ahoj, po dlhsom rozhodovani som sa rozhodol, ze si novy bajk nakoniec poskladam.
malo by to byt:
Rám: Cinelli Xperience
Sada: Campagnolo Veloce
Kolesá: Campagnolo Khamsin.

mate s tym ramom ramom nejake skusenosti? lebo som moc veci nenasiel, len to, ze zakaznici neboli moc spokojnis vahou, kedze vazi tusim 1,7 kg bez vidlice.
co som sa chcel ale hlavne spytat, aky prevod by bol podla Vas najvhodnejsi? lebo ja sa v tom moc nevyznam, iba som cital, ze dost oblubeny je 53x11, takze najblizsie by k tomu bolo kluky 53-39 a kazeta 12-25?

dakujem
25.04.2010 - 20:25:15
00
Najbližšie by k tomu bola kazeta 11-25...
Neviem, či je obľúbený, ale určite najťažší. Rád ho mám zaradený, keď odkladám kolo niekde pri cyklokrčme a idem 10-15 krokov od neho. A keď by ten prevod náhodnému zlodejovi neohol nohy v kolenách, tak preventívne ešte povolím brzdy...
A teraz vážne...
Pokiaľ veľa nejazdíš a ani do budúcnosti neplánuješ jazdiť Slovenský pohár, tak ti vpredu postačuje kompakt 50-34. Ja osobne som tento rok zatiaľ zaradil prevod 50x11 pri jazde len jeden raz, aj to bolo z kopca a po vetre.
25.04.2010 - 21:02:02
00
Mne sa ten rám páči,až na tú farbu.Italská klasika,že Joko...hehe
25.04.2010 - 21:25:04
00
11-25 na Veloce aj tak nie je k dispozicii. takze tych 12-25 a kluky kompakt by boli vhodnejsie? (ano, vela nejazdim, ani ten SP neplanujem :lol: )

mne sa tiez ta farba nepozdavala, no po zhliadnuti tejto prezentacie sa mi zapacila. je tam este odfoteny na shitmane :doh:


Naposledy upravil filip_s dňa 25.04.2010 - 21:47:44, celkovo upravené 1 krát.

25.04.2010 - 21:42:01
00
filip, neviem, odkial si, ale toto je web jedneho shopu v blave a tam pan drzi cinelli. http://www.luca.sk/
25.04.2010 - 21:44:07
00
ja viem, ved som aj odtial hodil link v prvom prispevku :)
25.04.2010 - 21:48:40
00
aha, pardon, moja slepota :lol:
25.04.2010 - 21:52:51
00
Ram Cinelli zo Zonalu som jazdil,nevazil som ho,nezdal sa mi vsak tazky.Bol to predchadzajuci model Proxima.A obdivujem ludi ktory este teraz skladaju cestny bike,pri sucasnych cenach hotovych.
26.04.2010 - 07:19:01
00
Výber kvality a váhy komponentov by sa mal odvíjať od toho na čo budem ten bajk používať,pokial chodím na maratony alebo nejaké preteky a venujem sa tomu profesionálne,tak je to doležité,ale pokial som len rekreačný cyklista(moj prípad)tak riešiť či má rám 1,7 alebo 2,0 kg sa mi zdá celkom zbytočné,to isté sa týka komponentov.Ja mám napr.rám z roku 98(pretože mne sa páči klasický rám z tenkých trubiek),teraz som ho dal nastriekať,a pomaly som dokúpil komponenty aké sa mi páčili(Hugo to je výhoda sladačiek,že si kúpiš komponenty aké chceš,a nemusíš kupovať niečo čo sa ti nepáči)a aké som som si mohol dovoliť,a vobec neriešim či má bajk váhu 8-9 alebo viac kg-pretože na rekreačnú jazdu mi to celkom postačuje,iné by bolo keby som sa tomu venoval profesionálne...
26.04.2010 - 14:51:09
00
presne, das si tam, co sa ti paci, a vyjde to aj lacnejsie. za toto co som sem hodil dam okolo tisicky, kdezto kompletny stoji 1320 €
26.04.2010 - 16:33:20
00
tak som nieco este pohladal a asi si tam teda dam ten kompakt. a ta kazeta je najlepsia 12-25?

SYSTÉM COMPACT DRIVE (dále CT)
Tento systém se začal výrazněji prosazovat v roce 2004. Rok 2005 pak znamenal v silniční cyklistice jeho velký nástup a lze předpokládat, že i v budoucnu bude tento trend pokračovat.

