K vysokym rafom... Sfukne ta k zemi, spravis tri kotrmelce. Ale vysoke rafiky ten vzduch trochu rozrazia a mozes dalej pokracovat. S nizkymi rafikmi by si spravil dva kotrmelce, no nemohol by si pokracovat
hack3r: neber to v zlom, ale niesi tu na fore ani rok a mas 1207 prispevkov... mam pocit, ze tu viac vykecavas ako jazdis nieje to skoda casu? pekny den vsetkym....
esteticky dojem ti to kazi ako presne? paky su takmer totozne....na pohlad nijako nebiju do oci....ak je baterka v rame tak ani nic nezavadzia na tom bajku a vlastne vyzera rovnako
estetický dojem mám na mysli to, že prehadzovač a prešmykovač sú objemnejšie a to neriešim baterie, ktoré nie vždy sú v ráme. Neviem čím to je, ale pomerne často si mapujem bicykle na nete, že čo kúpiť, ale jak je tam ultegra di2, mohol by byť aj zlatý... preskakujem ho. Ale zaujímalo by ma, kedže je to elektronika a náhodou zblbne, tak sa to vypne a musíš dojazdiť na prevode, aký tam máš, alebo ako to je?
marcel77 Co konkretne mas na mysli pod pojmom zblbne? Sam pouzivam DA9070 Di2 uz 2 sezony a nemal som nikdy ziaden problem. V mojom okoli je niekolko ludi s Di2 a tiez nikto ziaden problem nemal.
a ked sa ti povoli alebo praskne radiace lanko na mechanickom prehadzovaci ako dojdes domov? ...
Povolene lanko nie je problem dotiahnut (hocikde, ci v terene alebo na ceste) a lanko nema dovod prasknut, je dostatocne pevne, nestalo sa mi to za 15 rokov. Elektronika sa urcite da resetnut odpojenim baterie alebo inak, skor by som sa bal, ci sa nevybiju baterie niekde uprostred vyjazdu, najmä ak je chladnejsie, ale zase ked je indikacia dostatocne v predstihu, ako pisete...
nema dovod prasknut? na trofeo cinelli VC hlohovce, bárta roztrhol lanko.... takze ocividne prasknut moze.... ked to vydrzi na jedno nabitie 1600km tak aj keby neviem ako mrzlo urcite sa to nevybije po dvoch vyjazdoch napriklad...
Tak vzhľadom k tomu, že Di2 máš na svojom biku, čakal by som nejakú konkrétnejšiu odpoveď...
Di2 mam len tyzden, takze skusennosti so " zblbnutim" elektroniky nemam. Doteraz som najazdil viac ako 30 000 km na mechanickej ultegre a skusennost s uvolnenym radiacim lankom mam. Multikluc na cestak nikdy nenosim, takze dojazd bol na mala-mala.
marcel77 Co konkretne mas na mysli pod pojmom zblbne? Sam pouzivam DA9070 Di2 uz 2 sezony a nemal som nikdy ziaden problem. V mojom okoli je niekolko ludi s Di2 a tiez nikto ziaden problem nemal.
Zblbne mám na mysli tým že je to elektronika, tak jak ti v aute zblbne riadiacia jednotka, hocičo, čo má niečo spoločné s elektronikou. Alebo opýtam sa inak: ak by si nechal baterie úplne do empty počas jazdy, pred poslednou kvapkou energie z baterie sa to dá do nejakého konkrétneho prevodu, alebo to proste prestane ísť a zostane to v tom prevode, v ktorom to bolo?
......... Elektronika sa urcite da resetnut odpojenim baterie alebo inak, skor by som sa bal, ci sa nevybiju baterie niekde uprostred vyjazdu, najmä ak je chladnejsie, ale zase ked je indikacia dostatocne v predstihu, ako pisete...
Tak na to je tu este toto: Ak by ste si náhodou zabudli nabiť baterku, tak batéria je automaticky nastavená pri cca 25% na šetriaci system. To znamená, že system vyradí z hry prečmykovač nechá ho na malom prevodníku a celú zvyšnú energiu sústredí na prehadzovačku. Ja mam integrovanu bateriu v sedlovke. Nemam v nej standartny drziak baterie lebo mam aero sedlovku, tak som sa inspiroval tymto:
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER.shop s. r. o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.