no to su uz lepsie odpovede
urcite nie som nejaky extra zavodnik, cize rocne to nebudu tisice a tisice kilometrov, cize nakoniec mi bude stacit asi aj ten hliník.
Lenze padla tu odpoved, ze karbon setri telo, je to az tak markantne citit tie rozdiely v pohlcovani narazov a nerovnosti?
edit: ten cannondale maju uz len 58..to je velke na mna
ano je to citelny rozdiel...dnes ked sa robia tuhe ramy,tuhe kluky,tuhe kolesa, riaditka priemeru 31,8 a
sedlovky tiez 31,8 pre vedsiu tuhost tak co myslis kto tie vsetky narazy schyta ? a hlavne nase cesty su v hroznom stave ...nepoznam cloveka co by sa od karbonu vratil k hliniku ak ozaj nebol donuteny financiami...pozri ides kupovat bike a ak kupis hlinik tak stale budes lutovat ze preco si nekupil karbon...bike asi nekupujes kazdy rok ...dobre to zvaz ,nikdy nevies ako ta ten
cestak chyti a kolko km na nom najazdis ...
jedno stare porekadlo hovori: niesom taky bohaty aby som si kupoval lacne veci .
a to dnes hlinik je ..je to krok spat ...
sam som jazdil najprv ocel,potom hlinik,potom hlinik -carbon a poviem ti carbon je ozaj top material