dlho som vahal , ci clinchery alebo galusky.. doteraz len plaste, a ked zmenu-tak poriadnu ..
12.06.2014 - 09:55:41
01
zatial u mna galusky bez problemov,som zvedavy dokedy :D
12.06.2014 - 19:05:28
01
Ja som akurat tento tyzden dostal prvy defekt na galuske, maturujem nad tym uz treti den, nastriekal som tam taku srandu, co by to mala zalepit, ale udrzi to iba nizky tlak, ked dam vacsi tak zacne fucat a tiect von ten lep, kym znova neklesne tlak a nestuhne. Takze neviem kde som celkom spravil chybu, lebo dierka je malicka, ale asi to lepidlo nie je dobre, je to tento http://www.zefal.com/en/protect-and-repair/86-spray-de-reparation.html , iny som zial v NZ nezohnal, takze budem musiet objednavat nieco z netu.
12.06.2014 - 23:44:11
00
Skús Tufo extreme zalepí aj väčšie diery keď to necháš dobre zatuhnúť.
12.06.2014 - 23:54:26
00
Veru.. Inak, ako sa ti jazdí na tých kolesách a galuskách, šéfko? :)
13.06.2014 - 00:01:35
00
Vies co fajn, teraz ked to viem cerstvo porovnat ako jazdim tento tyzden na nahradnych Shimano RS10 tak, su o dost pevnejsie tie strady a pri rychlosti okolo 40 km/h citit zato riadny rozdiel vysokeho rafiku a o hmotnosti ani nehovorim. Rozmyslal som, ale ze by som skusil mozno dat sirsie galusky okolo 24-25 mm, len neviem ci by neboli moc siroke na ten rafik, lebo akurat useky kde tu mame trocha kopceky, tak su dost zaplatane a na 12 baroch sa tade ide dost blbo.
13.06.2014 - 00:11:06
00
Tak ak nevážiš 500kg, tak ich trochu podfúkni :) Nemusíš to mať napeckované ako na preteky vkuse... Takisto za dažďa ich radšej trošku spusti. Pozri na to ako sa má hustiť a daj niekam medzi minimálnu a strednú hodnotu, ak sa ti to zdá tvrdé.
25ku by som tam nedával, predsalen je to robené na 20-23mm galusky. A takisto by to bol asi problém prepchať cez brzdu, prípadne vidlu, či zadnú stavbu.

Ale som rád, že ti to jazdí. :y:
13.06.2014 - 00:45:15
00
Na ram by to malo byt pohode, teraz tam mam 23 a je tam hodne miesta, ale ako vravis na ten rafik to bude uz moc asi. Jazdil som to na 12 prave kvoli cim mensiemu poctu defektov a mam rad, ked su na pocit galusky riadne tvrde, ale chce to no celkom dobru cestu. Ale je tam rozdiel oproti 8 dost velky v pohodli prave na tej rozbitej ceste, len kvoli tomu spekulujem.
13.06.2014 - 01:06:01
00
tomas, 20mm galusky? :tmi: ...ani nesranduj na nase cesty :)
13.06.2014 - 01:09:57
01
Ja som akurat tento tyzden dostal prvy defekt na galuske, maturujem nad tym uz treti den, nastriekal som tam taku srandu, co by to mala zalepit, ale udrzi to iba nizky tlak, ked dam vacsi tak zacne fucat a tiect von ten lep, kym znova neklesne tlak a nestuhne. Takze neviem kde som celkom spravil chybu, lebo dierka je malicka, ale asi to lepidlo nie je dobre, je to tento http://www.zefal.com/en/protect-and-repair/86-spray-de-reparation.html , iny som zial v NZ nezohnal, takze budem musiet objednavat nieco z netu.


sak tam mas pisane, ze to mas nafukat len do 2 bar/30psi :-)
13.06.2014 - 07:21:32
01
Heh vidím, nečítal som ten popis na stránke, na fľaške som nepostrehol nič podobne, tak to všetko vysvetľuje.
13.06.2014 - 09:45:58
00
ten pocit sa tazko opisuje jazdit na galuskach s natlacenymi 1,3MPa, nevedel som si to prestavit ani ja, ten hukot je teda riadny
13.06.2014 - 11:39:44
00
Hlavne pri vyšších rýchlostiach to riadne hučí ale je to pecka.
13.06.2014 - 11:44:28
00
nechapem preco tak natlacene galusky :) to uz ani profi tak nejazdia :) odpor je mensi a komfort je vacsi pri sirsej a menej natlacenej galuske (plasti)
13.06.2014 - 12:43:57
00
Sirsia a menej nafuknuta ma vacsi odpor aj konfort. Logicky vecsi radius s nensim tlakom urobi vacsiu stycnu plochu s cestou a teda aj valivy odpor, mensi tlak je pohodlnejsi ale je zvysene riziko prerazenia na diere alebo defektu. Aj na off roadoch sa podhustuje na zvysenie zaberu napr v piesku no odpor je zvyseny a spotreba stupa.
13.06.2014 - 16:36:03
00
keyboard_arrow_up