Neskoro som si všimol tú poznámku o elektrike. A samozrejme, že na bežné jazdenie stačí klasika, lebo aj tá cena na elektrike je dosť mimo.
06.10.2016 - 08:22:59
00
mimi napísal:
MarosHe ved vravim ze Di 2 je akurat elektricke prehadzovanie a poklial nejazdis Tour de France a ine vrcholove preteky je ti to zbitocne. Rozdiel v tej cenovke ozaj za to nestoji, Kludne staci model na mechanike.

To ti niekto povedal alebo si aj sam skusal rozdiel medzi mechanickou a Di2 Ultegrou, ze vies aka je Di2 zbytocna. TDF nejazdim ani ja a na Di2 jazdim uz viac ako dva roky. Na mechaniku sa uz urcite nevratim. Staci hladat a sledovat. Pokial bike neponahla da sa vystihnut podobna akcia aku som vyuzil v r. 2014 na westbrookcycles.co.uk ked ram Scott Foil Team Issue Di2 + upgrade kitom Ultegra Di2 6870 (radenie, smykac salter, bateria a ostatna elektro bizuteria) za cca 1600€. Pravdou je ze ram bol minulorocny (2013) ale zatraktivnili ho tak, ze k nemu pribalili vtedy novu SH Ultegru Di2 6870 (2x11). Taketo akcie sa u nich obcas objavja aj teraz ale treba reagovat hned. Poprvy krat kym som sa rozhybal ram bol vypredany za dva dni. Nastastie po cca troch tyzdnoch sa objavil znova ato som uz nevahal ani minutu.
06.10.2016 - 09:45:44
00
lakko napísal:
To ti niekto povedal alebo si aj sam skusal rozdiel medzi mechanickou a Di2 Ultegrou, ze vies aka je Di2 zbytocna. TDF nejazdim ani ja a na Di2 jazdim uz viac ako dva roky. Na mechaniku sa uz urcite nevratim. Staci hladat a sledovat. Pokial bike neponahla da sa vystihnut podobna akcia aku som vyuzil v r. 2014 na westbrookcycles.co.uk ked ram Scott Foil Team Issue Di2 + upgrade kitom Ultegra Di2 6870 (radenie, smykac salter, bateria a ostatna elektro bizuteria) za cca 1600€. Pravdou je ze ram bol minulorocny (2013) ale zatraktivnili ho tak, ze k nemu pribalili vtedy novu SH Ultegru Di2 6870 (2x11). Taketo akcie sa u nich obcas objavja aj teraz ale treba reagovat hned. Poprvy krat kym som sa rozhybal ram bol vypredany za dva dni. Nastastie po cca troch tyzdnoch sa objavil znova ato som uz nevahal ani minutu.


mna by od skuseneho zaujimala teda konkretna skusenost, co ineho okrem rychlosti a presnosti radenia a starosti s nabijanim elektrika priniesla, usporu na servise? OK, bowdeny teraz asi nie su, uspora na hmotnosti? zvysena spolahlivost? asi tazko. ak sa vykrivi patka alebo iny problem co sposobi skrtanie retaze a nepresnost tak je podla mna uplne jedno ci clovek ma mechaniku ci elektriku, naladit mechaniku na ultegre s dvojprevodnikom na dobre a presne prehadzovanie nie je zasa az take tazke. ci? nemyslim, ze zrovna pretekari by mali mat iba elektriku, ale predsa len, nie je lepsie tie peniaze dat do nieco ineho? lahsie jazdenie na rovine ci v kopcoch, pohodlie na rozbitej ceste elektrika neprinasa, naopak, skor viem menovat jazdcov z profikov, co stale maju iba mechaniku a nielen na roubaix.
06.10.2016 - 09:51:24
00
edy34 zasnem z teba. ides tu na "odbornika" a potom to zabijes co je tazke naladit na 2x11 mechanike...kedze sa nic tazsie neladi ako prave 2x11
06.10.2016 - 10:00:35
00
birkovnik napísal:
edy34 zasnem z teba. ides tu na "odbornika" a potom to zabijes co je tazke naladit na 2x11 mechanike...kedze sa nic tazsie neladi ako prave 2x11

clovece, minuly tyzden som si zrovna ladil 2x11 a nejak zvlast komplikovane to nebolo. ak mas s tym problem ty, najdi si nejaky slusny servis. dovody, preco s tym mozu byt problemy mozu byt rovnake pre mechaniku i elektriku , napr. kriva patka, retaz, posunuty stred a podobne.
06.10.2016 - 10:05:49
00
ja som nepovedal ze stym mam problem . len mi prosim ta povedz co sa ladi tazsie ako 2x11
06.10.2016 - 10:06:36
00
birkovnik napísal:
ja som nepovedal ze stym mam problem . len mi prosim ta povedz co sa ladi tazsie ako 2x11

