ako sa zlepšuješ.
Meraj si ráno pulz - aj to ti hodne povie o tvojom stave. Možno budeš za rok - dva prekvapený, ako ti klesol. Aj to znamená, že máš lepšiu výkonnosť.
No a rada pre každý výjazd - začni na ľahkých prevodoch (rozjazdenie) a posledných 10-15 minút jazdi opäť na najľahších prevodoch (vyjazdenie). Rozjazdenie ti pomôže naštartovať sa, vyjazdenie ti pomôže dostať kyslík do svalov a rýchlejšie odbúrať laktát.
19.03.2008 - 22:24:24
00
JoKonooo to je pekne berem ta za slovo a dakujem
[/b]
20.03.2008 - 11:37:36
00
jasne joko napis knihu aby sme si mohli brat priklad
20.03.2008 - 20:52:49
00
A prečo máš na tom novom, krásnom stroji obyčajné pedále keď maš na nohách tretry???
Ja som sice tiež odjazdil njaviac kilakov na normálnych pedáloch, ale používal som aspoň klipsne ( našľapy ešte neboli), a po prechode na našlapné to bola riadna úľava, nehovoriac o SPD a pod. systémoch.
20.03.2008 - 22:10:15
00
jasne joko napis knihu aby sme si mohli brat priklad

Ďakujem, neprosím... Terajšia robota ma uživí celkom dobre.
Moje skúsenosti nie sú zase až také veľké. A opisovať iných autorov sa nepatrí.
20.03.2008 - 23:08:30
00
keyboard_arrow_up