To ti niekto povedal alebo si aj sam skusal rozdiel medzi mechanickou a Di2 Ultegrou, ze vies aka je Di2 zbytocna. TDF nejazdim ani ja a na Di2 jazdim uz viac ako dva roky. Na mechaniku sa uz urcite nevratim. Staci hladat a sledovat. Pokial bike neponahla da sa vystihnut podobna akcia aku som vyuzil v r. 2014 na westbrookcycles.co.uk ked
ram Scott Foil Team Issue Di2 + upgrade kitom Ultegra Di2 6870 (radenie, smykac salter,
bateria a ostatna elektro bizuteria) za cca 1600€. Pravdou je ze ram bol minulorocny (2013) ale zatraktivnili ho tak, ze k nemu pribalili vtedy novu SH Ultegru Di2 6870 (2x11). Taketo akcie sa u nich obcas objavja aj teraz ale treba reagovat hned. Poprvy krat kym som sa rozhybal ram bol vypredany za dva dni. Nastastie po cca troch tyzdnoch sa objavil znova ato som uz nevahal ani minutu.
mna by od skuseneho zaujimala teda
konkretna skusenost, co ineho okrem rychlosti a presnosti radenia a starosti s nabijanim elektrika priniesla, usporu na servise? OK,
bowdeny teraz asi nie su, uspora na hmotnosti? zvysena spolahlivost? asi tazko. ak sa vykrivi patka alebo iny problem co sposobi skrtanie retaze a nepresnost tak je podla mna uplne jedno ci clovek ma mechaniku ci elektriku, naladit mechaniku na ultegre s dvojprevodnikom na dobre a presne prehadzovanie nie je zasa az take tazke. ci? nemyslim, ze zrovna pretekari by mali mat iba elektriku, ale predsa len, nie je lepsie tie peniaze dat do nieco ineho? lahsie jazdenie na rovine ci v kopcoch, pohodlie na rozbitej ceste elektrika neprinasa, naopak, skor viem menovat jazdcov z profikov, co stale maju iba mechaniku a nielen na roubaix.