http://www.probike.sk/index.php?section=product&kategoria=0&podkategoria=1&znacka=1&product=43

aky mate nazor na toto kolnago ?

toto colnago vs. wilier mortirolo ?

------------

a este toto pinarello

http://www.racingbikes.sk/index.php?page=product&product_id=632


Naposledy upravil cErtisk0 dňa 11.03.2010 - 13:47:56, celkovo upravené 1 krát.

11.03.2010 - 12:42:27
00
obidvoch predajcou doporucujem,velice prijemni pankovia :*
11.03.2010 - 13:09:12
00
Nespominl si nahodou, ze radsej hlinik ako druhorady carbon. Tak z akeho carbonu si myslis, ze sa vyrabaju nizke rady spominanych znaciek a kde ?
11.03.2010 - 16:37:03
00
Po Pinarelle som velmi tuzil,rovnako i po Colnagu avsak clovek si musi urcit priority a za tie prachy...aj ked su to kvalitne bicykle, napisy nejazdia.
11.03.2010 - 16:57:55
00
Len pre tych, co nepoznaju znacku Viner, boli aj na Okolo SR (tim Miche).

Prílohy:

13_resize.jpg
13_resize.jpg 262.5 KiB thumb_up0thumb_down

16_resize.jpg
16_resize.jpg 309.5 KiB thumb_up0thumb_down

11.03.2010 - 18:32:54
00
Nespominl si nahodou, ze radsej hlinik ako druhorady carbon. Tak z akeho carbonu si myslis, ze sa vyrabaju nizke rady spominanych znaciek a kde ?



smiem sa spytat, aky je to druhorady carbon ?
11.03.2010 - 18:55:57
00
Najlepší rám je Wilier Mortirolo, ale je na Shimane. Keby to išlo skombinovať - rám Mortirolo a sada z Pinarella.

Gemyny - pri lacnejších rámoch ide prvoradý carbon klasickým výrobcom, druhoradý do zvyšku sveta... Tie druhoradé sú také, pri ktorých sa veľmi nedbá na technologickú disciplínu a tolerancie, vstupná kontrola nie je dôležitá - však za tú cenu musia byť kupujúci spokojní...
11.03.2010 - 21:43:51
00
Joko, to chapem, ze to je tak, ako si to napisal, len som chcel vediet, ako to myslel pri rame Wilier Mortirolo.
11.03.2010 - 22:56:03
00
Nerad by som ta sklamal, ale myslis si, ze mortirolo, alebo colnago Arte, ci pinatello FP2 sa vyrabaju v taliansku ?

Ak mas zaujem dozvediet sa nieco o uhlikovom vlakne, tu je link na jedneho popredneho vyrobcu :
http://www.torayca.com/main2.html
12.03.2010 - 01:48:22
00
pri lacnejších rámoch ide prvoradý carbon klasickým výrobcom, druhoradý do zvyšku sveta... Tie druhoradé sú také, pri ktorých sa veľmi nedbá na technologickú disciplínu a tolerancie, vstupná kontrola nie je dôležitá - však za tú cenu musia byť kupujúci spokojní...


Toto sú zase také úvahy. Už sme to niekde preberali. Čo tam akože môže byť iné? Pochybujem že pri výrobe uhlíkového vlákna sa hľadí na nejaké tolerancie. Uhlíkové vlákno robí pár výrobcov na svete (možno naozaj len 1 pár) - to sa vyrába z PAN vlákien pri nejakých 600 °C. Na čo tam chceš dozerať, akú toleranciu dodržiavať? Buď to vyjde alebo nie. Máš pocit že sú nejaké druhoradé a prvoradé plasty? Aj to vlákno je potom jasne definované, resp. prepreg. Kto už aký použije je jeho vec. Na formulu a raketoplán asi pôjde s inou špecifikáciou ako na udicu, rovnako ako je most z inej ocele ako stojan na akvárium. Preto však nebudem tvrdiť že udica je z druhoradého karbónu, tak isto sa zlomí kapotáž na formuly ako aj udica.
Prvoradé a druhoradé môže byť tak ovocie alebo ložiská ...
12.03.2010 - 11:43:51
00
U týchto materialov sa sleduje tolerancia pri dodržaní gramáže na nejaký rozmer,hustota tkania atd.Od toho sa potom vo finále odvíja hrúbka a pevnosť
12.03.2010 - 12:11:05
00
Giro,
myslim, ze sa mylis.
Plasty pridanim roznych primesi ziskavaju rozlicne vlastnosti a to iste je aj s karbonom.
V laboratoriu pri vyvinuti carbonovej hmoty bol len jeden druh, ale potom sa zacalo jeho zuslachtovanie.
Rozne druhy vlakna maju za nasledok rozlicnu hmotnost ci tuhost ramov.
12.03.2010 - 12:19:27
00
Ja sa mýlim, ale ty hovoríš o niečom inom. Druhú triedu majú banány keď sú už melírované. To čo opisuješ je presne definované, je to proste iný materiál. Druhotriedny by bol, ak mal nejakú výrobnú vadu čo u plastov je nie je mysliteľné.
12.03.2010 - 12:34:27
00
Toto sú zase také úvahy. Už sme to niekde preberali. Čo tam akože môže byť iné? Pochybujem že pri výrobe uhlíkového vlákna sa hľadí na nejaké tolerancie. Uhlíkové vlákno robí pár výrobcov na svete (možno naozaj len 1 pár) - to sa vyrába z PAN vlákien pri nejakých 600 °C. Na čo tam chceš dozerať, akú toleranciu dodržiavať? Buď to vyjde alebo nie. Máš pocit že sú nejaké druhoradé a prvoradé plasty? Aj to vlákno je potom jasne definované, resp. prepreg. Kto už aký použije je jeho vec. Na formulu a raketoplán asi pôjde s inou špecifikáciou ako na udicu, rovnako ako je most z inej ocele ako stojan na akvárium. Preto však nebudem tvrdiť že udica je z druhoradého karbónu, tak isto sa zlomí kapotáž na formuly ako aj udica.
Prvoradé a druhoradé môže byť tak ovocie alebo ložiská ...

Sorry, pomýlil som sa - myslel som karbónové rámy vyrábané v Ázii...
12.03.2010 - 14:13:56
00
Nerad by som ta sklamal, ale myslis si, ze mortirolo, alebo colnago Arte, ci pinatello FP2 sa vyrabaju v taliansku ?

Ak mas zaujem dozvediet sa nieco o uhlikovom vlakne, tu je link na jedneho popredneho vyrobcu :
http://www.torayca.com/main2.html



myslim, ze mna nesklames. Za prve, Arte, ani FP1 nie su carbove ramy.
za druhe, mortirolo je v porovnani kvalita, cena dobry bicykel, i ked je to nie je od WIlieru najvyssi ram.
Vacsina ramov sa vyraba na Taiwane a to i poprednych vyrobcov ramov.
Alebo si myslis, ze pinarello dogma (ktora sa vyraba z torayca) je kvalitnejsi, ako napriklad Wilier ?
Vlastne ano, jeden rozdiel tu bude, ze Dogma stoji o 30-40% viac, ako najvyssi ram od Wiliera
12.03.2010 - 16:06:15
00
keyboard_arrow_up