Co vlastně systém COMPACT DRIVE znamená?
Z technického hlediska jde o použití převodníků s menšími počty zubů. Tradiční „velký“ převodník 53 (52) je nahrazen převodníkem 50 zubů (popř.48z.). „Malý převodník 39 zubů je nahrazen převodníkem s počtem zubů 34 (popř.36z.). Těmto „zmenšeným“ převodníkům byla přizpůsobena i jejich rozteč = nové CT převodníky NELZE namontovat na „klasické“ kliky.
Co vlastně tento nový systém přináší a o co nás naopak připravuje? CT ocení zejména rekreační a sportovní jezdci včetně amatérských závodníků. Zkrátka všichni ti, kteří nepoužívají těžké kombinace převodů (53x11), ale raději volí frekvenční styl jízdy. Dále pak lze očekávat, že tento nový systém zcela vytlačí sady s trojpřevodníkem (jelikož nově vzniklé kombinace převodů – díky použití CT převodníků – jej dokáží zcela nahradit). Také lze říci, že tento systém přináší částečnou váhovou úsporu (použitím převodníků a kazet s nižším počten zubů, klik s menší roztečí), ale hlavně nabízí daleko širší rozpětí převodů které doposavad poskytovala pouze trojpřevodníková verze.

Odpůrci tohoto systému podotýkají, že CT převodníky připravují cyklistu o těžký = „rychlý“ převod 53x11 (na 1 otočení klik kolo při tomto převodu ujede 10,28 metrů kdežto při nejtěžším CT převodu 50x11 o 58cm méně…. Pro porovnání: v případě převodu 53x12 ujede kolo 9,43 metrů, tedy o 27 cm méně!!! nežli při využitém CT převodu 50x11. Z tohoto jasně vyplývá, že pokud patříte k těm kterým zcela dostačovala kombinace 53x12, jen a jen si polepšíte).

Pro snadný přehled uvádíme názornou tabulku která udává počet metrů ujetých na jedno otočení klik o 360º.
KOMBINACE PŘEVODŮ UJETÉ METRY
53x11 - 10,28m
50x11 - 9,70m
53x12 - 9,43m
50x12 - 8,89m
53x13 - 8,70m
50x13 - 8,21m
39x23 - 3,63m
39x26 - 3,20m
39x28 - 2,96m
39x29 - 2,87m
36x23 - 3,35m
36x25 - 3,07m
34x23 - 3,16m
34x25 - 2,90m
34x26 - 2,79m


a ozaj. neviete aky je rozdiel medzi sadou Mirage a Veloce? lebo na tom kolokrame mali chybu, v skutocnosti je to Mirage
26.04.2010 - 19:55:26
00
Kľudne tam daj compacty(50/34),aj kazetu 12-25,ja používam 9-kolo kazetu ultegra 12-27 a v pohode mi to stačí po rovine aj do kopca,čo sa týka campagnolo sady mirage a veloce,rozdiel je v tom že veloce je vyššia rada.Ja keď som skladal bajk,tak som sa rozhodoval medzi campagnolo a shimano,nakoniec som zvolil sadu ultegra,ktorá u mňa zabodovala dizajnovo,a som celkom spokojný,už riešim len výber kolies,rozhodujem sa medzi fulcrum a vheelsbike...
26.04.2010 - 20:32:03
00
Rozdiel medzi Mirage a Veloce je ten, že Veloce bude možno tohtoročný model, Mirage už len minuloročný alebo starší - tento rok je u Campy najnižším modelom Veloce.
26.04.2010 - 21:42:12
00
A obdivujem ludi ktory este teraz skladaju cestny bike,pri sucasnych cenach hotovych.

To si akože myslíš, že v talianskej fabričke ten bicykel neskladajú? Že ho vystružlikajú z jedného kusa?
Obdivujem myslenie niektorých ľudí...
Predpokladám, že do dodávky sa zmestí viac rozložených bicyklov a sád ako zložených bicyklov. Takže doprava jedného rozloženého je lacnejšia jedného zloženého. A okrem toho aj človek, ktorý poskladá bicykel je u nás lacnejšou pracovnou silou ako nejaký Talián...
26.04.2010 - 21:47:42
00
Talián je drahší keď si ešte tak tri,štyri krát do roka aj poštrajkuje tak určite.
26.04.2010 - 22:51:08
00
keyboard_arrow_up