najhorsi support aky som v zivote videl: 1x v zivote som objednaval nieco bankovym prevodom a bola to asi najvacsia chyba v zivote
visi mi u nich objednavka za mozno pre niekoho blbych 75 euro,ale aby som sa domahal svojich prav,tak som musel napisat na 2 centraaby mi pomohli s refundaciou penazi,lebo ich spatna vazba je nulova
verim ze tie prachy su nenavratne doprec
http://goo.gl/maps/i8u2o
cyklisticke-obchody/podvodne-e-shopy-t27588-45.html?hilit=podvodnici
akonahle som napisal na POLICIU do DEVONPOLICE DEPARTMENT kde tato firma sidli: ti sa angazovali v pripade PELIKAN a preposlali to na EUROPSKE CENTRUM na OCHRANU SPOTREBITELOV a ti na SLOVENSKU pobocku.... predvcerom mi vravela manzelka ze mi prisli peniaze z KOO BIKES na ucet
tato babenka za mna vsetko vybavila:
Mgr. Veronika Virághová
Právnik/ Lawyer
Európske spotrebiteľské centrum v SR / European Consumer Centre Slovakia
Ministerstvo hospodárstva SR / Ministry of Economy of The Slovak Republic
Mierová 19
827 15 Bratislava 212
Slovenská republika
Tel.: +421/2/4854 2317
e-mail: [email protected]
http://www.esc-sr.sk
http://www.mhsr.sk
cyklisticke-obchody/podvodne-e-shopy-t27588-45.html?hilit=podvodnici
Osobne som si tam objednal prilbu, platil PayPalom (tak ako vzdy cez net) a vsetko prislo uplne bez problemov do tusim 7 dni.
Je pravda, ze canopusovi hrali mrtvych chrobakov aj po termine ako oznamili ako deadline na "stratenie postovej zasielky". Aj som sa cudoval, ze si to razom oznamil na policiu , ale zda sa, ze lady sa tym velmi rychlo pohli.
Dobry tip na to Europske spotrebitelske centrum
romanx no skoda,co uz,ta prilba za ti cenu
PS: Mam tam u nich nejake kumulovane zlavy, nechce niekto?