co sa ladi tazsie? napriklad 3x10.
nastavenie prehadzovacky je par eurova zalezitost v kazdom slusnom servise ak ti to nejde svojpomocne.
06.10.2016 - 10:08:10
00
zasnem ...... a kde si taku 3x10 kupim teraz keby som chcel ?
06.10.2016 - 10:09:45
00
birkovnik napísal:
zasnem ...... a kde si taku 3x10 kupim teraz keby som chcel ?

zasnem aj ja, btw, kolko mas vlastne rokov?
06.10.2016 - 10:11:08
00
Na starom cestnom biku s mechanickou Ultegrou som najazdil cca 35 000 km. Na Di2 cca 18000 km cize porovnavat mozem. Ano rozdiel je v komforte radenia, presnosti, rychlosti, a takmer bezudrzbovosti Di2. Pre vas problematicke nabijanie baterie vobec problemove nie je. Mne vydrzi bateria ± 1200 km. V Garmin Connecte mam nastavene upozornenia a som vopred upozorneny ze prichadza cas nabit bateriu. Nabijanie netrva viac ako 15 min. Nastavit radenie mechaniky za jazdy asi nemozes, na Di2 bez problemov, aj ked je to nepotrebne. Nastavil som si raz radenie cez PC a od vtedy jazdim a nemusim nic dostelovavat, Radi to rovnako aj po 10 000 km t.j. presne a rychlo. Ked som hladal ram tak jeho cena pri mnou vybratych modeloch bola cca 1000€. Mechanicka Ultegra stala vtedy cca 600€. Cize ja som kupil sa rovnaku cenu pre mna prijatelny ram a k nemu Di2 radenie za cenu mechanickeho.Vyhody Di2 alebo ineho elektronickeho radenia odcenis az ked na nom nieco pojazdis, takto je to len filozofovanie.


Naposledy upravil lakko dňa 06.10.2016 - 10:26:36, celkovo upravené 1 krát.

06.10.2016 - 10:14:16
00
co ma moj vek stym ze si napisal zavadzajucu blbost. ?
06.10.2016 - 10:18:04
00
lakko napísal:
Na starom cestnom biku s mechanickou Ultegrou som najazdil cca 35 000 km. Na Di2 cca 18000 km cize porovnavat mozem. Ano rozdiel je v komforte radenia, presnosti, rychlosti, a takmer bezudrbovosti. Pre vas problematicke nabijanie baterie vobec problemove nie je. Mne vydrzi bateria ± 1200 km. V Garmin Connecte mam nastavene upozornenia a som vopred upozorneny ze prichadza cas nabit bateriu. Nabijanie netrva viac ako 15 min. Nastavit radenie mechaniky za jazdy asi nemozes, na Di2 bez problemov, aj ked je to nepotrebne. Nastavil som si raz radenie cez PC a od vtedy jazdim a nemusim nic dostelovavat, Radi to rovnako aj po 10 000 km t.j. presne a rychlo. Ked som hladal ram tak jeho cena pri mnou vybratych modeloch bola cca 1000€. Mechanicka Ultegra stala vtedy cca 600€. Cize ja som kupil sa rovnaku cenu pre mna prijatelny ram a k nemu Di2 radenie za cenu mechanickeho.Vyhody Di2 alebo ineho elektronickeho radenia odcenis az ked na nom nieco pojazdis, takto je to len filozofovanie.

Ak sa na to ako ekonom pozeram len cez cisla, tak mat elektroniku za cenu mechaniky je samozrejme fajn.
platit ale par stoviek navyse za elektroniku ak nastavenie rozladenej prehadzovacky po par tisic tisic kilometroch je par eurova zalezitost v top servise, tak toto stale asi nie je nic pre mna. to si radsej nakupim za usetrene peniaze nieco insie na bike. ale vdaka za nazor kazdopadne a tesim sa, ked to bude bezna zalezitost na novom biku za rozumnu cenu, ked si raz budem kupovat novy.
06.10.2016 - 10:21:37
01
birkovnik napísal:
co ma moj vek stym ze si napisal zavadzajucu blbost. ?

uplne vsetko.
06.10.2016 - 10:23:15
00
tak v tom pripade mam 16 a pol
06.10.2016 - 10:24:10
01
OK. Tak zostanem pri cube... ☺
06.10.2016 - 11:43:08
00
keyboard_arrow_up